Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

mut kestovaipoistaki saa helposti suihkuteltua kakan vessanpönttöön ni en mä ainaskaa usko et se kovin vaivalloista ois :) Mut tuo VVV kiinnostaa kyl paljon ja sitä yritän kyl kunha oon jotenkii tottunu eka sen vauvan olemiseen osana elämää eka :p olettaen et sitä joskus raskautuiskin... :ashamed:
 
Mulle on kans ihan uusi juttu tuo VVV.. ainakin hauska nimisillä on Vauvan vessaviestintä! Tai, sitten olen vaan yltiöväsynyt ja nauran sentakia tuolle nimelle?
AAAARGH... perhanan koirat ovat keksineet imurin metsäsätyksen. Kiva oli äskön imuroida, kun yks pelkää imuria ja juoksee pakoon ja kaks muuta koittaa metsästää imuria. Pirulaiset eivät ole ikinä ennen tätä keksineet. Ja nyt on hiki, kun sain painiskella imurin ja koirien kanssa. Ja nyt pitäs lähtee vanhinta hurttaa huokuttelemaan sängynalta pois, kun ei ite uskalla tulla sieltä. :D Välillä tekis mieli tehdä noista ronteista lämpimät rukkaset talveksi. :whistle: No onneksi illalla tanssimaan se saa ajatukset muualle.
 
:( Täällä mennään siis kp 3 Tätihän se sunnuntaina sieltä pukkas tulla ja ihan ajallaan. Eli huomenna voisi päivittää listaan (?) Olen pysytellyt taustalla ja pysyttelen varmaan vielä hetken.. Kootan saada tän kamalan stressin pois. Onneksi on niin ihana mies joka jaksaa mun hömpötyksiä kuunnella ja saa nyittyä mut taas maan pinnalle vällillä. Mutta yritys jatkuu.. Nyt siis pyörähtää käyntiin yk4. Tsemppiä kaikille muille jännäilijöille. ;)
 
heipsis vaan!

kyllä, kaiken maailman kantoliinat ja reput ja pussit on tervetulleita! itsekin olen pienikokoinen ja jänskättää toi raskausaikakin kun vähän jo arastelen että voi voimille ottaa... oliks se muutenn niin, että joissain kunnissa passitetaan synnytystapa-arvioon jos on alle 155cm? ja siin just vähä mittaillaan kuin se vauva mahtuu siel masus kasvaan.
 
Kiva että täällä on muitakin lyhyitä (korjaan matalajalkaisia :D ) kun minä, tuntuu että kaikki kaverit ja tutut aina pitempiä, pituutta kuitenkin "jopa" 160 ja risat :D Kait tuosta pituudesta luulis tulevan vasta siinä vaiheessa jotain ropleemia jos on tosi lyhyt ja esim. iso vauva tms..?!

 
"Lammen pinta hohtaa lemmenvaloa
Iltaan
Rantakalliolla katseet kirkastuu
Hehkuu
Kahden yksinäisen varjot sulautuu
Haihtuu


Heinäpelto hulmuaa
Ja koski kuohuaa
Taivas nielee maan
Silloin syöksyy juna tunneliin
Ja ilon kyyneliin
Luonto puhkeaa
Kaksi kertaa yksi onkin yksi
Ellei kasva kolmeksi

Pian on yö ja julma myrsky raivoaa
Pauhaa
Suuren tammen alla huulet avautuu
Kutsuun
Ihmislapset taas toisiinsa kietoutuu
Hukkuu"

on se vaan niin hyä tuo ismo tekeen sanoja... ihana piisi tulee ihan :'( :heart:
 
Jossain taisin ainaki kuulla/lukea siitä et äidin ruokatottumukset vaikuttaa jollain lailla vauvan kokoon, tiiä sit.. :/ Eihän sitä muutenka nykyjää sais mittää syyä ku kaikki näkkäristä lähtien aiheuttaa syöpää sun muuta.. :headwall:
 
Tiistaita kaikille!

Oho, tämä onkin aktiivinen keskustelu! Monta sivua tullu tekstiä tämän päivän aikana :)

En muista nimimerkkiä :ashamed: mutta sinä joka päivittelet sitä listaa jokaisen päivän alussa, voiko minutkin lisätä siihen listaan, vaikka tiedän kyllä etten ole plussannut? Vai lisätäänkö vasta sitten kun uusi kierto alkaa? Tällä hetkellä mulla kp 48 menossa ja yk2.

(.) Täällä kärsitään hirveistä pms-oireista, ihan selvästi nyt kun kierrot on pitkittyny niin nuo pms-oireetkin pitkittyy ja sitä myöten ehtii pahentuakkin :( Nyt jo muutaman päivän oon ollu ihan helkkarin kiukkunen koko ajan ja kaikesta mahdollisesta, säälittää tuo mies parka, kun siihen puran kaiken kiukun :kieh:
No, yritän kyllä pyytää anteeksi myöhemmin.

Pitikin kysyä, että miten teillä muilla nuo kierrot on asettunu pillereiden tms hormonaalisen ehkäisyn jälkeen?
Välillä tuntuu jotenkin epätoivoselta koko homma, vaikka tiedänkin, että on ihan normaalia nämä kierron heittelyt ja yleensä asettuu itsestään kohdilleen, mutta silti mielessä pyörii kaikenlaiset ajatukset ja pelot :/

 
Duffy Mulla ei kierto tasottunu ollenka pillereiden jälkee (söin merciloneja n.7 vuotta). Menkkoja oottelin puol vuotta (!!) ja kävin sit lekurissa josta sain terolut-kuurin. Sillä ainaki näillä näkymin alko kroppa taas pelittää =)
 

Yhteistyössä