Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Huoh, rankka päivä takana :| Käyty jyväskylässä hakemassa kasvattajan (jonka jalka kipsissä) kasvatti haudan lepoon mikkeliin, hautaa yksin kaivanu ja samalla omia rakkaita sessejä muistelleena jotka viime kesänä yllättäen jouduin laskemaan sateenkaarisillalle :snotty: .

no onneksi huomenna laivalle ja buffetpöytään herkuttelemaan ja illalla sitten isännän taivutus että yritys alkaisi jo tästä kierrosta kun tuo ovis sopparisti olis perjantaina..

Eikö se epilaattori satu iha hirveesti?? *asiasta heinäseipääseen*
 
Joo no ku mie en oo sitä uskaltanu ostaa ko oon nii kipuherkkä :ashamed: olevinaan..
Oon sit vaa käyttäny tavallista sheiveriä ja sit sellasta vaahtoa mikä höylätään sellasella kumilätkällä pois...

Kärsiikös sillä epilaattorilla sit muutki paikat ajaa ku kintut vai :D
 
joo eipä se kovin paljoa satu joten suosittelen :) Tosin minen oo kovinkaan kipuherkkä ni en tiä kuin hyvä oon sanomaan siittä sit :D ko kerrankii porattii melkei hermoon asti ilma puudutusta ja iha hyvi kestin vaiks vähä silmät vuoti pakostaki :D
 
maha on turvoksissa edelleen ja taas näin illalla lämmöt on reippaasti yli 37, mutta oon ihan varma, että se johtuu tästä sietämättömästä kuumuudesta..

plääh, ei huvittas, mutta raskaan työn raatajan puolesta teen jotain hyvääkin välillä..mies soitti ja sanoi, että pitäis noutaa muutama pullo olutta hälle..voisin tietysti samalla poiketa a-marketin kautta ja ottaa itselle jotain hyvää saksalaista valkoviiniä :)
 
miracle elä vielä luovuta, miun tuulet ei oo kerenny vielä perille :D

siniviuhka elähän sano että kuumuudesta johtuis, miulla on kuuma ja mittasin vertailun vuoksi lämmöt nii 36,2 et sillai, jospa oliski jotai toivottavampaa, ja ei maha turpoo kuumuuden takia ;)
 
nii.. voihaa se olla tavallista alkuraskaudenki vuotoa.. mut jotenkii pelottaa... Ei siis se et jos menkat alkaa kunnolla (se on iha ok, oon jo siihe varautunu et en ollukaa raskaana :p) mut lähinnä se pelottaa et saisinkin la:na testiin plussan ja sit tulee het varhanen km.. Et tulis ny pois sit het ni voisin aatel sen vaa menkkoina..
 
ihan ymmärrettävää että pelottaa, mulla on itellä sama pelko jo näi etukäteen kun 14v sain km rv5+jotai, jokseenkin olisin joutunut sen muutenkin keskeyttämään kun olin niin pirun nuori. mutta siitä jääny kalvamaan että mites tulevaisuudessa..

aina sitä huolta kantaa sitähän se äitiys ( ja vaavikuume ) on.. onkohan laivalla nettiä, niin näkis siun huomisen lauantain testailun tuloksen :D
 
miragle88 kyl mä luulen, että johtuu tästä kuumasta, kun aamulla mittailin sängyssä lämpöjä niin oli kuitenkin 35 ja jotain..kun niin mä oon ainakin ymmärtäny, et aamulämmöt on ne jotka merkitsee..

höh..mua keljuttaa kun tuhlasin alkoon 15e ja en edes ostanut kuin 4 erikoisolutta miehelle ja itselle pullon viiniä :| oon kamala tuhlaaja..
 
siis voi hitto :D :D ette arvaa mitä mulle tapahtui äsken!! ??
mä sain PALELTUMAN!! :D :D
Olin suihkussa ja aattelin et sheivaampa noi sääret ja kainalot..sit rupesin, et pursotan vaahtoa kämmenelle, niin sieltä helkkarin pullosta tuli ponnekaasua ihan mielettömällä paineella lähietäisyydeltä suoraan mun kämmeneen :LOL: :LOL: kirvelee ihan sikana ja tommonne ihmeellinen läntti jäi tohon :D uskomatonta! aatelkaa jos vaik oisin suoraan kainoon pursottanu sitä ja aijjaaiijjjj.. :D :D
 
Miracle täällä mulla peukut pystyssä.. toivotaan parasta!

Mä oon kanssa valmis lähtemään sinne odotuspuolelle. =) Tuun heti juhannuksen jälkeen!
Laittelin tonne toiseenkin pinoon jo, kun nippailee tuosta oikealta, mutta ovistestiin tulee edelleen sellanen haalee viiva. Mutta voiko siihen luottaa??
 
Kiitoksia TinyAngel ja johanna83 :) Ette arvaakaan, miten kivalta teidän myönteiset kommentit kuvasta kuulostavat. Mä oon pillittäny tääl koko päivän, jotenkin kuvat pikkuisesta on pistäneet ihan pään pyörälleen. Päällimmäisenä tunteena uskomaton onni, mutta myös pohjaton kiitollisuus tästä ihmeestä. On niin uskomaton tunne, että meidän hartaat haaveemme esikoisesta ovat vihdoinkin käyneet toteen. Te kaikki ansaitsette saman, ja todella aidosti toivon että pääsette kokemaan tämän ihanan tunteen - onnen sekaisen, täysin ehdottoman rakkauden pientä kohtaan. :heart:

miracle: mie tsempitän kans ihan kympillä! luovuttaa ei saa ennen kuin täti kurvaa selkeästi paikalle, ja silloin sanot sille että ens kierrossa sinut nujerran ja lähdet ryyppäämään. :p

sinikka: oireesi kuulostavat lupaavilta! eli isot plussapuhurit sulle ja muillekin loppukiertoa lähestyville ++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
DD kiitti, mut niinkuin oon sanonutkin jo aiemmin, että ei saa heittää lisää bensaa mun liekkeihin :D :D ihan liikaa jännittää jo kuitenkin :D

ronklasin kn:nnää ja se on korkeella ja kova, mutta hiukan auki..musta kyl tuntuu, että mulla on aina ( itseäni lainaten ) lähes kamelin mentävä "reikä" siinä, eikä se tunnustais koskaan edes menevän kiinni...saati enemmän auki :p
 

Yhteistyössä