Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Alkuperäinen kirjoittaja Talvis:
mä vaihdoin mun nikin nyt Talvikseks, kun tajusin että tuskin meille talvivauvaakaan enää tulee. eli entinen Talvimamma-09 täältä huutelee :wave: ja osahan on tottunu tuota nimeä jo käyttämään, kiva kun on lyhyempi
Vaihdoin Nimimerkin myös listaan!

 

Jee!

En oo vieläkään oksentanu tänään!
Pystyn juomaan kivennäisvettä, se ei okseta, ja tuntuu pysyvän sisällä.

Daadeli päivitti hienosti listan, kiitos!

Mulla taas uusi outous: Hiki! Kamala ahdistava hiki. Mulla on yleensä AINA kamalan kylmä. Niin yklmä, että pomo ostatutti mulle lämmittimen, joka lämmittää miun huoneen +36 asteeseen. Sitten vasta toimin normaalisti. Tänään ei oo ollu lämmitin päällä, ja on tosi tukala olo... :ashamed:
 
kuka sanokaan että kiva kun sadepäivä ja voi vaan makoilla sohvalla.. blaah mulla on niin tylsää.. kävin äsken väsääs ukol salaatin ku kävi kotona syömässä, ja hän sano ettei jaksais mennä tänää salille... mä olin jo sitäki odottanu et pääsis pois sängystä :ashamed:
 
Onnea niiskunenä-78 :flower: :flower: :flower: Ja pikkuiselle tarrasukkia =)
Sitten vain liittymään tonne odotuspuolelle esikoishaaveista plussanneisiin =)

:hug: :hug: :hug: tippuneille :ashamed:

Rouva B, hyvältä kuulostaa noi sun oireet =) Mulla oli kans oireena toi hiki/ kuumat aallot. Siis naamaakin kuumotti jo heti aamusta ja mäkin oon aikamoinen vilukinttu :D

Tässä kaikille valtaisa plussatuulahdus ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

toiveilija & önkimönki :heart:
 
aamupäiviä kaikille! :)

hei, täällähän on emännät laittanu tuulemaan kun on eilisestä tullut juttua ihan roimasti ja listakin on päivitetty! :) hienoa Daadeli! hyvältä näyttää!

mä luulen, että täti tulee torstaina tai perjantaina viimeistään..alkaa olla mahassa ilmaa taas ja se on aika varma merkki tulevasta. voi hitsi..mahaa vihloo edelleen ja tuntuu kummalle, mutta nyt alan oikeasti uskomaan, että täti tulee ja vääntää hanat auki..

Niiskunenälle paljon onnea! mukavia uutisia taas :)

hrrrr...täällä laski ulkolämpötila vähän liiankin alas viimeyönä ilmeisesti. aamulla herätessä kalis hampaat vastakkain kun oli niin kylmä :D koko päivän taas satanut kaatamalla, mutta ei ONNEKS ole ukkostanut vielä kertaakaan tälle kesälle..
 
Joku kyseli siitä että onko kellekään kerrottu... no mulla on julkinen blogi aiheesta. vuodatuksella ja sitä kyllä lukee kaikki kaverit ja sukulaisetkin. Kun mulla oli se raskauden keskeytys tammikuussa niin se blogin kirjoittaminen auttoi kyllä siinä surutyössä aika paljon, ja sitten päätin että jatkan sitä ja ihan rehellisesti ja avoimesti. Eli kaikki tietää siitä että yritämme vauvaa. :D

onnea Niiskunenälle - kyllä se vauveli siellä mahassa on! :heart:
Rouva B:n oireet vaikuttaa lupaavilta! Jospa se olisikin sitä itseään! ;)
Tervetuloa DeviLiah!! :wave:

Täällä on myös kuukuppi otettu käyttöön. Vähän aikaa meni sen kanssa totutellessa mutta on se kyllä hyvä. :) Nyt ootan vaan että menkat loppuu ja päästään hommiin taas!! :) hih. Nyt näyttäis siltä että ovis ajoittuisi tuonne Juhannusviikonlopulle! ;) Mikäs sen hauskempaa....
 
no niin vuoto alkoi, ja ehkä hiukkasen masentaa... mut voi poistaa listalta, ajattelin että tekisi hyvää tjottailla ja unohtaa kiertopäivät sun muut jos vain mahdollista. hyvää onnea kaikille, lueskelen varmaan juttujanne silloin tällöin.
 
