Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

joo negat o ylikivoja :D ei mut kyl mie aion ottaa niit kaks ko kaksin aina kaunihimpi niillä tikuillakin sit ko kaks negaa :D eli kyl mie teen huomenkii testin... :p

ja sitä oon muute miettinykii täs jonnii aikaa jo (n.vkon) et mikä ihme on ku hiukset taas rasvottuu nii nopeesti, kävin tänäänki suihkus aamul ni ny jo rasvaset... iha hirmu nopee vauhti rasvottumises! Ni jos se todel oiskii sitä raskauden tuomaa "ihanuutta" ni sit ymmärtäsin, mut jos en oo raskaana ni en kyl tajua mitä tää mun kroppa sekoo :D
 
Joo taidetaan, koiruuksien kanssa laittaa suut makeaksi.. Ja eipä jätetä ukkelille yhtään huomiseksi.. ottakoon mutsisa luota huomiselle eväät töihin :D Ja sovittiin me pössiköiden kanssa, et yhdessä mökötetään. mut luulen, et he unohtavat sen, kun isäntä kotiin palaa. onnellisena häntä pystyssä juokseevat ovelle. Mut mä ainakin, koitan muodon vuoki mököttää. :LOL:
 
mulle maksais nyt pikkusen liikaa se testin osto ku joutuisin auton kanssa sotkee jonnekin kauemmas... bensahan on niinku halpaa, täällä 1,559? litralt!! :kieh:

miracle jospa mä otan sun huomisesta pissaleikistä hiukan tsemppiä itelleni :heart: peukkuja sullekin!!
 
joo laitat kaiken ruuan lukkojen taa... jos ei maistu ni ei tartte tulla syömään..

meillä oli jokunen aika sitte hirvee taisto miehen kanssa, kun ruokaa lens roskiin siks ku se kävi työpäivän aikana ulkona syömässä vaikka kotiin ihan sama matka ku shellille.. mä hiukan pärisin kuinka se on rahaa vessanpöntöstä alas, ensin minun ja sitten sen, kun multa loppuu rahat ennen tiliä. johan on käyny kotona syömässä, hyvä et ehdin muuta tekee ku kokkailee pelkästään... =)
 
Talvimamma, joo toivotaan plussaa ite kullekin! Siepä oot muute kauan jaksana olla testaamati! Uskokko plussaan, oireita? :hug: ja :whistle: plussapuhuria sinne! :)

Daadeli, minen kyl tiiä et oonks mie hirmusen ärsyttävä ihminen mut jotenkii mua sieppaa pahasti tommoset jotka ei yhtää pidä arvossa ku niide vuoks jottai tekis.. mie varmaa oisin vihanen ja pitkään.. mut toki se sovus kivempi o olla mut en vaa voi käsittää tommosia äijiä..

me saadaan kihlat huomen takas! Ko aiemmin ne ol kaiverrutettavana ja mulla pienennettii (mul ku on tämmöne lilliputtisormi :D eli 15,5) ni ny vietii aiemmin ne hiottaviks ja kiillotettaviks ko se reuna ol jäänä ilmeisesti niilt viimeistelemättä.. Ko sillo ne raapi sormee niin et tul ihottumaa ja vesikelloo sekä nahkaa lähti! (miehel paljo pahemmi ko mult mut mullakii lähti ihoo vähä ja punotti) ni ny onneks suahaa ne takas!!!:)
 
Sinikka, niistä oireista, mulla tuli jo lämmöistä hivenen toiveikas mieli, ku ne oli koko ajan 36,9-37,3, eikä yhtään sen alle, et koko ajan koholla, sit tissit oli eri tavalla kipeet, ku ennen menkkoja, ja se kuumotus/ hikoilu oli ihan järkyttävää |O
 
Päästäispä mekin joskus kihloihin ja naimisiin.. Mutta tuskin vielä vähään aikaan ja tuskin meillä vieläkään tärppää..

Tarvitsee miettiä jos aloittaisin vaikka Painonvartijat taas.. Pysyi nuo syömiset kurissa, kun pelkäsin että menee pisteet yli..
Ja sitten saisin ehkä tuohon laihiksen vauhtiin.. Mutta nyt täytyy katsoa mihin aikaan täytyy lähteä kun menen yövuoroon ja olisi hommia mitä tarttisi tehdä...

