Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Juu koitetaan pitää mieli virkeänä ja asenne kohdallaan :) Ei vaivuta synkkyyteen, :hug: kaikille, joita välil epäusko kalvaa!

Ja mie ain yritän löytää kaikkee positiivista ni mie nytkii mietin et jos ja kun ei tärppiä oo tullu ni sit voipi perjantaina taas nollailla ajatukset muutaman drinkin kera ja ihanan ystävän kanssa :heart: Sekin auttaa jo kummasti. Ja saa juoda energiajuomaakin!! sitä mul oli ikävä ko raskaana olin, vaiks en nytkää hirmusti sitä juo, Mut joskus kummiskii. Eikä tarvii niist iän ikuisista jomotuksista sun muista suonikohjuista yms. kärsiä ku ei oo raskaanakaan :) eikä oo pahhaa oloa tai muutakaa epämukavaa. Et kyl niit hyviiki puolii o rutkasti ko oikee alkaa miettii
B)
 
Mulla on vähän samat ajatukset tuosta juomisesta kuin miraclella. Nyt voi käydä nauttimassa muutaman siiderin terassilla auringon paisteessa kun ei raskaanakaan ole. Tiedä sitten loppukesästä jos ei kuljekkaan yksin tämän kropan kanssa.
 
KP en tiiä oisko se siitä :) voisi ollakin ja itse toivon, että ois :) aika villille tuntuu kyllä kun yhtäkkiä mahaa vääntää niinkuin jossain vuoristoradalla :D :D
mutta voiskohan näillä mun kp:illä olla siitä kyse :p

XannaX päivitetty :)
 
Hei kaikille ihanille palstalaisille. Mua ei ole paljon näkynyt täällä ja ei näy nyt vastaisuudessakaan kovin paljon. Yritys jatkuu kyllä mutta ajattelin nyt oman mielenterveydenkin takia hieman pitää lomailua kuumeilusta. Kesälomaa aloittelen ja toiveissa olisi palailla kirjoittelemaan loman jälkeen, jos vaikka olisi teille hyviä uutisia kerrottavana:) Yritän nyt ainakin tämän kierron olla ajattelematta yötä päivää vauva-asioita ja itseasiassa en edes ole pysynyt laskuissa että missä kiertopäivissä etenen. (Ihan tarkoituksella oon hävittänyt luvut mielestä. Mitään greippimehuja en ole juonut nyt tässä kierrossa, enkä otollisia hetkiä laskenut. Ainoastaan foolihappoa olen syönyt, kun olen muistanut ottaa.) Eli nyt reilun kuukauden ainakin lepäilen ja rentoudun (ja tottakai reippaasti pupuillaan), mutta ilman kokoaikaista stressiä. Kyllä mä kuulumisia käyn lueskelemassa, mutta en aio kirjoitella. Palaillaan loman jälkeen hehkeämpänä kuin koskaan, nautin nyt stressittömästä ajasta :D Uskon, että tää on mun omaksi parhaaksi, vaikka teidän tuki onkin ollut aivan mieletöntä! :heart: Hyvää kesää kaikille ja toivottavasti kuulen paljon plussauutisia, kun palaan "vauva"lomalta :D
:wave:
 
ajattelin vaan sanoa, että jos mua ei näy täällä aikoihin, niin oon saanu bannia kun kirjotin tonne epäkorrekteihin vitseihin ja siellä tosikot heiluttaa kuumaa rautaa... :D :D

toivottavasti ylläpito joskus antaa mun syntini anteeksi jos kakkanakki-napsahtaa... :| :( :D
 
tiger75
hei pitkästä aikaa

täällä aina käyn lueskelemassa, mutta kuten moni muukin on sanonut, "liika" palstailu luo omat stressinsä tähän juttuun

tervetuloa uudet :flower:

ja halauksia :hug: meille kaikille apeuden iskiessä

täällä nautitaan kesästä, huomenna on vapaapäivä ja siivousta edessä =) raparperipiirakkaakin aattelin leipoa, kun meidän raparperi on ihan villiintynyt kasvamaan...

lämpöisiä plussatuulia kaikille ++++ :whistle:
 
