Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Huomenta kaikille!

Anteeksi kun en ole aikoihin pyörähdellyt täällä... On ollu vaikka mitä muuta mielessä. Mulla oli pe synttärit ja la juhlittiin ystäväporukalla miun syntsiä ja meidän tupareita.

Ja sit sattuikin jotain ihn ihmeellistä...
KOKO SUNNUNTAIN kävin oksentamassa vessanpönttöön. Mikään ei pysynyt sisällä. Koitin syödä vähnä kurkkua ja porkkanaa ja vettä ja greippimehua, mutta kaikki tuli ylös sitä mukaa kun meni alas.

Kummentaa asioita entisestaan se, etten edes juonut paljoa!
Vähän pisti miettimään, joskos olisi sitten plussattu... ;)

Mullahan siis on tilanne tämmönen:
Kierto on ollut 33 - 39.
Nyt menossa KP 21.
Riippuen laskurista, hedelmöittyminen on sanottu tapahtuvaksi 4.6, 7.6 tai 13.6.
Ja nyt olemme siis yhtyneet meiheni kanssa joka toinen päivä. :LOL:

Elikkäs, jos tämä olisi plussakierto, niin oireet ois alkaneet jo heti ovulaatiosta, mikäli hedelmöittyminen olisi tapahtunut.

Oireita on yhä - oksettaisi vähän vieläkin, ja mm. kynsilakan haju (siis lakatut kynnet, jotka lakkasin jo toissapäivänä ) oksettavat. Kaikki hajut tuntuvat etovilta, ja jopa tuntuu siltä, että kuvittelen paljon hajuja.
Ruokaa ei tee oikein mitään mieli. Jotain raikasta korkeintaan (kasviksia, näkkäriä, yrttiteetä..)
Muuta en voi edes ajatella laittavani suuhun.
Paitsi ehkä appelsiinia. :D

Tämmöstä siis tänne.
Me silti jatketaan harjotuksia vielä tämän viikon joka toinen päivä....

Täällä oli myös yksi haamuillut: ONNEA!

-Rva B.
 
huomenia!

meikäläisellä taitaa olla ovis tai sen ajankohta käsillä... toissayönä vähän alavatsassa tuntui ja eilen tuli just sitä kirkasta limaa, veenyyvää... donna ei mun mielest ekal vilkasulla näyttänyt mitään erikoista, mut sitten huomasin pari lyhyttä, hiuksenpaksusta viivaa --> lupaa hyvää :D

laskennallisesti ovis pitäis olla vasta juhannuksen jälkeen joten vähän ihmeissäni täällä. pupuillahan sitä täytyi :heart:

tämän aamun "tuloksissa" näkyi vaik mitä, ehkä jopa niitä saniaismaisia muodostelmia! on tää kyllä jännää... ohjeessa kun sanotaan viel, että ei ole mitään väliä onko merkkejä paljon vai vähän kunhan edes on :whistle:

on se kyllä jännä, kun tuntuu että vastahan tuo vauvahaaveita sai ne kaksi viivaa :)
 
Kiitos Nibbler onnitteluista!


Toivottavasti ei ois pullea vauva :) Mie oon itse maailman pienin ja siroin nainen. En varmaan sais pulleeta lasta ikinä ulos itestäni. :LOL:

Johanna: KIITOS Onnittleuista. Hyvätlä kuullostaa sullakin, jos satuitte oviksen bongailemaan!

Mie uskon, että kroppa on paras mittari. Kyllä siun kannattaa omiin ovistuntemuksiin luottaa.
Siks mulla ei oo mitään ovistestejä käytössä, eikä edes lääkkeitä mitään, vaikka kai pitäs kun on vaikk mitä vaivoja...
Luomuna ne on lapset saatu kautta aikain (jaksaa sanoa tämäkin monivaivainen!) ja ilman ovistikkuja. Naisella herää luonnostaan seksuaalivietti oviksen aikoina, ja miehet tuntevat tiedostamattaan normaalia enemmän kiinnostusta ovistelevaan naiseen - eli kyllä varmasti pupuilut hoituvat ajallaan, kun vaan seuraa viettejään...
Täällä on vielä maksimoitu asia tosiaan noin, joka toinen päivä parittelemalla. Jospa se siitä...

