Siellä ehti olla kaipausketju 2024 nro 3 parin alasivun verran mutta sitten sekin poistettiin ilman syytä. Ei ollut mitään jankkausta tai asiattomuuksia. Ihme touhua moderaattorilta.Aukeaako tuo Vauvan ketju vai onko siellä jo uusi? En löytänyt.
Olen täysin samaa mieltä. Kunpa kaikki oksennuspussipalstat menisi poistoon. Jos asiallinen kaipuuketju olisi, niin erittäin tiukka moderointi sellainen, ettei mitään transsu- tai lepakkohuuteluita eikä nöyryyttäviä pyllistä kolleega ilman pöksyjä sontaa julkaistaisi ollenkaan.Ihmiset ovat alkaneet käyttää näitä palstoja oman Facebookin tilalla oman ahdistuksen helppona pikaratkaisuna. Tekisivät omalle kaveriporukalleen julkaisun, niin voisi ehkä kavereiltaan aidon lohdun sanan kettuilun sijaan saada. Missä sinä sitä kannustusta näillä sivuilla saat. Et missään! Kilpailu siitä, kuka voi tylymmin solvata. Sellainen maku minulle jäänyt.
Ikäänkuin mennään vauvalle, työnnetään kaksi sormea kurkkuun ja alkaa holtiton yrjöäminen ja karitsanteurastus. Järkyttävän rumaa käytöstä ja patoutunutta raivoa havainnut koronan jälkeen joka paikassa aikuisten ihmisten parissa. Oliko niissä tai muissakin piikeissä sittenkin jotain neurologiaan vaikuttavaa, tullut itselleni mieleen jo monta kertaa tätä sekopäisyyttä katsellessani. Koko aivotoiminta syväjäässä siellä otsan takana jossain.
Älkää alkako haastamaan riitaa tähän kommenttiin, käykö tämä.
(ketjulukon maininnut edellinen kommentoija)
Mikä niin? Oman pääsi?Kaik pelkkää oman pään sisäistä tuotosta
TunteetMikä niin? Oman pääsi?
=======================Olen fani ja kuuntelin tuon heti kun se ilmestyi. Ei ihan iskenyt. Näyttää siltä, että on tulossa pienimuotoisempaa soolo-tyyppistä materiaalia. Sekin on ok, mutta toivoin Jiin palaavan hieman rokimpaan suuntaan edellisen levyn myötä.
=======================
*Tämä ei sEn lausu
En tunne sua E-nainen mutta sinä olet joka tapauksessa minun suosikki-ihminen kaikista. Odotan sun viestejä kuin kuuta nousevaa. Oonko säälittävä? En kuitenkaan oo mikään stalkkaaja vaikka oot mulle palstan kautta tärkeä. Oot tavallaan kuin oma perheeni joka ei koskaan kummoinen ole ollut. Oon niin helvetin yksin tässä maailmassa ilman perhettä.
Kaik pelkkää oman pään sisäistä tuotosta
Tämä. Mutta ei täälläkään ei oikein noudateta hyvää nettietikettiä saati säädettyjä lakeja noudateta niin kuin ei vauvallakaan. Esiinnytään eri ihmisinä ja kirjoitellaan toisten puolesta esiintyen heinä ja ties keinä, levitellään täysin perättämiä juttuja ja foorumin systeemi ei edes anna poistattaa näiden ihmisten perättömiä kirjoituksia. On vain ilmianto namiska, mutta se ei auta mitään eikä tunnu sekään auttavan että välillä on ihan palautelomakkeenkin kautta lähestytty.että poistakaa näiden stalkkereiden ja kiusaajien jutut. Sääliksi oikein käy niitä ihmisiä ja ihmisryhmiä keitä ja mitä täällä maalitellaan.Olen täysin samaa mieltä. Kunpa kaikki oksennuspussipalstat menisi poistoon. Jos asiallinen kaipuuketju olisi, niin erittäin tiukka moderointi sellainen, ettei mitään transsu- tai lepakkohuuteluita eikä nöyryyttäviä pyllistä kolleega ilman pöksyjä sontaa julkaistaisi ollenkaan.
Copy pastella toistettuna ne kuulostaa olevan vailla sisältyvää tunnetta.En sano koskaan tyhjiä fraaseja, tarkoitan mitä sanon