huomenta yökukkuilijat
sokeriholisti olen minäkin. ykskään päivä ei mene suklaatta, ja mulla menee monta isoa lasillista mehua päivässä.mä en voi olla ilman mehua, koska mulla ihan oikeesti tulee hirveet vierotusoireet.
eilen oli taas numeropalveluhommia, ja ihan ok meni vaikka ahdisti ihan itkuun asti edeltävä yö
mä en tiiä mikä siinä on. varmaanki se että en tautini takia kestä sitä että kuunelen haukkumista 8 tuntia putkeen. mulla ei riitä ymmärrys siihen että joku oikeesti soittaa numeropalveluun ihan vaan ollakseen tympee ja inhottava. varsinkin jos vika on asiakkaassa ittessään.
eilenki yks puhu minuutin putkeen että meidän pitäs päivittää firmojen numeroita, koska kun se soittaa kännykällä ja tulee ilmotus että numero ei oo käytössä.
sitte koitin asiallisesti selittää tälle vanhalle herralle että se ei oo meidän homma. siitäkös riemu ratkes! tasan kaikki mahdolliset haukkumasanat mitä on se lateli. huomasin kysyä sitte että onko se laittanu suuntanumeron siihen eteen, koska kännykällä soittaessa pitää tehä niin.
no eipä se tietenkään ollu sitä tehny! :kieh:
mies yllätti kysymällä tehäänkö me jotain ainoalla kesälomaviikkolla jotakin yhessä.
muistutin siitä ahvenanmaa reissusta johon mä oon jo vuoden mankunu. sen isä asuu siellä ja se on aivan ihana mies.ja en oo koskaan käyny ahvenanmaalla ja se on täällä ruotsinkielisessä suomessa vähän noloo. sama ku himouskovaiset ei oo käyny itkumuurilla.
ja lisää omaa napaa pääaiheeseen liittyen. jotain oireita on kyllä, mutta ei mitään mikä vois merkitä jotakin... jos tää kierto venyy taas niin pitää kp:t vaihtaa... sen näkee sitte.tissit on kainaloon asti kipeet ja alavatsassa myllertää.
hyvät huomenet muuten kaikille