Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

ai huomennako se on? no mut silti *puuh* :D

mulla on me and i kutsut huomenna. tarjouksena oli että minkä tahansa tuotteen oston yhteydessä kaupan päälle salainen vaate! arvatkaa meneekö taas rahaa?!:D

otettiin töissä tänään kuvat avainkortteihin. jestas... ihmettelen miten mä kelpaan kenellekkään kyllä oon sen verran gangsterin näkönen :LOL:
 
nääh, kyl mie tänäänki testasin ja negaha siel maireena mulle hymyili :D Voe jehna ku o nii raskautunu olo silti välil! eilenkii paljon vvuotoa oli ja kaikki nää muutkin.. noh, menkkoi ei näy ni kahtellaan.. testaan vast la sit ko meen sinne kamulle ni voi hyväl omaltunnol sit juuva jos nega sielt taas tulee.
 
DD aivan ihana masu!! mul itelläni on kohtu taaksepäin kallistunu, joten maha alkais varmaan pömpöttää aika myöhään ja saisin salaa olla raskaana.. ;)

miracle vitsi, et jännittää sun puolesta!! toivottavasti se plussa vielä tulisi viikonlopun aikana ja kaikki menis hyvin..:)

Lumikeiju mul on vähän samanlainen juttu, ku mies lähtee työreissuun, eikä meil oo toista autoo, et voisin käydä välillä siellä sen luona pupuilemassa..pitää vaan luottaa, et miehel on tosiaan supersimppoja, jotka jää sitkeenä oottelee bussii..;)
 
miracle voi hitsi vie, alkais nyt näyttämään plussaa jos kerran meinaa! tässähän ihan hermovoituu kun piinaat meitä :D :D

ON: mittasinpa sit aamulämmöt sängyssä maaten ja uups 35.6...ja sit siirryin lyhyen matkaa sohvalle istumaan ja mittasin toisesta kainalosta niin 36.0..höh..ei tainnut tulla pikkusta tässäkään kierrossa :/
 
huh..pakko oli jo laskea, että eihän satu taas vaihteeks ovis sellasille päiville kun ei olla kotona..
ton yhden laskurin mukaan ovis ois 27-29.6, jos nyt tää kierto on 28pvä :)
voitte uskoa, että sillon pupuillaan limakalvot vereslihalle :D :D:D
 
mä vaan mietin, et vajaa viikko oletetun oviksen jälkeen on mun kaverin polttarit ja ne todella ihmettelee, jos en ota alkoa..ja mä en haluis riskeerata ja sillo ei viel varmaa testi näyttäs mitää..ja..ja..huohh..
 
mäki juon tosi harvoin ku ei vaa jotenkii enää oo semmone olo et haluis juuva. Mut ny jos vaiks juhlis vähä tota valmistumista sen kamun kans ja juttelis häistä ko se o mun morsiusneito :) semmost rentoa meininkiä ja o siin kiva ottaa muutama :)
 
mä olin teininä kauhee uhoaja ja vanhempia ärsyttääkseni aloin polttaa ja ajattelin sillo, et en mä vanhempana enää polta, ku ei se ketää ärsytä enää sillo..mut myöhemmin se lopettaminen olikin todella vaikeaa ja ärsytti/ärsyttää, et sillo olin niin tyhmä..mut noh..tää on mun neljäs ja viimenen kerta, ku lopetan...oonhan kerenny itseäni myrkyttää jo 10 vuotta.. :ashamed:
 
Hei, lupasin niitä np kuulumisia laittaa :) Tässä siis meidän ihana esikoisemme:

http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1162926.jpg
http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1162924.jpg

Niskaturvotusta 1mm, pää-perä melkein 5cm. Vastaa siis enempiä viikkoja 11+4 (eli varhaisultrassa aliarvioitiin, LA on siis menkkojen mukainen 21.12). Ultrassa potki ja hakkas äitiänsä kovasti, oli niin vilkkaana et mittojenkin ottaminen vaati tädiltä kärsivällisyyttä. Kuulemma tempperamenttinen vauva tulossa :D Niin ja 5 sormea molemmissa käsissä, aivojen lohkot erilliset, selkärankaa erottui, kuten myös vatsalaukku (on jo oppinut nielemään lapsivettä! :)). :heart: Nyt se ei ainakaan näytä enää modernilta taiteelta :D

DD ja pieni potkuri 11+4 :heart:
 
Eilinen Lihapulla ja muussi episodi on selvitetty :) Mies oli käynyt kotonaan nuotamassa lahjakortin serenaan viikonlopuksi. Ja tämä kaikki mulle tietenkin olisi pitänyt olla yllätystä ja itse siis pilasin yllätykseni. Anoppini oli tehnyt samalla pojalleen hänen lempiruokaansa, eika mussukka voinut kieltäytyä huokutuksesta...
Vaikka huusin ja mesosin miehelleni, niin siitäkin huolimatta pääsen hänen kanssaan viikonlopuksi vesipuisto serenaan pulikoimaan ja viettämään laatuaikaa ukkelin kanssa. On se kyllä toisaalta aika ihana mies :heart:
 
Daadeli, no eihää se sit hassumpi mies ookaa :D

DD, ihana!! Onneks kaikki ol hyvin!! =) Ja mul siis nega tul testiin mut testasin jo puol kuudelt ko heräsin nii aikasii ko ol hätä :p ja kolmelt menin unelle enkä muista et kui kauan sit ehti olla rakossakaan :p et voehan rähmä! :D
 

Yhteistyössä