Esikoisesta haaveilevat <3<3<3


Nyt minä menen tuonne sohvalle katsomaan tänään ostamani elokuvan. Pitihän sitä heti ostaa elokuva jota miehen kanssa ei voi katsoo...koska hän ei tykkää näistä "nössö" leffoista...hih!
eli jostain kumman syystä minun teki mieli ostaa elokuva "paksuna"

tässä tietoa elokuvasta:

Allison huomaa olevansa raskaana ja joutuu sen myötä ottamaan uudelleen yhteyttä Beniin, jonka hän on tällä välin totaalisesti poistanut elämästään. Heidän mahdollinen liittonsa ja lapsen tuleva syntymä ovat kerronnassa kehiteltyjä tilanteita, jotka tarjoavat katsojalle suurimmat naurun ja riemun hetket. Paksuna on komedia, joka pohjautuu ennen muuta tilanteiden nokkelaan ajoitukseen ja sanallisiin leikkeihin. Näissä hetkissä myös Seth Rogenin ja Katherine Heiglim eläytyvät osasuoritukset auttavat kokonaisuutta. Taustatukea he saavat Leslie Mannilta ja hänen aviomiestään elokuvassa tulkitsevalta Paul Ruddilta. Mukana tilanteissa heiluvat myös Benin omituiset asuintoverit Jay (Jay Baruchel), Johan (Jonah Hill), Martin (Martin Star ja Jason (Jason Segel).


http://www.elokuvateatteri.com/index.php?view=leffa&id=1246
 
Juu toi lehva ol hauska :D Kahtottiin yhes miehen kans ja seki tykkäs siit paljon!! Kyl sen eka reaktio ol et äh, mitä sitä tommosii tms. mut sain sen kahtomaan sen mun kans kotisohvalle ni sehä tykkäs siit melki varmaa enempi ko mie!! =)
 
moro!!

mä toteen heti alkajaisiks et en muista kenelle kaikelle piti kommentoida, kun oli 7sivuu tekstii tullu et sori, jos en oo noteerannu viestejä. :ashamed:

niiskunenä-78 onnea haamusta :heart: kerrohan heti ku vahvenee!

miracle vai tuli sieltä nega.. :/ no sen näkee viikonlopun aikana mitä se tuhru on sit olevinaan.. mä en jaksanu käydä apteekissa eli en testannu tänään...

nibbler kröhm. kysyit niist kainalokarvoista. :D mulla oli joskus 12v ihan täyspitkät. xD syystä että ne oli semmoset hiukan mun hiuksia tummemmat hentoiset karvat, joita kasvo pienellä alueella... puberteetti oli alkanu ja must oli hienoo ku mulle kasvo karvoja :LOL: :LOL: NYT ETTE KAIKKI NAURA SIEL :D joo muistaakseni mun bestis anto mulle sit jonku partaterän et aja ämmä karvas pois oot leijunu niiden kans iha tarpeeks kauan :D

hauskaa viikonloppua kaikille!! mä vietän laatuaikaa pikkusiskoni kanssa :)
 
ja minen muute teille kertonukaa viel et käytii tosissaa niit vihkisormuksii kahtomas ni ostettiin mulle sit semmonen TODELLA kaunis rivisormus jossa oli timantteja ja sinisiä safiireja!! Voi hitsiläine ette usko kuin kaunis sormus oli!!! 380e mut siel ol se ale ni maksettii vaan 260?!!! Vähänkö mie oon onnellinen!!! Saan maailman upeimman miehen ja noin ihanan sormuksenkin liiton osoituksena! :heart: :heart: :heart:
 
miracle Vautsi!!! :)

Täällä oli keskusteltu tosta sinkkuelämää-leffasta :) voiiih, mä meen kans ehkä huomenna katsomaan sen..huhh..jännittää kyl todella. :) mä luin tyhmyyksissäni jotain juonipaljastuksia ja sain selville, et siinä tapahtuu jotain todella traagista. voi hitsi, mä luulen, että joudun ottamaan paketillisen nessuja matkaan jos vaikka joku kuolee siin leffassa.. toivottavasti ei mun suuri rakkaus Kiho ainakaan :D :heart:

huomenna saatte neitokaiset päivitellä listan itse, minä huuhkin taas klo 6 - väh. klo 16 töitä. :)
mä rupeankin tästä jo nukkumaan kun pitää viideltä herätä :D yötä vaan, neidot :)
 
