Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Santtuli joo onhan se totta jos uskoo kaikki mitä lukee ja kuulee niin ei sais syödä eikä juoda mitään, kaikki on niin epäterveellistä ja aiheuttaa vaikka mitä...
tuskinpä mulle mitään ongelmii tulee, jos nyt ikinä ees raskaudunkaan...onhan minun äitinikin yhtä pieni ja on synnyttänyt normaalisti 3 tervettä lasta.

Mulla vissii jotenki eriskummallinen kroppa ku tuntuu että jahka yhestä ongelmasta pääsee ni toinen tulee :headwall: :LOL: Mutta öitä tänne kaikille, tämä tytsy lähtee peiton alle jos vaikka vähän lempeäkin sais tuolta ukolta ;) :D

Duffy mä nakkaan sut tonne listalle jo nyt :) ootpahan listalla mukana :) ja kysyit siitä kierron tasautumisesta, niin mulla on ollu lähes sama kierto edelleen eli 29 päivää..kerran alko 27 ja kerran 28 päivä, siks tuolla listoilla mulla on tolleen..

TA niin oon kuullu sanottavan, että liika sokeri kasvattaa..ja sit, että jos ei pidä muuten ruokavaliostaan huolta, esim liika rasva myös..

Siniviuhka
päivittäin...pullaa, keksiä tai/ja karkkia.. :ashamed: no nyt oon kyllä yrittänyt tosissani vähentää...

muoks...
en oo kyllä ylipainoinen, mutten mikään luuviulukaan...
paino on kyllä nousemaan päin...mutta satunnaisilla urheilu pyrähdyksillä saan painon pysymään kohtalaisissa lukemissa...ainakin vielä.

TA teet samanlaisen päätöksen kun mä tupakan suhteen, että kun plussa pärähtää nii sit loppuu herkut..
ajattelin laittaa aina viikoittain sen viikossa tupakkaan menevän rahan säästöön, samoin se, että paljonko olettaisin menevän baariin eli jotai 20e kuussa (harvemmin käyn) :)

Siniviuhka no nyt se on hyvä suunnitella tätä kun oon nukkumaan menossa ja päivän/illan namit jo syöty...:D
katsotaan miten on huomisen laita... :( mutta ainakin yritän tuota sun juttuu...se miten onnistun onkin ihan toinen tarina. Vielä töissäkin voin olla syömättä makeaa, mutta se ku tuun kotiin on kova paikka...mutta jos pystyn laitan sen 20? säästöön ja ostan niillä rahoilla vaikka rattaat tulevalle vauvalle...
:heart:

Mulla oli ensimmäinen pilleritön kierto 60pv. ja tämän hetkinen venyy varmastikkin yli 50. Voi kökkö, jos tää nyt ei tasotukkaan itsestään, täytyy sit ne terot ottaa. Toivottavasti ne käynnistäs sit sen oman hormonitoiminnan, että alkas tuolla munasarjoissakin jotain tapahtua..

Nyt taidetaan mennä miehen kanssa saunaan ja sitten nukkumaan. Pitänee minunkin kirjoitella tänne tiuhempaan, niin pääsen juttuihin mukaan ja tutuiksi teidän muiden kanssa :)

Öitä!

TA täällä ilmottautuu kans yks sokeriholisti! :wave: ja sen olen päättänyt, että plussa kun tulee niin sitten syön terveellisemmin/järkevämmin. toki aina välillä herkutellen mutta jos pystyis sitten edes pienempiä määriä...
taisi olla tuo pituuskeskustelu muutes tulta synnytyspuolelta, oli joku tän tyyppinen otsikko kun "äidin pieni koko ja synnytys" tms... ihan normaaleja me pienikokoisetkin ollaan, musta on vaan hyvä asia jos vähän tarkkaillaan että miten se pieni siellä mahtuu köllöttelemään =) sitä ollaan sitten vaan pelkkää masua loppuvaiheessa siskoset!

nyt aa-aa

TinyAngel mulla toimi tuo rahan säästöön laitto tosi hyvin ku olin karkkilakossa...kaupassa jos rupes tekeen mieli jotain tiettyä karkkia tai muuta herkkua katoin sen hinnan ja siirsin säästötilille ku pääsin kotia =)

ohhohh..tulin äske töistä ja kävin saunassa..aamulla 5.45 herätys ja kukun vielä varmaan pitkään..

Mul on toi makeanhimo iskeny vast sen jälkeen. ku lopetin tupakan polton(½vuotta sitte) sitä ennen ei tehny yhtää mieli..noh onneks oon niin laiha, et on varaa vähän lihoakkin..

Mun pieni äiti on meidät kaikki kolme synnyttäny ihan normaalisti ja yliaikasina..et en usko, et mun pieni koko hirveesti haittaa, jos raskaudun..toivon niin...:)

Täällä ollut vähän kiirettä.. En ole koko päivänä ehtinyt kunnolla koneelle ollenkaan..
Nyt tarttisi laskea huomiseksi tukkulista.. Kun lähdetään to muonittamaan kesäleirille, niin sitten pitää huomenna käydä tukussa ostamassa ruokaa..

KP

Yhteistyössä