Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

DD, kiitti tsempityksistä! :) Mä olin nii suht varma raskauvest mut toi pienen pieni punertava sävy valkkaris saa mietteet toisaalle et entäs jos oiskii et oisin raskaana ja ny tulos varhanen km.. mut ei pidä suotta miettiä noita.. Jospa tää tästä selkenee johkii suuntaa :p
 
huomenta :wave: laitanpa tännekkin eilisen neuvolakäynnin kuulumisia :D Sydämmen syke kuului, mutta aina vaan hetkisen, ku pikkuinen tykkäs vissii mennä piiloon aina välillä :heart: ja neuvolatäti myös samalla ultras, siellä se pikkuinen heilutteli äitille käsiä :heart: :heart:
Onneksi kaikki oli hyvin. Seuraava lääkäri-neuvola on sitte juhannuksen jälkee...sitä odotellessa :p (pääsee taas kuunteleen pikkuisen sydämmentykytystä)
 
pientä punasta vuotoa ei lasketa ennenku tarvii siteen :) miltäs miracle vaikuttaa tänään? *peukku*

meilläpäin on sellanen kirppari joka myy konkurssiin menneiden kauppojen tavaroita kans. sieltä nappasin mukaan epilaattorin ku halvalla sain. kokeilin ja huonoks havaitsin, koska täyspitkistä karvoista jäi puolet sääriin. ei se sattunu, mutta vähän epämukavalta tuntu. tosin köyhällä ei oo varaa ostaa halpaa, varmaan oli joku merkki vika.

outo kysymys mutta onko teillä kellään koskaan ollu täyspitkät kainalokarvat? mietin eilen suihkussa että mulla ei tosiaan oo ollu. aloin sheivaamaan niitä heti ku ne ilmesty :) mutta joskus mä vielä kokeeks kasvatan ne koko loistoonsa :D mä en periaatteessa tiedä edes minkä väriset ne on.

on: nyt kipeyty tissit ja tuli maitomaista valkkaria. ihan ku ovislimaa... oiskohan ovis myöhässä jos se toimenpide ois jotenki myöhäistäny sitä? se tarkoittaa sitte sitä että mä en välttämättä voi juoda juhannuksena. *itku* juhannus on oikeestaan ainoo juhla josta mä kovasti välitän sen maagisuuden takia :) mä en tiiä miten täyssuomenkielisillä on juhannusta opetettu mutta ruotsinkielisestä perheestä kotoisin olevana mulle tärkeetä on tehä taikoja juhannuksena :)
sitä ei tietenkään selvinpäin voi tehä :saint:
ei vaan mun juhannukseen kuuluu taikajuoma, johon tulee passõaa ja appelssiinilimsaa :) jos oikeen jaksaa satsata niin lasin reunalle karambola. ai nam!

mulla on kauheet menkkakivut koko ajan :( just sellaset "kohta täti tulee" kivut....
 
Nibbler joo olen varautunut koko burana paketillisella. Aattelin ottaa 800 mg ennen ja sitten jälkeenpäin lisää.

Miksei ne vois pumpata ensin mun täyteen jotain mömmöjä niin ei sattuis :/ No ainakin sen pitäisi kestää kai vaan vähän aikaa. Voi hemetti mä en haluu |O Kyllä se on miehillä helppoo. Vähän käyvät runkkimassa ja me joudutaan johonkin kidutus toimenpiteeseen prkl!

*hengittää syvään ja hokee että hyvin se menee, ei se satu*
 
kesken toimenpiteen mun gyne sano että se on miehen vuoro enskerralla.
rupesin miettimään että miltähän lie tuntuis jos miehen lerssiin tungettais letkua ja täytettäis vedellä niin arvaa vaan nauroinko ja arvaa sattuko enemmän!

 
Heippa! Täällä on taas nin hemmetisti poristu, etten jaksa kahlata noita sivuja. Mutta onnittelut plussanneille ja halitukset tippuneille ja piinailijoille pitkää pinnaa!!!

Täällä ei ole muita tuntemuksia, kuin että hirvee jännitys ja täpinä päällä!!! Tänään festareille kolmeksi päiväksi, voi kun työpäivä menis nopsaan, onneks lähden jo aikasemmin kuin pitäisi!
 
