Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

:D no ei ny hosuta viel ko voi hyvin olla et mä vaa kuvittelen sen viivan siihen.. mut ainaskaa siks en toivoo heitä ku oon näkevinäni siin jotai jossai valossa. Ja kotitesti.fi on testinä ja näit näppyi alko tuleen vko hedelmöityksestä (JOS oisin raskaana ja JOS ovis ois ollu sillo ko luulin) tosin lämmöt EI oo noussu ni siks vois aatel et nään näkyjä enkä oo raskaana ku en ovuloi ees... mut niin... noin vko hedelmöityksestä sillonkii alko tuleen oireita, siis viimeks ko olin oikeestiki raskaana :LOL:
 
miraclelle juännät paikat =)
Täällä ei mitään uutta..arskaa otettu..eikä vielkää viruspäivityksiä koneella.. :kieh: joten ei voi olla pitki koneel..tosin tää palsta tauko tekee hyvää B) eipähän tuu liikaa aateltuu vauva juttuja..paljon muutakii ajateltavaa..
 
voi että, nyt on miraclella jännää :D eiköhän se tuosta vahvistu!

otin just masukuvan (yleisestä painostuksesta), ja ihan säikähdin. en oo tajunnut et se ihan noin iso on :eek: Ois pitänyt kyl ottaa ennen mahan kasvua kuva, niin näkisitte kans miten littee se on ennen ollut.



siis aivan käsittämätön! mun entinen pyykkilautavatsani :kieh:

DD 11+3 :heart:
 
Täällä tuskis näkyis mahaa koko raskausaikana.. Sen verran on tuota ylimääräistä päässyt kertymään..

Mutta saisi nyt edes sen oman pienen niin pääsisi olemaan kotona ja voisi käydä joka päivä vaunukävelemässä.. Nyt ei ole yhtään innostanut yksin lähteä kävelemään..

Voisi laittaa kaverille viestiä, jos haluaisi tulla tänne meillepäin lenkille.. Voitaisiin kävellä tuonne keskustaan ja takaisin, tulisi kunnon lenkki..

KP
 
DD, toki :LOL: :kieh: ollaa kaik yhes ja se o varma et me tullaa sinikankii kans peräs täält jahka ehditään! jaa uusintatesti.. ööö.. kai se o huomen tehtävä taas, ja myös pe :D jos huomen ei oo yhtää selvemmin näkyvää viivaa ni mie luovutan ja tyydyn kohtalooni:D mut jo on kumma et näi älytön kasa finnilöit ja näppyjä läntättäis naamaan ilman et ois raskaana! ei vaa pysty käsittään :D
 
DD, :D:D eläs kuule oo viel liian varma :D koht pian joudun meneen maan alle nöyryytyksestä ko en ookaa :ashamed: mut joo, eipä siin jos en ookaa.. minkäs sille mahtais.. Sit vaa uutta kiertoo peliin jos se saamerin ämmä tulee koht ja pilaa kaiken B)
 
DD, niinpä :D nooh, kahtellaa kahtellaa... :p tosin jos nyt oisinkii raskaana ni en mie kyl tiiä.. miten mie osaisin olla rauhallisin mielin ko ei ois sen kummoset oireet ko viimekää kerran ja män kesken.. ni ny oisin sit iha hermoraunio varmaa.. ei.. en mä oo raskaana... mul o vähempi oireitaki ko sillo.. en oo... en.

No, ny en aattele enää koko asiaa, huomen sit uutta testiä ja jos jotai tulee siihinkii ni sit tulee ja sitä iloitaa/murehditaa/pelätää sit...
 
Tälle palstalle taitaisi hiljaisuus langeta, jos Sinikka ja Miracle sinne odottajien puolelle siirtyisivät :) Nyt alkoi kaikille hirvee puhtaaminen ja häärääminen makkarin puolelle, niin päästään kans sinne neitosten mukaan :LOL:
 
Miten voikaan päivä mennä tunnissa aivan pilalle... ajattelin näin vapaa päivän kunniaksi tehdä miehelleni lihapullia ja perunamuussia, jota hän on monta viikkoa himoinnut ja kinunut. jo taikinaa tehtyäni huomasin, et kananmunat ovat loppuneet --> eikun siis kauppaan kirousseremonian jälkeen. Nyt lihapullat muhii uunissa ja perunat kiehuvat kattilassa ja mies soittaa, et menee äitinsä luokse syömään LIHAPULLIA JA MUUSSIA.
Ja varsin hyvin tiesi, et tänään arvon herralle niitä valmistan. jestas, kun kiehuttaa :kieh:
 
Daadeli onpas miehes sika!! :eek: sori, mulle leimahti oikeen pikku kiukku sun puolesta... HUH

miracle voi miten jännää =) testaa vast perjantaina, mä voin testaa sun kanssa :) kimppapissat :LOL: jotenki tänään taas mukamas pääs unohtuu r-testin osto, vaikka keskustassa pyörin kahteen otteeseen... mies sano ettei suostu ostaa mulle tosta lähiapteekista, ni kai mä sitten ite menen huomenna sinne käymään, meni just kiinni...
 
Daadeli voisithan sä vaikka kiusan vuoksi soittaa ja kehua et ois kannattanu olla kotona kun oli niin huippuhyvää ruokaa :)

vai legendaksi täällä jo tituleerataan? :D voi hyvänen aika teiän kanssa.. :D minkä sitä luonnolleen mahtaa kun koira ei pääse karvoistaan ja minäkin kun oon tämmöinen ylisuulas ihan "oikeassa elämässäkin" :D :D

plääh..niska on ihan täynnä finnejä tai muita hikinäppyjä, tekis mieli repiä, mutta ei pysty kun sit paidan kaulus hankaa..plääh, pitäs tiskata, mut ei huvita ja pitäis tehdä vielä risottoakin, mutta en jaksa kun yksin pitää syödä :D :D *sairaalloisen laiska* :D :D
 
sinikka no JOO perkele ei tästä ota tolkkua... testasin kp 28 ja kp 35, nyt vaan odotan menkkoja... jarr.. :kieh: :kieh: perjantai aamuna voisin miraclen kanssa ihan huviks kuseskella tikkuun.. =) ne negatha oli NÄÄÄÄIN kivoja :) pissaleikkejä jee
 

Yhteistyössä