Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

TA siellä kirjoittaa tyypit ihan nimelläkin sellasia kommentteja et huhhuh..oonkohan mä vaan liian herkkä, mutta mun mielestä toi mitäs-nyt osio on täysin turha just sen takia, et siellä porukka vaan etsii sitä maailman täydellisintä äitiä ja isää ja tapaa elää..sit kun sinne ihanaan pienenpieneen piiriin pakkaudut mukaan, niin jo alkaa tulla kommenttia et "mitä säkään siitä tajuat" tai "mitä hittoa sä tähän puutut"..... :kieh:

sama juttu, että miraclesta oli siellä myös se paskanpuhumis keskustelu, vaikka miracle on oikeasti todella mukava ja asioihin perehtynyt..ehkäpä ne taulapäät, jotka kirjottelee ainoastaan siellä, eivät oo niin perillä asioista ja kateuksissaan kirjottelee..
 
Siniviuhka Harmillista tosiaankin... en olekkaan törmännyt moisiin juttuihin siellä, ainakaan vielä...jonkin verran olen kyllä siellä lukenut/kirjoitellut juttuja...
Jotkut ihmiset ovat vaan niin itsekeskeisiä etteivät osaa ottaa huomioon muiden mielipiteitä, harmillista että juuri sellaiset ihmiset ovat kerääntyneet sinne.

 
Kylläpäs olikin tullut tekstiä sitten viime kerran, yritin kahlata kaikki läpi, jotta tässä pysyis jotensakii edes ajan tasalla...

Ensinnäkin DaylightDancer, aivan IHANA pieni ihmisen alku siinä valokuvassa!!! :heart: Siellä se nyytti masussa kasvaa ja voimistuu päivä päivältä.... :heart:

Niiskunenälle hirmuisesti onnea ja suojelusenkeleitä jokaiseen päivään, toivottavasti kaikki menee hyvin! :heart:

Della, kunpa kaikki menisi hyvin, voimahalauksia Sinulle Della!!


Miracle, kurja juttu että ne menkat sitten alkoivat. Nenä pystyssä nyt vaan uuteen kiertoon!!


Suunnistajalle hirmuisesti ovis-onnea, jotta tärppäis..


 
:eek: mikä miraclen haukkumisketju!? mistä hyvästä semmonen tuli?

joo toi mitäs nyt on viidakko! jostain masokistisestä syystä mä roikun kans siellä, duunipäivänä ku ei oikeen muuta voi... sieltä löytyy monta ketjua missä suoraan ilmaistaan miten turha ihminen mä olen koska en oo saanu lasta, mä oon liian nuori saamaan lapsia, mä en sais edes palstailla.

mutta ku perusteluja kyselee ei tuu mitää! :kieh:
 
enpäs ehtiny testailee... just eilen mies kitisi sohvalla missä mun menkat on. sanoin et jossain, enkä oo testannu ku et oo hakenu mulle testii. me ei nyt olla puoleentoista viikkoon harrastettu seksii sen mun hiivan takia, ja sanoin et huomen vois hiuka lempeillä ku sisko haetaan kotiin. tänä aamuna avautus tismalleen klo 9 niagara ja mun menkat alko!!!

elikkä kp 1/30-31 (-46) yk 3

aina vaan paranee, eka yk oli 54pv, nyt 46pv, ens kerralla nyytti :heart:
 
annan ton kiertopäivien olla ton 30-31 koska uskon vakaasti et ne sinne lukemille joskus palaa... tähän kiertoon otan uutena aseena ton greippimehun.. uskon että se vois siihen kierron pituuteen vaikuttaa jos en ovuloi vieläkään.
 
Kiitos Lumikeiju ja Talvimamma! Niin nätisti ootte kirjottaneet meidän pikkuisesta <3 Tuo pieni potkuri on kyllä jo täysin vienyt vanhempiensa sydämen, eilen kyynelehdittiin yhdessä miehen kanssa kuvat käsissämme, kun tajusimme että tuo ihmeellinen otus todella on meidän lapsemme. Muakin niin itketti, kun vihdoin iski oikein kunnolla ymmärrys siitä, että olen tuon pienen ihmisen äiti. Ihan uskomatonta, että olemme näin suuren lahjan saaneet :heart:

vauvis: miten sulla voi olla enää 190 päivää LA:han?? kun mun LA 21.12 ja viikkoja 12+0 tänään, ja mun laskuri (myös lilypien) näyttää että 196 päivää jäljellä?