Ainiin, sitä piti vielä sanoa, että mut saa pitää kyllä listoilla ihan normaalisti, kun vauvahaaveita ei ole jäihin pistetty. Mennään vaan tämä kuu vähän niinkuin tjottailu meiningillä. Jos loppukuusta huvittaa niin tulen kattomaan, että missä kp:ssä mennään:D Heipä hei ja hyvää kesää kaikille teille ihanaisille :wave:
 
Zoe-F
hei taas kaikille. en oo paljon käynny kun en ole oikeen osannu mitään järkeevää kirjotella. joka paikkaan kun koskee on hankala ajatella mitää järkevää.
Plussatuulia ja Iloisia vauvantekohommia kaikille :heart:
 
Ihanaa tsemppausta täällä, tulin jo itsekin paremmalle tuulelle, kun vain luin noita viestejä :) Nyt tulee vähän omaa napaa: mulla on ollu tää yk aika raskas, kun testailin ovista kierron aikana ja onnistuin bongaamaan niitä yhteensä 3 (KP:t 10, 16 ja 18) ja niissä kaikissa oli testiviiva vahvempi kuin kontrolliviiva. Lisäksi tuolla kp 16 kohdilla sain hyvän haamunkin r-testiin, josta se hiipui pois. Vielä kun tietäis, että mistä tuossa kaikesta on kyse :headwall: :headwall: Tänään tuli testattu erittäin puhdas nega herkällä testillä, joten tuntuu kyllä siltä, ettei ainakaan tässä kierrossa ole tärpännyt :( Mutta yk:t vasta alussa, joten eiköhän se tästä kun on ihana kesäkin edessä B)
 
Komppaan Miraclea - kyllä me vielä taaperretaan maha pitkällä, selkä kipeänä, yrjö kurkussa ja nilkat turvoksissa tuolla.
Kesä ja valo kohottaa hormonitasoa ja virkeyttä, se on oiva lääke tähänkin hommaan vaikka päättäisikin sitten ottaa vähän rennommin kesäkuukaudet... :heart:

Ajatelkaa kuinka hyvin meillä kuitenkin asiat on. Ilmeisesti meillä kaikilla (?) on hyvä suhde ja turvallinen olo. Niin turvallinen, että oltas valmiita jakamaan meidän onnesta ja rakkaudesta vielä uudellekin perheenjäsenelle. Kyllä me ollaan onnentyttöjä, oikeasti! :flower:

Sitten minä:
Minäkin olen vähän epäröinyt josko tässä lasta saadaan omin avuin. Aiemmin otettiin kissanpentu (6kk sitten) kaveriksi toiselle kissalle, ja minulle jotta voisin purkaa hoivaamisviettiä ja vauvakuumetta. Kissapolo saa yhä päivittäin osansa siitä.
Tuun kotiin kailottaen "Missä äitin vauva on!" ja kissaparka joutuu sitten naama märkänä kestämään satoja suukkoja. :heart:
Kuitenkin. Toivo on jo niin iso, puolivuotiaana. Että rupesi TAAS tekemään mieli kissanpentua.
Ei nyt 100% tosissaan, mutta kuitenkin. Tiedustelin asiaa mieheltä varovasti.
Mutta se sano että nyt loppu kissanpojat, seuraavaksi tehdään se vauva. :D

Hän siis haluaa mieluummin vauva kun kissan... mutta kukapa täällä ei...

Juups. Ihana tiistaipäivä meillä! Aurinko paistaa, ja minä meen töistä vielä ihanaan hoitoon....

-Rva B.
 
Nibbler!

Joo! Näin kerhon puolelta että teijän rontit on ihan kun meijän, eli toxido kissoja. Maailman parhaita siis. :D
Näitkö sieltä sen ison ja pienen mustavalkosen?
Se pieni, Toivo on just tuo märkänaamainen vauvakuumeisen hullun naisen uhri. :heart:

PS. Sua veikattiin seuraavaks plussaajaks, kuinkas vastaat haasteeseen? Onko jotakin oirehdintaa jo?
 
joo katoin että teijän kissat oli saman näkösiä ku meijän :) onhan mustavalkoset söpöjä kissoja, mut ei noi meidän ainakaan oo kovin fiksuja :LOL:

ai onko oireita?! alko jo muutama päivä sitten ja ovis on tänään :LOL: pissi haisee ja hiki haisee ja sukat haisee ja oksettaa nippailee huippaa... tässä kuussa ei tule tärppäämään, koska lempeilystä oli kulunu 9 päivää (lauantai) ja sitten sunnuntaina otettiin revanssi, joten sperman laadunkanssa voi olla niin ja näin.

mutta parhaani yritän :D
 
paljon on palstalaisia jäämässä kesälomatauolle, Minnielle hauskaa kesää ja palailemisiin jälleen syksyllä!

