K/B-komposti 2.0

vierailija
On hänellä minustakin kivasti leveyttä hartioissa suhteessa kokoonsa. Ei hän siis mikään kaappi ole, riippuu mitä kukakin tarkoittaa sillä leveydellä. Minä tarkoitan että hän on hoikka mutta rakenteessa on hieman jämäkkyyttä, ei paljon mutta ainakin omaan makuun juuri sopivasti. -eri
Juuri tätä olen yrittänyt tässä selittää, että Bojanilla on harteikkuutta, sillä tavalla sopivasti kuitenkin, verrattuna vaikkapa muiden joksujen ruumiinrakenteeseen.

vierailija
Onko tämäkin nyt siis jotain Bojanin loukkaamista jos sanoo että hartioissa on leveyttä? Klassisestihan miehen ihannevartalossa hartiat levenee suhteessa vyötäröön, pelkkä kohteliaisuus on sanoa hartioita leveäksi.
Tämä mua just harmittaa. Mulla on käynyt useammankin kerran niin, että kun kirjoitan jotain mielestäni positiivista, niin joku/jotkut muuntaa sitä oman mielensä mukaan pahantahtoiseksi. Minä niistä hartioista kirjoitin, että ovat leveät. En ymmärrä edelleenkään mitä pahaa siinä on.

vierailija
Onko tämäkin nyt siis jotain Bojanin loukkaamista jos sanoo että hartioissa on leveyttä? Klassisestihan miehen ihannevartalossa hartiat levenee suhteessa vyötäröön, pelkkä kohteliaisuus on sanoa hartioita leveäksi.
Tuosta nyt vain ollaan sitten eri mieltä, minusta näkee, että B urheilee kyllä jotain aina välillä, muttei ne hartiat ole leveät minun silmään. Ajattele sinä vaan vapaasti kuinka haluat.

vierailija
Minä ostin lipun ja vasta sen jälkeen aloin miettiä, miten pääsen paikalle. Mulla on mahdollisesti tukikohta Heinolassa. Kai sieltä jotenkin paikalle pääsee, vaikka ei omaa autoa olisikaan.
Kyllä kai se täytyy mennä itsekin. Mietin vielä ostaisko nyt kahden päivän liput vai yhden päivän sitten, kun ne tulee myyntiin ja tiedetään milloin esiintyvät. 🤔 Ihana että ainakin yksi festarikeikka Suomeen on nyt tiedossa! Toivon että olisivat joillain toisillakin festareilla täällä kesällä.

vierailija
No eipä kieltämättä olis arvannut! Kuinka moni täältä on menossa? Esiintymispäivästä ei vielä taida olla tietoa?
Odottelen yhden päivän lippuja riippuen paljonko maksaa eli onko varaa mennä, ei kyllä helpoin sijaintikaan, kun lähes neljän tunnin matkan päässä ja riippuen myös tuleeko joksuilta keväälle tai kesälle muitakin Suomeen.

Yhteistyössä