DD ja pieni potkuri 12+0 :heart: (tänään juhlitaan, TOINEN kolmannes! :D)
 
Toi kuulostaa oikeemmalta, vauvis :D Tänään on kyl niin ihana päivä! Mennään koht ostaa Robbybubblee (en uskalla ees alkoholintonta skumppaa juoda... :D), kermavaahtoo ja mansikoita ja sit juhlistetaan pikkuisen kriittisimmän elinvaiheen loppumista. Ja meidän "huimaa" yhteistä taivalta, tänään 11kk. Ja häihinkin enää reilu 6 vkoa :D Tiedän kyllä että ollaan oltu tosi vähän yhdessä, mut tää vauva on tuonut meitä vieläkin lähemmäs toisiamme. Rakkaus tuota pientä kasvavaa ihmettä kohtaan tulee yhdistämään meitä aina :) :heart:
 
Ihanaa vauvis ja DaylightDancer! Toivottavasti saisin itse kokea myös tuon ihanuuden pian!
Tällä hetkellä ottaa päähän todella paljon. Torstaina ovistestiin tuli haalee viiva, perjantaina tuli lähes kaksi saman paksuista viivaa, eilen mun mielestä jo hieman haaleempi ja tänään todella haalea!! Eli tod. näk. oikee aika oli perjantaina ja just sillon me ei pupuiltu! Eli onko mitään mahista, että voisin raskautua tässä kierrossa? Voisiko nuo torstain siittiöt jaksaneet sinnitellä perjantaihin?? Ou nou! Ärsyttävää!!!
 
talvimamma hyvä et menkat alko :wave: vaikka plussa ois ollu parempi =)

Täälläoltiin eilen viihteellä..reissu meni ihan ok.Tosin mies on tän aamua halannu vessanpönttöö :D ja valittanu millo mitäkii tuol sänygyn pohjal. Huomen alkas työt uudessa duunissa..jännittää..ois voinu lomailla viel ainakii viikon :D pääsin vasta makuun..pitäs ruokaa alkaa laittaa..ei tosta ukosta taida tiskaamaankaa olla.

niiskunena onnea haamusta :heart: :flower:
 
Suunnistaja, siittiöt voivat selviytyä parhaimmillaan jopa 6 vuorokautta (mun yliopiston solubilsan kirjasta), ja munasolukin säilyy hedelmöittymiskykyisenä 12-24h. Pupuilitteko la? Koska jos pe tuli vahvat viivat, niin sehän tarkottaa että ovis on la-su. Eli nyt äkkiä peittojen alle, vielä ehtii! :D Kyl on hyvätkin mahikset! Ja kiitos, kyllä säkin sen ilon saat kokea aivan varmasti :heart:
 
Heipä vaan hei, kaikille :wave: Täällä ollaan taas ahkerasti kirjoiteltu.
Ollaan torstaista lähtien oltu mökkeilemässä koko porukalla ja eilen tultiin pois. Kävin, sitten ukkelin viemässä poikien grilli- iltaan ja suuntasin, siitä sitten baariin tanssahtelemaan kaverin kanssa. Rakastan ylikaiken tanssimista ja jos lähden tanssimaan en ota ollenkaan alkoholia, koska se pilaa tanssimisen fiilikseksen. Ja näin aamuisin se ei harmita lainkaan, varsinkin kun siippa kärsii vuosi sadan pahimasta morkkiskrapulasta :D

Omassa navassa, ei mitään ihmeellistä Perjantaina loppu menkkulit ja nyt odotellaan sitten ovista.
Oikein paljon onnea Niiskunenälle haamusta :hug: ja samalla halauksella lodutan lohtua tarvitseville :heart:
 
Kaa
Heips kaikille!

Olen ryhtynyt kesän kunniaksi harvennushommiin. Eli olen niin monessa pinossa, etten ihan enää muistakkaan. Minut voi siis poistaa tästä listasta. Käyn teitä aina välillä lukemassa ja saatan kommentoidakkin, mutta listalta voipi poistaa. Niin harvoin tänne kommentoin. Plussatuulia kaikille!
 

Yhteistyössä