KP
 
miracle oon mä nyt taas sen reilu viikon ollu testaamati juu... ei mulla muuta ollu ku nännisärkyä semmost oikeen hirveetä särkyä ja töpötystä kp 30-40, joskus siin kp 30 kieppeil ällö-olo-puuskahduksia. ja nyt on maailman oireettomin olo. :( puhureita vaan puhallellen... ja jestas sulla on pienet sormet... :D ku ei munkaa nakit oo ja sentään 17.. :)
 
talvimamma, joo mul o aika ohuvet sormet vaiks ei silt kyl näytä :D mies osti 16 kokosen ko sillo arpo sen mun koon (ku oltii ky puhuttu sormusten koosta ja mul oli aikoinaan ysillä luokkasormus kokoa 15,5 ja sit jossai vaihees se jäi pieneks et ol pieni vasempaan nimettömään mut iso pikkurilliin ni sit aattelin et se ois varmaa se 16 oikee koko mut ei oo sitä sormusta tallella et ois voina kokeilla ni niinpä se 16 sit olikii liian iso ja suihkus ollessa helposti ois lähteny aina :p) jospa sie sen plussan saat mut vähä myöhemmi vaa eli pe:na :)

mie en vaa jaksa ymmärtää et jos en oo raskaana ni miks mun naama kukkii nii älyttömästi ja noi nännit o pingottuneina koko ajan.. Mut toisaalt en tajuu sitäkää et jos oonkin raskaana ni miten lämmöt ei nouse :D :kieh: et ota tästäki ny sit selkoo taas :kieh: :LOL:

Naurattaa vaa nii paljo ko TÄYSIN sama ko sillo ko plussasin, oli koko ajan olo et oon raskaana mut et no en mie voi olla.. ja sit samalailla olin näkevinäni sen viivan dpo12 :D ja ny ois dpo12 JOS ovis oiski ollu sillo ko se kova kipu ol tuol allaal :D noh, huomen kahtotaan et toistaaks historia itteensä :D mut jos toistaa ni sit kyl pelkään et toistaa myöskii jatkossa ja menee sit kesken taas :'(
 
Miracle: Mä ilmoittaudun pissaleikkeihin myös :LOL: :LOL: Tässä on tullu taas testailtua aamulla negat Aconilla ja illalla Clearbluella haamujen haamu tai viivanpaikka tai jotain... :eek: Huomenna pissin taas tikkuun, mut en tiä pääsenkö tänne raportoimaan asiasta :headwall: Oon nimittäin kaukana tietokoneista huomisaamusta perjantai-iltaan. Kamalat menkkakivun tyyppiset kivut alavatsassa, eli melkein uskoisin sen tädin kurvaavan paikalle, mutta taistelu ei ole vielä ohi |O
 
hirmuiset plussapuhurit vaan kaikille testaajille!!
++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle:

höh, tää kesäkeli tekee mun päästä taas vaihteeksi ihan hupsun..niinhän mä viimekin kierrossa kuvittelin vähän kaikenlaisia oireita, mutta nyt tuntuu, että tissit on kipeät ja niitä näppyjä on niska ja kaula täynnä ja mahanpohjaa survoo... :| tilatkaa mulle paikka hoitolaitokseen please :D

teinpä tossa just kanarisottoo mikä meni v-tuiksi...se on niinkui kaura/riisipuuroa missä on kanasössöä seassa..hyi helve, hyvää se on maultaan, mutta niin rumaa, että pitää silmät kiinni syödä :D
 
siniviuhka: mut saa viedä sinne hoitolaitokseen myös, koska mä olen varma et toi haamuviiva on mun silmien tuotosta. Arvaas mitä kaikkia oireita minäkin olen "tunnistanut" :LOL: :LOL: Paras olis sulkea mut jonnekin huoneeseen kauas testeistä ja netistä :LOL: Tänään kaiken kukkuraks iltalämpö oli 37,32 eikä ole kyllä flunssaoireita... hmmm, ruoka kuulosti herkulliselta, laitapa huivi silmille ku syöt :D
 

Yhteistyössä