Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Rouva B aika hyviä boikotteja sun miehellä :LOL:

tosta miehen vauvakuumeesta... oon huomannu että meilläki mies on miettiny asiaa ja ehtiny jo itteään syyttää.. sanoin vitsillä et sain hiivan ku miehen tavara on niin jytyy (luin jostain että jos spermaa jatkuvasti emättimessä se muuttaa ph-tasapainoo ja meillä on sutinoitu tiuhaan)... mies siihen totes että eipä kovin jytyä oo ollu ku mitään ei oo tapahtunu... selitin sille et "vika" on todennäköisesti mussa, pitkät kierrot siitä kielii... ja tää menee ohi aikanaa..

mut raukka oli jo luullu hänes olevan vikaa :ashamed:
 
mul on jotenkii hyvät fibat tän kierron tärpin suhteen ja taitaa olla mun miehelläkin.. :)
on ne kyl tavallaan hellyyttäviä ton vauvakuumeensa kanssa.. :heart:

Nyt siis aamulla mies lähti työreissuun ja voitavamme olemme tehneet tän kierron osalta..HUI, ku jäntskättää, muittenkin puolesta! Lumikeijulla ihailtava tsemppi päällä ja RvaB taidatte olla pieniin päin.. ;)
 
Voi miten kaikkien miehet on ihan täpinöissään tästä hommasta! :D

Munkin siippani kyllä kovasti toivoo joka kierrossa että tulisiko nyt jo vauva. Sillä on kans tosi kova vauvakuume, mut me ei noita ovistikkuja eikä muuta käytetä, ja siipan kanssa ollaan mietitty et tulee sitten kun tulee. Kyllä me ajoitetaan aina joka kuukausi oikeaan kohtaan mut en aio mitään kommervenkkejä enää harrastaa. Eli ei greippimehuja tai muutakaan. :)

Ja hain just ihan mahtavaan työpaikkaan joka alkais syksyllä, et ei mun nyt just tarvii ees tulla paksuks jos mä sen työn saisin.... :whistle: mut lyödäänkö vetoa että sinä päivänä kun saan tietää saaneeni työpaikan testi näyttää plussaa. olis niin mun tuuria. :LOL:

Talvis, mä menin ja tilasin vauva-lehden... :D kait sen voi tilata vaikkei raskaana ookkaan? ;)
 
Kiitti Talvis! Mukava olla taas täällä. Aion siltikin ottaa ihan rauhallisesti, kuumeilen mutta vähän hillitymmin. Kevät oli niin rankka... :ashamed:

Kesäkuun Vauva-lehti kolahtikin luukusta jo! En vielä oo lukenu kylläkään... tänään on loistava päivä lököilylle ja lukemiselle! :D
 
Miulle vauvalehti tulloo ku otin sen tarjouksen missä sen sai 40 prossan alennuksel ja sai myös kantopussin kaupan piäle:) Ja nytkii pe mie iha innoissani miehelle hihkasin et vauvalehti tuli ja se kans naurahti ja ol ilone :)

Siniviuhka, jospa se ol vaa ne kananmunanhajuset pierut sun muut jotka sun leffakokemustas haittas meinaa mu mielest se lehva ol tosi hyvä! :LOL: Onneks mul ei ollukaa mittää teinei siin ja oli mul ilolientäki mukana :D
 
Suunnistaja pidän sulle peukkuja!!! b =) d

Miracle, saaks leffaan muka ottaa alkoholia mukaan? hmmm... en mä kyllä oo siitä mitään kieltoa kyllä koskaa nähny.. en oo ikinä ees aatellu!!! Sillaihan saa huononki leffan ihan hyväks!!! :LOL: :LOL:
 
ElinaMaria mm tiedän... :hug: sun viesteistä voi lukea et voit paljon paremmin, vaikkei se suru koskaan poistu...

hei asiast kukkaruukkuun, vauvalehdistä yms tuli mieleen, onko ketään aatellu kantoliinaa sitte ku vauva syntyny? mua ainaki kiehtoo ajatus ja ku ensimmäisen kans oppis liinailee ni sitte useampien lapsien kanssa arki helpompaa... tai niin kuvittelisin.. miehen siskolla hartiat jatkuvasti kipeänä ku 8kk vauvaa kantelee. mulla ainaki on niin huonot hartiavoimat työstä kohtuen, toisin sanoen olkapäis ei oo mitää voimaa, ja välil oon ihan puhki ku sitä pikkuneitiä pidän sylis ja se heiluu ja vääntyilee... miten sitä jaksais omaa lasta koko aika kantaa :ashamed:
 
