Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

hyvää viikonloppua kaikille!
Minä se täällä kärvistelen perjantai leskenä. Mieheni työporukan kanssa laivalla ja tulee vasta huomenna. Ostin itselleni paljon herkkuja ja hömppä leffan...ei huvita lähtee mihinkään niin päätin nautiskella oikein kunnolla kotona. :D
 
Heipähei, pitkästä aikaa!

Edellinen kierto saatiin loppuun, vaikka tuskallista oli. Mahaan koski kaiken aikaa. Lääkärissäkin piti jo käydä, kun alkoi huolestuttaa. Clomit oli turvottaneet munasarjat. :( Eilen alkoi uusi kierto eli tänään on kp2. Huomenna taas clomeja syömään. Ultra-aikakin pitää sitten varata. Tämän kierron katson, mutta jos ultrassa tulee taas huonoja uutisia ja/tai olen hillittömän kipeä koko ajan, niin sitten loppuu yrittäminen. Surullista, mutta eihän tämmöistä kipua kukaan kestä. Elämä jää elämättä, kun ei voi kivuiltaan mitään tehdä.
 
ny mies män koko vlopuks muualle :'( tääl mie yssiksein si oon :( no mut onneks huomen jo meen kamun luo aamusti ja sit mennään kahtoo sinkkuelämää lehvaki!! =) Vähänkö kiva! ja siit sit sinne baariin :) Ja kyl mie uskon et mie juon ko ny taas tullu sitä tuhrua, ny se on simmost ruskeeta.. Noh, alkais ny kunnol ni pääsis uutee kiertoo. Kummallisesti se vaa ossoo noit raskausoireitakii kehitellä tuo pää :D
 
nii juu unohin niiskuneitiä onnitella!! Hirmusen paljo onnee ja vaaviliimaa jotta kaik mänis hyvi!! :heart: :flower:

nipperi (hähää, uus lemppari :p), juu mie tuun sit kertoon. Kyl mie uskosin et se ois hyvä mut kahtoo sit. Ainaskii sinkkuelämää sarjasta tykkään ni uskosin et se lehvaki o iha jees :) Ja joskus aikoinaa inhosin sitä sarjaakin ko en ollu kahtona ja kaikki vaa vouhotti siitä, mut sit aloin kahtoo ja totesinki iha hyväks :D ko just semmone aivot offille sarja. Samaten ol frendien kans :)
 
sarjasta oon tykänny kans, siks mä just pelkäänki että se leffa olis semmonen tekemällä tehty. silleen että "pakko olla hyvä että kansa on tyytyväinen". simpsoneiden kanssa melkeen kävi niin että ei ollu tarpeeks hyvä...

se muuten toimii toisinki päin ku muistaa miten hyviä adams family leffat oli ja miten huono se sarja oli :D oi myötähäpeä :D
 
Juu kyllähä se usein meneeki noin et sit väkisin yritetään tehhä hyviä ku halutaan rahhaa ja luotetaan siihe et on kestosuosikki ni ihmiset tykkäis, tekee mitä vain.. no, toivot. toi on kiva :) Ja ainaskii se on ko kamun kans menee ni fiilikset o muuteskii katos jos vaiks maisteleekin vähä siel sit samal enne baaria :D

Mä en kyl ny ymmärrä ko ain enne ko o menkat alkana ni vähintäänki seksin aikana sit tullu sitä tuhruu sit enempi ni ny ei tullu yhtää.. alkais ny jo jos kerra meinaavatkii...
 
Niiskunenä paljon onnen rutistuksia sulle!!

Mä oon kuullu, että se Sinkkuelämää-leffa olis hyvä. Haluisin kanssa kauheesti kattomaan sitä.

Mulle tuli tänään ovulaatiotestiin kaks lähes yhtä tummaa viivaa. Eli huomenna vois olla ovulaatioaika?? Tänään "täytyy" vähän punaviiniä maistella.. :LOL:
 
seli seli TA :D miekii oon yksin enkä sortunu :LOL: eli soo soo nyt kuules!! No ei vaa, ehk se kerran sallittakoon :D Mut mä oon todellaki huomannu et mulla se on joko tai. Eli joko syön iha hitosti suklaata tai sit en ollenkaan, ei juuri oo välimaastoa tämmöselle addiktille :D Joten oon sit siitä kokonaan jättäytyny pois, iha senki vuoks et jos raskautuu ni sit vähintäänki ne mässäilyt pitää jättää pois ettei se paino nouse ylenmäärin :)
 
miracle joo selityksen makuahan tässä oli, mutta tosiaan en muista koska viimeksi oisin nukkunut yksin, on aika orpo olo, mutta onneksi löytyy kaikkee tekemistä. oot oikeassa...munkin pitäis lopettaa kokonaan, koska minäkin tunnustaudun suklaaholistiksi. Joko syön paljon tai sitten en ollenkaan...ei oo olemassakaan mitään "vain vähän " syömistä. Mutta en nyt sentään koko suklaalevyä syönyt, vielä...mutta johtuneekos tuosta muun karkin määrästä????
 

Yhteistyössä