Kat
Ajattelinpa vain sanoa terve kaikille. Odottelua, odottelua, jotta seuraava kierto alkaisi. Pari päivää oli tosi kovia menkkaoireita: mahaan pisti, selkä oli tulessa ja nännit kipeinä. Tänään (25/??) on kaikki tyystin kadonneet.. Noh, odotellaan =) miraclelle tsemppiä huomiseen! Älä lannistu vielä pienestä vuodosta! Toivottavasti Siniviuhkan paleltumat paranee pian.. =)
 
[color]

PERJANTAI 6.6.2008


Laala...................... kp 120/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 80/35....................................yk 3

susanna85..............kp 65/28....................................yk 2

Stella82...................kp 53/30-32..............................yk 9
apsu.........................kp 51/35....................................yk 2

Talvimamma-09...... kp 45/30-31(-54)........................yk 2

Humu82...................kp 38/27-28...............................yk 2
miracle....................kp35/32-36.........................yk 2 (km04/08)

simppu82................ kp 32/34......................................yk 3
kiharapää............... .kp 31/32-35(-43)......................yk 9

JJ-t.......................... kp 27/30-33................................yk4
Citilda......................kp 26/27-28................................yk 3
mami-ehdokas.........kp 26/28-30...............................yk 5
arabel......................kp 24/26......................................yk 13
tiger75.....................kp 23/27-29................................yk 11
Jouskari-82............. kp 22/28.......................................yk9
Veiled87..................kp 21/28-29.................................yk 4
Siniviuhka............... kp 21/27-29.................................yk 4

Rva B.......................kp 19/33.......................................yk14
Tuulia85.................. kp 19/33.......................................yk 6
mulmul.................... kp 19/27-30...............yk 10(palstatauolla)
nibbler.................... kp 18/28.........................................?
outsa5.....................kp 17/33.....................................yk 4
Emiliana.................. kp 17/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 16/20-30.................................yk 3
TinyAngel.................kp 16/29-30.................................yk 3
Suunnistaja.............kp 14/26-28................................yk 3
Mersey.....................kp 14/30....................................yk 4
Minnie-.....................kp 13/31-33..............................yk 2
tyty86......................kp 12/30-35..............................yk 4

Kauris-82.................kp 10/28-35..............................yk 3
Veena......................kp 10/24-28...............................yk 13
johanna83...............kp 10/32-40..............................yk 3
Nanniina..................kp 10/32-36...............................yk 9
HaLPe......................kp 9/24-25................................yk 4
Lumikeiju.................kp 8/28- ..................................yk 2
Santtuli....................kp 8/27....................................yk 3
Kuumeilija............... kp 8/28-35................................yk 5
xAnnax....................kp 7/ 28-31 ...............................yk 7
Daadeli...................kp 6/27-31...............................yk 3
Kaa..........................kp 2/36 .....................................yk 5
ElinaMaria..............kp 1/28.......................................yk 5
della....................... kp2/ ??......................yk 8(palstatauolla)
EllaMaaria...............kp?/??.......................................yk1
Zoe-F......................kp?/??.......................................yk1


keskiarvo:
[color]

HAAMUJENGI:
Niiskunena-78........ kp 28/28......................................yk2
[color]


Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 18/27-
Miragle88...............Yritys alkaa piakkoin
Linna
Louvre.....................Palstatauolla
Kat.........................Aloittaa tositoimet piakkoin
[color]



miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38

kesk.arvo =





 
huomenta/päivää vaan! :)

ollaanpas me laiskoja ukon kanssa, kun herätiin vasta puolisen tuntia sitten :D on niin hiivatin kuuma, että sama on nukkua...tosin ukko ei taaskaan menny lääkäriin :|

massu tuntuu edelleen sellaselle pinkeelle ja sitä vihloo välillä, samoin tuntuu, että kohtua ja nipukkaa vihloo myös satunnaisesti..lämmöt oli ihan normaalit nyt kun mittasin maaten..hmm...mua ärsyttää, että se edes on vaihtoehtona se mielikuvitus. voi hitto!! noh..pakko vaan nöyrtyä sen naispaholaisen edessä kuitenkin..
 