Testaus siis täällä 26.6 jos ei tätiä kuulu, sillon ois tuon 39pvn kierron mukaan plussa tultava jo ruutuun.

Ainiin, mulla onkin siis kp 22, ei 21.
 
huomenia taas...

täällä lorinat jatkuu =) ja 2vko ilman seksii, ihme et se veri viel löytää jostain ulos, luulin et oon ihan ummes jo...

onnea kiharapäällekin menkkojen ajallaan alkamisesta... vaikka tietty pari viivaa ois ollu mukavampi mutta näinkin hyvä..
 
Suunnistaja: Aiemmin olin kertonut itse läheisimmille ystäville, mutta 2 ultran jälkeen (varhais ja np) kerroin jo töissä rv 11+ ja äiti mainosti oman puolen suvulleen. Isän puolen suvusta olen kertonut vain mummille, mutta äkkiäpä se tieto siitä leviää :) Niin, ja suurin osa myös miehen suvusta tietää, nyt tästä viikosta eteenpäin pistetään sanaa kiertämään. Kyllä ne sit viimeistään häissä 6vko päästä huomaavat kasvavan kummun :D :heart:

Rouva B: Mulla on ihan sama fiilis :D Siis, kun oon tosi pieni ja siro myös rakenteeltani, ja oon ihan varma ettei yli 4kg vauva mahdu tulemaan. Ja mieskin oli että kyl siin vaihees tarvii arvioida synnytystapaa uudestaan :p

DD ja pieni potkuri 12+1 :heart:
 
Kat
Maanantaiaamua kaikille! Uusi viikko alkoi.. Onneksi viikonloppu väsyttää vain hiukkasen.. Meni periaatteella - otetaan nyt vielä kaikki irti kun voidaan..

Eilen sain sitten idean testata varalta uudestaan ovulaatiotestillä.. Mulla jäi se viikon takainen pos. tulos kaivelemaan. No, nyt oli neg. Eli kaiken järjen mukaan ovuloin silloin! (eikä kyse ollut esim. tulevista menkoista tai mistään vakavammastakaan) =) Onneksi peitot heilui sinä iltana, kun sain pos.

Nyt tässä siis odotellaan, että alkaako menkat vaiko eivät. Olen päättänyt, että mikäli niitä ei kuulu, testaan sitten 19.6... Olisipahan ainakin tieto Juhannukseksi.

Eli mut kai vois sit päivittää, kp 28 / 35 (arvio laskettu ovilaatiosta) - ?? - yk 1.

Oikein mukavaa päivää kaikille! =)
 
voi vitsit, mitäs sitä sit tekis... ulkona riehuu kauhee tuuli ja varmaan sataa kohta, illalla ukkosti ku mentiin nukkuu.. toine lomaviikko eikä kirjastokaa oo auki rempan takia, eilen siivottu kämppä kokonaan, ei voi ottaa aurinkoo. blaah.

no ehkä mä viel jonkin aikaa makoilen nakuna täällä sängyssä läppärin kanssa :D
 
Daylightdancer: Nykyvauvat ovat helposti tuon 4kg, vielä 10 vuotta sitten syntymäpaino oli about sen 3,5. Johtuu liiasta sokerin syönnistä todistetusti ja tutkitusti. Eli vähemmän sokeria, niin vauva kasvaa kuten pitääkin, ei liian suureksi.
Onko sulla sitä ongelmaa, että joutusit ehkä sänkypotilaaksi? Mulla on, oon niin pieni, eikä selkäkään mikään paras, että raskaus on keholle liian suuri rasite...
Mutta kiitollisena kantaisin rasitteeni jos vain pienen saisin...