Miracle mä olisin kanssa toivonu jotain tollasta spesiaalii, mutta ei oltais varmaan vieläkään kihloissa jos olisin sitä jääny odottamaan. Mutta pääasia on, että kosinta tuli ja vaikka tiesin ja oltiin sovittu että sinä päivänä mennään kihloihin ja tehään hyvää ruokaa ja juodaan viiniä niin itku siinä pääsi kun se polvilleen meni. Sen olin tosin sanonu, että mä en suostu ellei mua polvillaan pyydetä :D
 
Suunnistaja :D miu mies taasen män polvillee iha muuteskii, eli en ollu sanona et pittää men sit :D ku moon vanhoilline joissai asiois ni voi olla et arveli muuteskii :p ja siinki oon vanhoilline et mun mielest o sopivampaa et lapset syntyy avioliittoon ja onneks mun (toivottavasti siis saadaan lapsia) tulevien lasten suhteen niin onkin :)
 
äää.. ny minen ollenkaa osaa enää valita hääpukua ko tonne www.zazabella.fi kauppaan on tullu nii monia uusia ihania!! Sen oon päättäny et enintää 400 maksais.. ja sillo olin et no ton ottasin
http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuotteen_info&tuotteen_id=215&tuotekoodi=14001M

mut sit näin tänkin: http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/kauppa.php?action=tuotteen_info&tuotteen_id=399&tuotekoodi=14001AF

ni ny sit en osaa päättää enää :headwall: auttakee :p Ja miule muuteskii tulis varmaa vaa tavalliset olkaimet ko miule ei halterneck kai sovi ko on nii isot hartiat :p tosin sitä harkihen viel, ko miula on sit kummiskii satiinihuivi olkapäillä.
 
Ai, mä luulin että toi halterneck kaventais. Molemmat oli todella kauniita. Mutta se eka kuva, jota olit aatellu jo aiemminkin oli musta ehkä kivempi. Ja se mikä ihan ekana tuntuu omalta on aina se paras ja varmin. Mulla oli ainakin se, että mitä ekana kokeilin oli heti se oman tuntuinen. Ja päätös tuntu todella oikeelta myös hääpäivänä.
 
Mä ku oon kuullu jossai ohjelmas et joku sano et jos o leveet hartiat ni halterneck ei ois kovin hyvä valinta, en kyl sit tiiä.. Mut niin, täs siis on vaa se et toi zazabella on lisänny tarjontaansa ja sen vuoks en ollu tykästyny toho toiseen ko ei se sillo siel ollu ees ko valihtin ton ekan.. ja ny ko näin ton toisen ni ihastuin siihenki het ja ny en osaa päättää olleskaa :D

Just kahtoin rysän päällä ni siks miekii tääl viel kukun :D mites sie Suunnistaja näi myöhää viel kirjottelet? Mie täst alan men unelle ja sit aamul testaan sen negan ni voin hyvin mielin sit juuva :) ja sit sinne Turkuun siis eli huomen en juuri kirjottele kuin aamulla :)
 
[/b]Miracle Täällä vähän yritetty nollata raskasta viikkoa :D
Mulla oli ihan ehdoton toi halterneck, halusin ehdottomasti! Molemmissa puvuissa aivan ihana toi helma, tollanen rypytetty! Päädyt sitten kumpaan vaan niin molemmat on varmasti aivan ihania sun päällä!

Onnea testaukseen! Toivottavasti tulee plussa kuiteskin!! :)
 
Huomenta teille ihanat naiset! Kiitos kaikille haamusta onnittelijoille =) Ihanaa, että täällä suunnitellaan myös häitä, se oli kyllä upeaa aikaa :D

Tääl tehty testi näin aamusta, ja ihan selkeä haamu se on :heart: Tyyliin siis, että seison testistä metrin päässä ja näen sen viivan :D Kyllä mä vähän alan jo olla taipuvainen uskomaan, et jos kaikki menis hyvin, niin pieni nyytti saattaa olla tulollaan :heart: :heart:

Aurinkoista viikonloppua kaikille B)
 

Yhteistyössä