pientä punasta vuotoa ei lasketa ennenku tarvii siteen
miltäs miracle vaikuttaa tänään? *peukku*
meilläpäin on sellanen kirppari joka myy konkurssiin menneiden kauppojen tavaroita kans. sieltä nappasin mukaan epilaattorin ku halvalla sain. kokeilin ja huonoks havaitsin, koska täyspitkistä karvoista jäi puolet sääriin. ei se sattunu, mutta vähän epämukavalta tuntu. tosin köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa, varmaan oli joku merkki vika.
outo kysymys mutta onko teillä kellään koskaan ollu täyspitkät kainalokarvat? mietin eilen suihkussa että mulla ei tosiaan oo ollu. aloin sheivaamaan niitä heti ku ne ilmesty
mutta joskus mä vielä kokeeks kasvatan ne koko loistoonsa
mä en periaatteessa tiedä edes minkä väriset ne on.
on: nyt kipeyty tissit ja tuli maitomaista valkkaria. ihan ku ovislimaa... oiskohan ovis myöhässä jos se toimenpide ois jotenki myöhäistäny sitä? se tarkoittaa sitte sitä että mä en välttämättä voi juoda juhannuksena. *itku* juhannus on oikeestaan ainoo juhla josta mä kovasti välitän sen maagisuuden takia
mä en tiiä miten täyssuomenkielisillä on juhannusta opetettu mutta ruotsinkielisestä perheestä kotoisin olevana mulle tärkeetä on tehä taikoja juhannuksena
sitä ei tietenkään selvinpäin voi tehä :saint:
ei vaan mun juhannukseen kuuluu taikajuoma, johon tulee passõaa ja appelssiinilimsaa
jos oikeen jaksaa satsata niin lasin reunalle karambola. ai nam!
mulla on kauheet menkkakivut koko ajan
just sellaset "kohta täti tulee" kivut....