Daadeli laitapa tohon listaan järjestykseen noi, tai siis ryhmittele et 0-9 väli 10-19 väli 20-29 jne jne..helpompi lukea :)

miracle sä oot kyl ihan ihme sissi ton veren luovutuksen kanssa...*kylmiä väreitä ja puistatuksia* hyih..en vois ikinä, ajatuskin tuntuu ihan karmeelle..
 
Daadeli höps höps, toi listan päivitys on kyllä helppo homma, kun ei tarvitse onneksi mitään koodikieltä käyttää :D

on: ihan liian normaali olo..nyt ei tunnu millekään. ei menkkamaiselle eikä plussamaiselle..on jotenkin "liian" levollinen tunne :D
 
Duffy ja DeviLiah: Tervetulokukkaset!! :flower: :flower:

Rouva B: Toivottavasti merkit viittaisivat siihen toivottuun.... :heart:

Simpulle
ja Arabelille toivon Voimia!!

Miracle, kuinka paljon sun hemoglobiini on? Minusta ei oo verenluovuttajaks. Hyvä että jotkut pystyy luovuttamaan -se on TÄRKEETÄ!! :)
 
Lumikeiju: Kiitos, näin toivotaan todella... :heart:

Miracle: Minäkin tykkään käydä luovuttamassa. Just sain perjantaina sen verenluovutuskortinkin postissa. Oon nyt karenssissa malarialääkityksen takia (pitää olla 6kk lääkkeitten lopetuksen jäkeen luovuttamatta). Ootan jo kovasti, että pääsis. Onneks miun veriryhmästäei oo pulaa niin kauheesti, kun oon tää kaikista harvinaisin AB. Plasmanluovuttajaksi tosin olisin enemmän kuin tarpeellinen, mutta ainoa plasmanluovutuspaikka on tosi hankalasti tuolla...
 
Siis voi elämä mikä paska sää ja meikällä tietty eka päivä uudes duunis töitä-->kotipalvelua ja arvaa kastuinko sata kertaa ku joutu ramppaa paikasta toiseen :kieh: ilma on ku syys myrsky konsanaan..otin jopa välikälkärit käyttöö..ja keskeel kesää |O ja töissä meni iha viturallee :headwall: sikanaa uutta asiaa ja meikä ihan kehällä :ashamed: masentava fiilis..miten voin oppii noi kaikki asiat..voih..tahon vanhaan duuniin.

Ovisviikko tulossa..saa nähä millo tulee plussa o-testii..tänää alotin tikuttaa. Eilen oli jo kyyti kylmää makkarissa ;) :whistle: sitte teroruuri viel loppukiertoo-->toivottavasti ei tuu välivuotoja vaan plussa :kieh:
 
tyty86 Kyllä ne työt alkaa pikkuhiljaa sujumaan ihan varmasti! Ja eihän sitä heti voi kaikkea osata, kärsivällisyyttä ja tsemppiä paljon :hug:

Tervetulloo uusille tulokkaille! :flower:

Olin tuossa v-lopun reissussa, kylläpä teki hyvää vähän päästä rentoutumaan B) Nyt jaksaa sit taas aloittaa stressaamisen noitten ovistikkujen sun muiden kanssa :LOL:
Tänää tikuttelin ensimmäistä kertaa eläissäni (ovistesti)! Eipä siihen tullu ku haalee testiviiva..Vähän vaikee tietää koska kannattais aloittaa, ku on eka kierto ilman teroja ni tiiä taas kuin pitkäks kierto venyy.. :headwall:

 
Duffy ja DeviLiah Tervetuloa miunkin puolesta :D

Heräsin aamulla 7 aikaan iha hirveeseen ukkosmyräkkään ja sadepisarat oli varmaan golfpallon kokoisia ja sitten tuli hirmuisia rakeita :| minä joka en pelkää ukkosta olin ihan paniikissa.
 
Eli toisesta pinosta lainattua, mun kohdalle voi siis tehdä päivitykset:
Alkuperäinen kirjoittaja humu82:
No niin tässä ollut niin kiire etten ole tänne ehtinyt.Tällä mennään jo yk3 ja KP7/27-33. Nyt tässä kierrossa otetaan ovistestit kehiin. Niin ja uutta yritystä taas kehiin. Onnea plussanneille, kaikkea en nyt ennätä lukemaan
 

Yhteistyössä