Rouva B, oikeassa olet: on paljon mistä täytyy olla kiitollinen ja monta hyvää syytä olla onnellinen...hyvä parisuhde, oma koti, läheiset, ystävät, palstalaiset =) ja LOMA B) Jotenkin sitä vaan tuntuu tahtovan aina lisää eikä tahdo muistaa että jo tässä hetkessä on arvokasta nämä asiat...toivottavasti sitä ei tarvii oppia kantapään kautta.

Hiukan nolona täytyy taas tunnustaa... :ashamed: Eilen täällä hehkutin onnessani (ja olinkin varma päätöksestäni)...että lopetan testailun. Mutta kun tänä aamuna raskautti niinniinniin kovasti, niin tein testin...ja negasin :LOL: Kyllä! Nauran omalle päättäväisyydelle!!!! Mutta ei se nega nyt tuntunut niin pahalta kuin aiemmin, ei edes kyynel tirahtanut, lensi vaan tikku kylmänviileesti roskiin.. Tervemenoa, miulla on vielä lomasiiderit juomatta B) :D

 
EllaMaaria, oikea asenne! Mitä sitä suotta yhestä negasta synkistelemään, siiteriä vaa naamaan ni sillä se hoituu :LOL:

Minnielle rentouttavaa lomaa ja toivot. tuut plussauutisten kanssa seur. kerran höpöttelemään!

Mie eilenkii taas miehelle olin et äh, missä mun menkat taas viipyy et toivot. ei kierto veny ylipitkäks.. ni mies tokas et: "ei ne tuu ko sieltä tulee semmonen ku että "byääääää" " tai vastaavaa :D:D Toi o nii hauskaa ko se välil esittää sitä et ois vaavi jo ni sit se tollain mölisee kuin vauvat ja sanoo et juu isi tulee antaan tuttipulloa, joo annetaan äiskän välil nukkua.. :LOL: Eli meil ainaskii o iha omat juttumme ja hauskaa kyl o :p

Höpiseeks teide miehet millasia juttuja vauvoihi liittye? mu mies myöskin ain huomaa kaikki vauvat nykysi paljo herkemmin ko mie! Miettikääs sitä :D eli siihe o iskeny vauvakuume oikee kunnol :p viimekskii ko sain sen negan sillo ni se ol iha et "höh"
 
Kat
Tähän jää näköjään tosi helposti kiinni :ashamed: Mut mitäpä noista..

Mulla on joku hirvee tarve tietää, mitä kropassa tapahtuu koko ajan. Ostin siis eilen ovulaatiotestejä, koska en välttämättä pysty kertomaan kiertoni pituutta ja oikeaa ajankohtaa tarkasti. Ajatus siitä, että kierron normaalisoitumiseen voi mennä kuukausia pillereiden lopettamisen jälkeen sai lompakon nyörit avautumaan..

Illalla sitten ajattelin, et testaan yhden ihan vain koemielessä. Yllätyksekseni digitaalinen mittari antoi positiivisen. Ohjeen mukaan vasta lopetetut e-pillerit eivät pitäisi tätä aiheuttaa.. No, jospa on sitten vaan kierto ihan sekaisin tai pitkittinyt siitä, mitä se oli ennen pillereitä (eilen oli nimittäin 21/??). Toivottavasti ei ole kyse mistään vakavammasta.. Onko muilla kokemuksia?? Onkohan tähän mitään muuta järkevää selitystä vai voiko mulla todellakin olla ollut niin hyvä tuuri, että testimielessä testailu osoitti ovulaation.. No, varalta hetkestä piti ottaa kaikki irti ja mukavaahan se toki oli :)

Mies ei vaan ymmärtänyt testien ostotarvetta, enkä kyllä osannut minäkään selittää.. Kai sitä on tulossa vähän höperöksi.. Sori vuodatus vain itsestä.. Toivottavasti jollakin on selityksiä näihin kuitenkin..