Johanna: Näyn nyt ajattelin, että jos ei tuolla tärppää, niin sit kyllä soitan ambulanssin paikalle ja lähen perusteellisiin tutkimuksiin ja otan mitä nappeja vaan. :kieh:

Dyffylle tervetuloa täältäkin!

-Rva B
 
mä vaihdoin mun nikin nyt Talvikseks, kun tajusin että tuskin meille talvivauvaakaan enää tulee. eli entinen Talvimamma-09 täältä huutelee :wave: ja osahan on tottunu tuota nimeä jo käyttämään, kiva kun on lyhyempi
 
Rouva B: No miulla ei kyl sokerista vauva kasva kun en karkkia enkä suklaata syö. Oon tosi huono "herkuttelemaan" tollasella roskaruoalla :) Hedelmiä sit kyllä, mut hedelmäsokerihan on ihan hyväksi. En usko että joudun vuodepotilaaksi, ainakaan fyysisistä syistä. Mulla on ihan todetusti erittäin heikko vastustuskyky ja saan helposti pahojakin sairauksia, et semmosesta syystä voi käydä niin et joutuisin sairaalaan. Esim. jos nyt raskauden aikana saan uuden munuaisaltaantulehduksen/keuhkokuumeen tmv. Mut sen näkee, täytyy toivoa että nyt joku korkeampi voima suojelisi pientä ja pitäisi mut terveenä :D
 
Tääl on viivat vahvistuneet päivä päivältä eli kyllä se plussa nyt sitten on :heart: Huonovointisuus on kanssa tullut kehiin, mutta toivottavasti sitä saa vähän pidettyä kurissa syömällä tasaisesti. Ainoo vaan, et mikään ei maistu...

Lähettelen kovasti plussapuhuria tähän pinoon!!!
 
DD:lle ja Vauvikselle Hurjasti :hug: Ihanaa, että teillä menee hyvin.
Rouva B Olen kanssasi samaa mieltä tuosta pupuilu jutusta. En ole ostanut ovistikkuja, enkä kyllä aijokkaan ostaa. Eiköhän luonto hoida asiat puolesta, jos niin tarkoitus. Ja jos vuoteen ei ala tulosta näkymään. alamme miettiä lääkäreitä, teroja, ovistikkuja yms..

Onpa ihanaa, kun on välillä sadepäivä. Voi hyvällä omatunnolla olla tekemättä mitään :whistle: makoilla vaan sohvalla ja lueskelle kirjoja.
 
DD: Hyvä, että hedelmäsokru riittää, se on tosiaan terveellistä ja tarpeellistakin. Toivottavasti teille tule ekohtuukokoinen vauveli, niin ei tarvitse jännätä liikaa...

Daadeli: Me ollaan sit samoilla linjoilla, kiva tietää! Täällä kun tuntuu jengi tikuttelevan kokoajan jotakin. ;) Oli jo vähän ulkopuolinenkin olo, kun se tutntuu olevan niin kivaa hommaa.

Niiskulle ISOT ONNITTELUT! Ihanaa. :flower:

Minä: Paha olo jatkuu yhä. Ajattelin, että kokeilen syödä tänään hapankorppua. Sit tuli mieleen, että just nyt vois upota se appelsiinikin, joten tää lähtee nyt ostamaan sitä. :wave:
 

MAANANTAI 9.6.2008


Laala...................... kp 123/??..................................yk 1

Ouska......................kp 83/35...................................yk 3

susanna85..............kp 68/28...................................yk 2

Stella82...................kp 56/30-32.............................yk 9
apsu.........................kp 54/35...................................yk 2

