Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
JK on varmasti tehnyt kappaleen jostain edesmenneestä isotädistään. Kyllä näin aivan varmasti. 😄 No niin, mennäänkö eteenpäin, laittakaa kaipuuterkkuja, kateellinen Suomen kansa. Pfitseri voisi tuohon mielensairauteen jonkun pillerin tai injektion minun puolestani kyllä kehittää (viisasta E-naista hiukan lainaten).😑

Toisen kilpailijan sivulle menin, mutta lappu luukulla. Ei 8 jälkeen vielä ollut kun aamusta kävin.

vierailija
Ihmiset ovat alkaneet käyttää näitä palstoja oman Facebookin tilalla oman ahdistuksen helppona pikaratkaisuna. Tekisivät omalle kaveriporukalleen julkaisun, niin voisi ehkä kavereiltaan aidon lohdun sanan kettuilun sijaan saada. Missä sinä sitä kannustusta näillä sivuilla saat. Et missään! Kilpailu siitä, kuka voi tylymmin solvata. Sellainen maku minulle jäänyt.

Ikäänkuin mennään vauvalle, työnnetään kaksi sormea kurkkuun ja alkaa holtiton yrjöäminen ja karitsanteurastus. Järkyttävän rumaa käytöstä ja patoutunutta raivoa havainnut koronan jälkeen joka paikassa aikuisten ihmisten parissa. Oliko niissä tai muissakin piikeissä sittenkin jotain neurologiaan vaikuttavaa, tullut itselleni mieleen jo monta kertaa tätä sekopäisyyttä katsellessani. Koko aivotoiminta syväjäässä siellä otsan takana jossain.

Älkää alkako haastamaan riitaa tähän kommenttiin, käykö tämä.
(ketjulukon maininnut edellinen kommentoija)

vierailija
Ihmiset ovat alkaneet käyttää näitä palstoja oman Facebookin tilalla oman ahdistuksen helppona pikaratkaisuna. Tekisivät omalle kaveriporukalleen julkaisun, niin voisi ehkä kavereiltaan aidon lohdun sanan kettuilun sijaan saada. Missä sinä sitä kannustusta näillä sivuilla saat. Et missään! Kilpailu siitä, kuka voi tylymmin solvata. Sellainen maku minulle jäänyt.

Ikäänkuin mennään vauvalle, työnnetään kaksi sormea kurkkuun ja alkaa holtiton yrjöäminen ja karitsanteurastus. Järkyttävän rumaa käytöstä ja patoutunutta raivoa havainnut koronan jälkeen joka paikassa aikuisten ihmisten parissa. Oliko niissä tai muissakin piikeissä sittenkin jotain neurologiaan vaikuttavaa, tullut itselleni mieleen jo monta kertaa tätä sekopäisyyttä katsellessani. Koko aivotoiminta syväjäässä siellä otsan takana jossain.

Älkää alkako haastamaan riitaa tähän kommenttiin, käykö tämä.
(ketjulukon maininnut edellinen kommentoija)
Olen täysin samaa mieltä. Kunpa kaikki oksennuspussipalstat menisi poistoon. Jos asiallinen kaipuuketju olisi, niin erittäin tiukka moderointi sellainen, ettei mitään transsu- tai lepakkohuuteluita eikä nöyryyttäviä pyllistä kolleega ilman pöksyjä sontaa julkaistaisi ollenkaan.

vierailija
Olen fani ja kuuntelin tuon heti kun se ilmestyi. Ei ihan iskenyt. Näyttää siltä, että on tulossa pienimuotoisempaa soolo-tyyppistä materiaalia. Sekin on ok, mutta toivoin Jiin palaavan hieman rokimpaan suuntaan edellisen levyn myötä.
=======================

🚦*Tämä ei sEn lausunto.

-----
Talossamme muutettiin
tänään yläkerrassa.
Arkisen äänimaiseman
taustoittamana
kuuntelin tänään Suurta
J-legendaamme repeatilla.
Zeniläinen itseobservoija
minussa rekisteröi kasvoillani
velmun, hieman vinon