Sitten askarruttaa vielä semmoinen juttu, että onko raskauden ensimmäisinä viikkoina kuinka riskialtista syödä allergialääkkeitä (ei suositella raskaudenaikana syötäviksi)? Mietin, et söisinkö vielä viikon, kaksi vai otanko jo nyt melko pahat allergiaoireet vastaan...

Mukavaa päivää kaikille :)
 
[color]

TIISTAI 3.5.2008


Laala...................... kp 117/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 77/35....................................yk 3

susanna85..............kp 62/28....................................yk 2

Stella82...................kp 50/30-32..............................yk 9

apsu.........................kp 48/35....................................yk 2
Talvimamma-09...... kp 42/30-31(-54)........................yk 2

Humu82...................kp 35/27-28...............................yk 2
Kaa..........................kp 34/31-36...............................yk 5
miracle....................kp32/32-36.........................yk 2 (km04/08)

simppu82................ kp 29/34......................................yk 3
della....................... .kp 29/?......................yk 7(palstatauolla)
kiharapää............... .kp 28/32-35(-43)......................yk 9
Niiskunena-78........ kp 25/28......................................yk2
JJ-t.......................... kp 24/30-33................................yk4
Citilda......................kp 23/27-28................................yk 3
mami-ehdokas.........kp 23/28-30...............................yk 5
arabel......................kp 21/26......................................yk 13
tiger75.....................kp 20/27-29................................yk 11

Jouskari-82............. kp 19/28.......................................yk9
Veiled87..................kp 18/28-29.................................yk 4
Siniviuhka............... kp 18/27-29.................................yk 4
Rva B.......................kp 16/33.......................................yk14
Tuulia85.................. kp 16/33.......................................yk 6
mulmul.................... kp 16/27-30...............yk 10(palstatauolla)
nibbler.................... kp 15/28.........................................?
outsa5.....................kp 14/33.....................................yk 4
Emiliana.................. kp 14/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 13/20-30.................................yk 3
TinyAngel.................kp 13/29-30.................................yk 3

Suunnistaja.............kp 11/26-28................................yk 3
Mersey.....................kp 11/30....................................yk 4
Minnie-.....................kp 10/31-33..............................yk 2
tyty86......................kp 9/30-35..............................yk 4
Kauris-82.................kp 7/28-35..............................yk 3
Veena......................kp 7/24-28...............................yk 13
johanna83...............kp 7/32-40..............................yk 3
Nanniina..................kp 7/32-36...............................yk 9
HaLPe......................kp 6/24-25................................yk 4
Lumikeiju.................kp 5/28- ..................................yk 2
Santtuli....................kp 5/27....................................yk 3
Kuumeilija............... kp 5/28-35................................yk 5
xAnnax....................kp 4/ 28-31 ...............................yk 7
Daadeli...................kp 3/27-31...............................yk 3
EllaMaaria...............kp?/??.......................................yk1
Zoe-F......................kp?/??.......................................yk1


keskiarvo:
[color]



Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 15/27-
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Yritys alkaa piakkoin
Linna
Louvre.....................Palstatauolla
Kat.........................Aloittaa tositoimet piakkoin
[color]



miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38

kesk.arvo =






 
Kat
Raskaana tuskin kuitenkaan vielä olen, joten se sit varmaan johtui tulevista menkoista. Mikä on sekin iloinen asia - olisivatpahan tulossa ja sit pääsis laskeskeleen kiertoja.. =) Kuinka paljon ennen menkkoja tulee yleensä pos.? En tiennytkään et silloin nousee kans ne jotkut (aloittelijalla vielä sanat hukassa ;)) hormoonitasot. Mut ihan kaiken varalta vois kyllä miehen taas makuuhuoneeseen tänään houkutella.. on se sen verran kivaa hommaa.. hihii.
 
Kat mulla on käytössä kahdet allergialääkkeet: Atarax 25mg ja Kestine Lyo 20mg..ovat siis reseptilääkkeitä ja kun kysyin lääkäriltä raskauden aikaisesta käytöstä, niin sanoi, että ei pitäis käyttää, koska niistä ei ole tehty niin tarkkoja tutkimuksia vaikutuksista sikiöön..lisäsi vielä, että jos kuitenkin haluan niitä käyttää kun tulen raskaaksi, niin omalla vastuulla. Lääkäri kun ei voi mennä vastuuseen :p
 

Yhteistyössä