JJ-t.......................... kp 30/30-33................................yk4

Citilda......................kp 29/27-28................................yk 3
mami-ehdokas.........kp 29/28-30................................yk 5
Kat...........................kp 28/35......................................yk1
tiger75.....................kp 26/27-29................................yk 11
Jouskari-82............. kp 25/28......................................yk9
Veiled87..................kp 24/28-29.................................yk 4
Siniviuhka............... kp 24/27-29.................................yk 4
Rva B.......................kp 22/33......................................yk14
Tuulia85.................. kp 22/33......................................yk 6
mulmul.................... kp 22/27-30...............yk 10(palstatauolla)
nibbler.................... kp 21/28.........................................?
outsa5.....................kp 20/33........................................yk 4
Emiliana.................. kp 20/28-33..................................yk 3

Kride........................kp 19/20-30..................................yk 3
TinyAngel.................kp 19/29-30..................................yk 3
Suunnistaja.............kp 17/26-28..................................yk 3
Mersey.....................kp 17/30.......................................yk 4
Minnie-.....................kp 16/31-33..................................yk 2
tyty86......................kp 15/30-35..................................yk 4
Kauris-82.................kp 13/28-35..................................yk 3
Veena......................kp 13/24-28..................................yk 13
johanna83...............kp 13/32-40..................................yk 3
Nanniina..................kp 13/32-36..................................yk 9
HaLPe......................kp 12/24-25..................................yk 4
Lumikeiju.................kp 11/28- ....................................yk 2
Santtuli....................kp 11/27......................................yk 3
Kuumeilija............... kp 11/26-35.................................yk 5
xAnnax....................kp 10/ 28-31 ...............................yk 7

Daadeli...................kp 9/27-31..................................yk 3
Humu82..................kp 7/27-33..................................yk 3
della....................... kp5/ ??......................yk 8(palstatauolla)
ElinaMaria..............kp 4/28.......................................yk 5
miracle....................kp3/32-36.........................yk 3 (km04/08)
Talvis.......................kp 2/30-31(-46).......................yk 3
kiharapää............... kp 2/32-35(-43).......................yk 10
Arabel......................kp 2/25....................................yk 14
EllaMaaria...............kp?/??.......................................yk1
Zoe-F......................kp?/??.......................................yk1



keskiarvo:
[color]

HAAMUJENGI:
[color]


Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 21/27-
Miragle88...............Yritys alkaa piakkoin
Linna
Louvre.....................Palstatauolla
Simppu82.................Palstatauolla, tjoittailee
[color]



miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38
Niiskunena-78........... yk2......... 30/28


kesk.arvo =





[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
Hellouh tähänkin pinoon :)

Onnea niiskunenälle kovasti plussasta! Ja kaikille lohdutusta tarvitseville oikein iso :hug:

Ja joku kyseli siitä, että ollaanko kenellekään kerrottu yrittämisestä, niin olen kahdelle hyvälle ystävälle kertonut, mutta kenellekään muille ei :) Paitsi siis teille tietenkin :LOL: Ollaan miehen kanssa sovittu ettei mitään puhuta ennen mahdollista tärppiä ja ensimmäistä ultraa, mutta mun oli jo pakko kertoa yrittämisestä noille hlöille :)

Ja sitten tuohon listaan voisi noi mun kierron pituudet korjata 26-35 välille, eihän se iso heitto ole, mutta se olisi se todellinen :) Sillä ei siis ole mitään kiirettä, eikä se niin justiinsa olekaan :) Katsotaan kuinka pitkä kierto tästä tulee...
 
kiitti Daadeli listan päivityksestä! mulla on tänään kp 35/34, näyttäis jäänen eilinen lukema mun kohdalle. masua kivistelee jo tätimäiseen tyyliin, mutta mieli on ihmeellisen tyyni. ehkä surin tämän pettymyksen jo etukäteen. en sitten testannut viikonloppuna, kun en vaan tykkää niistä negoista. nokka pystyssä uuteen yritykseen! B)

uusi ennustus: nibblerin lisäksi tässä kierrossa plussaa....... Jouskari ja miracle. ja monet muut tietysti, mutta nämä nyt tulivat mieleen. :heart:
 

Yhteistyössä