Ja se ei sattunut yhtään! Ihan turhaa murehdin!!!

Levittimen laittohan nyt ei koskaan ole mitään mukavaa että se nyt on vähän semmosta ja sitten se vesi tuntui aluksi vähän siltä kuin olisi ollut jotain pieniä menkkakipuja vattan pohjalla. Mutta sitten se otti vettä pois (tai jotain sellasta) ja sen jälkeen ei tuntunut mitään. Eli siis EI SATTUNUT YHTÄÄN!

Ja sitten tärkeisiin asoihin eli putket olivat auki. Eli analyysimme mukaan olemme sitten selittämättömiä. Seuraavaksi käydään parissa verikokeissa (taas) ja sitten tehdään inseminaatio ihan luomu kiertoon. Ellei nyt sitten tärppäisi tästä kierrosta nimittäin munarakkula oli sillä mallilla että lähtee tänään (tai huomenna) liikenteeseen. =)

ps. nyt vasta uskallan mennä kerhon puolelta lukemaan Nibblerin kokemukset :ashamed:
 
Sitähä miekii et se on nii yksilöllistä tuo kivun tunteminen ja kokeminen ja toisil sattuu, toisil ei :) Hienoa Veena et sul meni noin hyvin se :) :hug:

Tääl tuhrua tullu ny enemmänkii.. tai no ei tuhrua mut vvuotoo, limamaista jossa on sitä lohenpunaista, ny tosin pikkuse enempi sitä punaisuutta mut ei kunnon verta siltikään.. Laitoin ny siteen ja tarkkailen tilannetta et joskos se täti sielt ampaisis kylää sit :p eli odotellaa ny sit taas... plaah!!! :headwall:
 
Miracle no onpas sulla piinaavaa. Melkein toivois että päättäis nyt jo se täti että tuleeko vai ei! Toivotaan että se on jo kesälomalla ja pysyy poissa oikeasta syystä!

Joo mä luulen että yhtenä oleellisenä tekijänä on myös lääkäri. Koska olen kyllä TODELLA kipuherkkä varsinkin noissa gynejutuissa. Lääkäreissä on todella isoja eroja. Onneksi mulla on tuollainen lääkäri.
 
Täältä tulee vähän omaa napaa tällä kertaa. Testasin tänään iltapäivästä selkeähkön haamun, eli nyt vain toivotaan, että vahvistuisi tuosta :heart: :heart: Huomenna sitten heti aamupissistä uutta testiä =) Tosi epätodellinen olo mulla :eek:
 
Hei vaan!

En ole raskaana. Vuoto alkoi ja testikin näytti negaa (piti varoiks tehä). Eli mulle kp 1. Kierto venyi jostain muusta syystä sitten.... :/ Kuitenkin viikon myöhässä. äh.

Nojoo. eipä mitään, ainakin voin ottaa vinettoa nyt kauniina kesäisenä viikonloppuna!! :D

Onnea Niiskunenä!! Toivotaan että viiva vahvistuu!!! :D
 
huii kun täällä on taas innostuttu kirjottelemaan, meni aikas kauan lukiessa... Niiskunenä onnea haamusta!!!Varmasti se viiva vahvistuu...

Kuinkas Miraclen tilanne? eilen kävin lueskelemassa näitä ja ihan iski jännitys et josko ois jotain sinneki luvassa...

kummallista, eilen huomasin että nännit ovat paisuneet isoiks ku mitkä ja tissit ovat kauhian kipeet...mieskin oli ihan, et mikä noita siun tissejä vaivaa kun tuolla tavalla törröttävät...heti alkoi toiveilut, mut tajusin ja oikeastaan nyt toivonkin, että kuukautiset ne vihdoin alkaisivat...pääsis sitten laskeskelmaan kiertoja joskus ja yrittelemään...nyt täytyy sanoo, et odottelu alkaa jo masentaa, vaikka en ookaan niin vielä "oikeutettu" sanomaan...mut tunteille kun ei mitään voi...

Mulla just ruoka uunissa ja kohta syömään... tsemppiä edelleen kaikille tuleville äideille =) varmasti se vuoro koittaa itse kullakin...
 

Yhteistyössä