Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Siniviuhka, juu kyl se siittä :) Mite muute jos teil o pidempäänki jatkunu ongelmia seksissä ja siks muutenkii suhtees ni ookko sie täysin varma sit et tän miehen kans haluat lopun ikää olla kun lastakin silti yritätte? Eli onks se sit niinkään loppuun asti harkittua? Vai onks teil aina et välil vaikeempaa ja sit aina tulee hyviä aikoja yms?

miracle meillä on muuten kaikinpuolin rakastava ja onnellinen suhde, paitsi tämmöisinä helkkarin stressiaikoina...sillon kaikki paha ja vaikeus purkautuu tähän suhteeseen...uskon vakaasti, että tämä tilanne taas helpottaa ja onhan se helpottunutkin jo osittain, kun kummankin "paineet" ja stressi nollautuu..nyt sentään mieskin alkaa jopa avautumaan asioista edes vähän ja sanoi, että hänen tekis hirveästi mieli seksiä, mutta ei uskalla sen pippeliongelman takia yrittää ennenkuin pääsee käymään lääkärissä..

sinikka toivotaan, et sinun ja miehesi asiat alkavat sujumaan :hug: Oletko saanut hänet jo suostuteltua lääkäriin? vois olla et myös miehesi mieli kohenisi kummasti, jos kävisi lääkärissä näyttämässä timpulaansa! voi olla, et hän pelkää, et siel jotain vakavampaakin olisi? Mutta tseppiä sinulle :heart:

Daadeli joo kyllähän se sinne lääkäriin ois menossa, mutta täällä missä me asutaan (tiiät kyllä ) eivät ota lääkäriin! ajattele! siis terveyskeskuksen päivystyksessä sanoivat, että "ei ole niin merkittävä asia, että tarvitseis hoitaa!" ja kun siippa kysyi, että voiskos hän saada lääkärille ajan kun ei kehtais jäädä töistä pois jonottamaan päivystykseen, niin oli hoitsu tokassu puhelimeen et "täällä päätetään me kuka sen lääkäriajan saa ja kuka ei ja siks toisekseen ne ajat on tarkoitettu vähän vakavempien asioiden hoitoon!"..

että terve!kiitos!näkemiin ja hei! :p :p semmosta täällä....

mullaki tooooodel harvoin tulee ja tänää aamul tuli verta suusta... Aiemmin tul ehk noin vko sitte ja sitä ennen varmaa menny vuos. Toi suusta tuleminen jotenki mua karmii viel enempi ko se ei niinkään normia oo ko et nenäst tulis :p yöks

no se tul siis iha nielusta mun mielest koska sillain otin tuolt kurkusta sen (tällei hellemmin sanottuna :D ) eli en usko et ois tullu ikenestä kun sielt ny tulee useinkin ko hampaita pesee (ai munko pitäs men hampilaa.. ei kai :D) mut sen kyl huomas et ei se sielt tullu.

Kat
Tulenpas taas kahvitaukoa viettämään teidän pariin =) Selkä on tosi liekeissä. Pääsis jo kotia, niin ei tarvis vaan istua paikoillaan. Mies luvannut hieroa illalla, jospa se johtais johonkin kivaan..

Kuinkas pian raskautumisen jälkeen yleensä muuten tulee alkuoireet? Ei sillä että nämä olis menkkaoireita ihmeellisempiä, mut tulevaisuutta ajatellen.

:hug: toivotaan, et se täti sit siel tulisi piakkoin, niin pääsette uutta kiertoa kohti.
itse täällä laskeskelen kans, noita mahdollisi tärppi päiviä, jolloin olisi otollisinta pupuilla. Koska tämä, on viimeinen kuukausi tositoimissa ja sen jälkeen aletaan tjoittailemaan!

Siniviuhka, nii piti mut ko mies sano et no jos testais jo (men kyl jo töihi yhen mais) ja sit tääl palstalkii kehotettii ni mie ny taas sit menin ja testasin :p ja pe testaan kans koska haluun olla varma et en oo raskaana ku meen juhliin kamun kans. Tai jos siis sen tekiskii vast la, mut jos huviksee testais huomenkii, se ku o hauskaa niit negoja suaha:D ei silti, en mie toivosta oo luopunu täs kierrossakaa vaiks tuntuu kyl et en ovuloi ku ne lämmöt ei nouse :kieh:

ja tiiätteks, Kyl mä vaa saan siihen haamun. Iha samalaisen ko sillo dpo12 sillo viimeks ku testasin. Mut sillonkii se ol just simmonen et ei tiennä et onks vai eiks ja sit kummiskii mietti et no ei oo. Ja mies sillo ol et ei siin oo mittää mut nii vaa mu silmät sen näki :D ja nii näkee nytkii ni siks mä en toivosta luovu viel :D koska mul o noi pienetki oireet nii vahvoina.. noh, saa nähä huomen sit :D

Yhteistyössä