Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

kaikki kirjottaa viis pelikorttikorttia lapulle. näitä ei kerrota kellekään. sit jokainen huutaa vaikka et hertta 2 ja se jolla on kirjotettuna se pakassa joutuu "antamaan" sen pois. eli huutaa vaikka et "täällä" ja se joka sitä huusi kirjoittaa sen "pakkaansa". jos kellää ei oo sitä korttia pitää "nostaa" eli summassa valitsee jonkun kortin ja kirjoittaa sen "pakkaan" (ei saa olla se mikä huudettiin. )

montakohan sivuu tulis :D
 
hei, kun teitä nyt on tääl ni paljo.. auttakaa mua. mikä mulla on? oon yskiny viimeset 15 min melkein yhteen soittoon (en ole kipeenä, en polta), en meinaa saada henkeä ja nyt huippaa. kurkku on jo menny ihan vereslihalle. tuntuu et on vaikee hengittää ja yskittää, mut yskiminen sattuu niin paljon kurkkuun ja rintakehään et sekin vaikeeta. ei oo ennen ollu tällästä :eek:
 
DD, no sit kannattaa men lääkärii. Jos siis hengitys vinkuu ja vaikee saada henkee. mul ainaski äity aina pahaks et piti lääkäris käydä ja siihe sai sit sen piipun vai mikä lie jota hönkästään :p hitto et riipas äsken ko menin my lilypie sivustolleni mis en oo aikoihi käyny ni siel oli viel se mun raskauslaskuri joka sano et 17vkolla mentäs... ai saakeli tää lopu ikinä!!! :'(
 
johanna83 no mun piti aloittaa tää "terveempi" ruokavalio jo yli kolme kuukautta sitten eli heti kun alettiin yrittää pienokaista, mutta, mutta...saa nähdä koska pystyn sen toteuttaa. Pystyin kyllä vähentämään aika kivasti sokerin määrää, mutta sitten taas sorruin...jospa raskautumisen myötä sais lisää motivaatiota.... ;)

joo minä oon niin pieni että taidan ainakin minä olla pelkkää massua sitten kun se hetki koittaa että raskaaksi asti pääsisin... :D
 
DD!!! :eek: Meehän nyt äkkiä lääkäriin!!! :hug:
Mietin et voisko olla joku paniikkihäiriö? Siis kun tulee pelko ja ahistus ettei saa henkeä ja huimaa ja vaikka mitä? En tiiä tosiaankaan, heitän vaan arvailuja... :ashamed: :| Mut huolestuttavaa. Kyl sä DD tiiät jos on sellanen olo et pitää mennä lääkäriin! Luota omaan kroppaas!!!
 
Nyt on jo selkeesti parempi olo, ja oon lueskellut tosta astmasta. Sitä se taitaa olla, kun mun veljelläkin ja isoäidillä on. Se kun voi yhtäkkiä pahentua (on mulla tainnut ennenkin olla tän tapasta, lievempänä ) nimenomaan saasteista, siitepölystä ja raskaudesta. Eli täytyy neuvolaan soitella huomenna puhelintuntina, ilmeisesti on tärkee tutkia jos on aihetta epäillä. Ei ollut paniikkihäiriö, kun alkoi ihan kesken kaiken ilman mitään. Niistäkin on kokemusta. Kiitoksia kaikille huolehtimisesta, tarvii tosissaan tarkemmin selvittää mistä kysymys ja soittaa miehelle et jos tulis hakemaan :)
 
noniin, nyt on sit päivän hyvä työ tehtynä :) kävin ostamassa foolihappoa ja purkin multivitaa ihan näin ennaltaehkäsevästi :)

Hei tietääkö kukaan tosta verigreipistä, että ajaako se samaa asiaan ton perus greippimehun kanssa? :p ei ollu tossa meidän lähiputiikissa (enkä jaksanu 100m kävellä markettiin :D ) muuta kun tota niin aattelin ostaa sen..
ja sit vielä se, että tiiättekös miten karpalo vaikuttaa raskautumiseen? kun luin äsken joltain sivulta, että ainakaan karpalotabletteja ei sais ottaa raskaana, mutta sit ei ollu perusteluja et minkähän takia....
 

Yhteistyössä