Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

vauvahaaveita, niinpä! Ja mul oli iha sama sillo ko olin raskaana ni kyl mie alan ny uskoon et oisin :p ko noit repiviä kipuja ja tommost viiltävää ei oo muutoin ollunna. Tosin ainoo asia joka mua jarruttelee uskomast on miltei nega testin lisäks noi lämmöt ku ei ne nouse.. :p
 
miracle toivottavasti huomenna innosta hihkuen kerrot ilouutiset :D ja muista sit heti kertoa ku muute joutuu laivalla miettii viikonloppuna ootko raskautunu ;) ++++++++++++++++++ puhuuria.

heh, täälläkin nippailee masussa mutta vain liian tulinen jauheliha kastike. perjantaina pitäs olla ovis ja ollaanki sopivasti aavalla ulapalla menossa ruottia kohti, katsotaan mitä tuumaa isäntä :)
 
Vahva ++ miraclelle huomiseen testiin....

Kauheesti tullu tekstiä kun en eilen kerinny koneelle lukeen ja tänäänki vast nyt. Jotain kuviakin näytti olevan...Hienoa...Kohta kaikilla samanlaisia...Jouluna availlaan paketteja isojen masujen kanssa....
 
Hei!

Tsemppiä miracle, ilmeisesti testipäivää pukkaa?!! Ja muillekin testaajille onnea matkaan!

Olen pitänyt palstataukoa, mutta nyt minut saapi laittaa takaisin listoille. (en siis ole lukenut teidän juttuja... aika pihalla olen.) Muuttotohinoissa on päässyt unohtumaan se seikka, että nyt on menossa kp 33/28. :eek:

En tajuu. voinko oikeesti muka olla raskaana? en oo testiä tehny mut tissit on turpeet, maha kipee ja kiukuttelen....

taidan huomenna mennä apteekkiin testiostoksille! En vaan voi tajuta...huh. odottelin menkkoja viikonloppuna. ei kuulunut. eikä ole vieläkään tullut. :|

eli tänään menkat 5 päivää myöhässä! :x
hui.
 
ElinaMaria Tervetuloa takaisin! ja tsemppiä sullekin testaukseen! :) toivottavasti olis just Sitä Itseään :) yk:t jäi laittamatta kun en äkkiseltään osannut tonne listaan mennä mitään arpomaan :)

mun täytyy varmaan huomisaamuna koittaa näitä lämpöjä uudelleen..vaikkakin todennäköisempää olis, että tää jatkuva kuumuus tekee heittoja...
 
Kiitos tervetulotoivotuksista!

Noh, jänskättää aika paljon nyt. En voi uskoa että voisi heti taas tärpätä.
Kiitos Siniviuhka kun lisäsit listalle.... no mikäköhän yk mulla olis? Laita siihen vaikka yk4. :/ se vois olla hyvä kun en halua laittaa että yk1...

Niin ja kiitos tsempityksistä. Ootte ihania!!
Vähän on ihmeellinen olo kun ei tiedä miten olisi... siis kun se raskaana oleminen ja keskenmeno ja siihen liittyvät pelot kaikki on NIIN rankkaa henkisesti. Mitä jos oon raskaana? Mitä jos sekin menee kesken? Mitä jos ei mee kesken? Mitä jos kaikki ei TAASKAAN mee hyvin....mitä jos en saa vauvaa tai MITÄ JOS SAAN?!! Vähän on sellanen pelko ja inhottava olo koko ajan. Siks en oo uskaltanu testatakaan vaikka pari päivää oon tässä jo tienny et menkkoja ei näy...
:ashamed:

Miracle, toivottavasti saat huomenna sen plussan!
 
Heh, joo, yritin ängetä reissuun mukaan, mutta ei se ny kuulemma käy, kun on MIESTEN kalareissu kyseessä. Ja Lappiin matkaavat, joten en voi välimatkan takia edes käydä "piipahtamassa" :/ No, mä meen vyöhykerapiaan just ennen sitä reissuun lähtöä, silloin on kp 12, sanon jotta terapoisi munasolun irtoamaan vähän aiemmin :whistle:
 
Lumikeiju: Toivottavasti miehelläsi on supersimppoja jotka kestävät monta päivää!!!

Niin siis testaako se Miracle tänäänkin, kun mä luulin että vasta huomenna.. Sekasinhan tässä menee :) Joka tapauksessa sorkat pystyssä ollaan d :) b
 

Yhteistyössä