ElinaMaria, mulla ol siideripullossa suomi viinaa lantrattuna kokiksen kanssa ja hyvin pääsin sissää :D Ei ainaskaa missää lukena kieltoa enkä sen ihmeemmin ois kyl ees noudattanu, oma asianihan se on miten lehvani haluan kahtoa ja perkule viel kympin siit maksoin ni paree olla et voi iloliemiä siel kitata!! :D Mut siis niin, käsilaukus oli ja siin iloisesti lipittelin leffan lopuks et sai nousuhumalaa aikaan ennen baariin menoo :LOL:

Ja kantoliinaa miekii aattelin et opettelen eka ton kantopussin ja sit ostan kummiskii kantoliinan joskus ko se on aika kätevä varmaa sit ko oppii käyttään :)
 
miracle vai oli iloliemet mukana :D huh, kunnon gangsteri :D mä luulen, et jos mulla ois ollu yhtään alkoholia mukana, oisin jossain vaiheessa leffaa laukassu suustani jotain tyyliin " turpa kii kaikki!" tai "loppu se kaniksen ajaminen" :D :D
 
juu no mie oon vähä rämäpää ja teen niinko itestä tuntuu :D Ja kouluskii aina sanoin suoraan jos ol sanomista, esim jotkut hemmetin teinit siin kikattelivat ja naureskelivat kerran luokassa (siis AMK:ssa nyt opparin aikaan ko olin siel) ni me tehtii siis kamun kans opparii siin ja ne likat ol meide takana ja meide eessä ni toisilleen huusivat meide yli jotai ain ja kikattivat iha älyttömän äänekkäästi ni aikani sitä kuuntelin ja sit katkes kamelin selkä ja huusin notta " on se perkele ko ette ossaa hiljempaa olla" ja kummasti koko tietsikkaluokka hiljeni :D
 
Hui HalPe mitä sanoit! :heart: :eek:
Pieniin päin... voi kun olisinkin.
Jos en ole pieniin päin, niin ainakin on kyllä semmonen vuosisadan suurin hormonimyrsky meneillään, että oon ihan täysin parantunu kaikista miun naistenvaivoista. :D
Että hienosti menee joka tapauksessa, vaikka olo kokoajan etookin...
Säkinkö oot pieni? Sit on meille ehkä vähän raskaampaa fyysisesti se raskaana olo ja myös tää kantoliinailu, mistä nyt puhutaan.
Oon ihan tietonen, että tulee sattumaan koko homma, mutta ilomielin ottasin tehtävän vastaan. =) Pieni, mutta pippurinen... :)

Alkoholista leffassa on se paha puoli, että viina alkaa pissattaa niin pirusti.
Sit pitäs laittaa vaipat kanssa. :LOL:

-Rva B
 
miracle mä näin kans sen lehtitarjouksen mis oli kantoliina ekstrana, mut millanes se sit on? heiluuko se pussi ees taas niinku reppu vai häh? =) mua kiinnostais se liina just siks et voin köyttää sen mukulan kiinni muhun et voin vaikka miten päin heilua...
 
tarttee varmaan vertailla noita sitte netissä ku tulevat ajankohtaisemmiksi... :p mut jotenki "erikoisemmin" haluan lasta kantaa... kuin helppoo joku imurointiki ku toine tossa pötsin päällä.. :) ja tosiaan mun hartiaongelmat...
 
musta tuntuu kyl et sukulaiset saattaa pitää mua hösönä, ketään ei oo käyttäny kestovaippoja vauvalle, ja mä ajattelin et alkaisin tekee, sit tuo liina, ite tehdyt soseet saa anoppi tehdä...

meiän suvus on kaikki tehny aina sillee "perinteisesti" kalliit kertisvaipat, ei puhettakaan liinoista repuista yms, ja pilttiä naamaan... mua kiinnostaa kaikki ekologiset jutut ja miten vauva pysyy lähellä noíssa kantojutuissa, ja ite tehdyssä säästää sitä rahaa mitä ei oo liikaa..
 
mie kans aion liinailla, kestovaippoi opetel käyttää ja sit myös soseita tehä ite :D mut voi olla et harjottelen välillä vessaviestintääkin ja mitäs muuta.. No soseista käytän sit varmaa kaupan juttuja aina jos menee kaupungille tms :)
 
juu tietty niitä kaupan juttuja kans, mut pääpaino ite tehdyssä... anoppi tekee nyttenki miehen siskolle soseita ja niin kätevää aina napata pakkasesta, kaipa se meillekin tekee sit joskus :heart:

nyt tarttee varmaan keitellä aamukahvi, niin paljo jyskyttää päässä...
 

Yhteistyössä