vierailija
Sanoisin, että kokoonsa just sopivat.Pikku hartiat on B:llä, ei se ole huono juttu.
Sanoisin, että kokoonsa just sopivat.Pikku hartiat on B:llä, ei se ole huono juttu.
Onko tämäkin nyt siis jotain Bojanin loukkaamista jos sanoo että hartioissa on leveyttä? Klassisestihan miehen ihannevartalossa hartiat levenee suhteessa vyötäröön, pelkkä kohteliaisuus on sanoa hartioita leveäksi.No, ettei ne minun mielestä ole erityisen leveät. Sopusuhtainen on B kaikin puolin.
Juuri tätä olen yrittänyt tässä selittää, että Bojanilla on harteikkuutta, sillä tavalla sopivasti kuitenkin, verrattuna vaikkapa muiden joksujen ruumiinrakenteeseen.On hänellä minustakin kivasti leveyttä hartioissa suhteessa kokoonsa. Ei hän siis mikään kaappi ole, riippuu mitä kukakin tarkoittaa sillä leveydellä. Minä tarkoitan että hän on hoikka mutta rakenteessa on hieman jämäkkyyttä, ei paljon mutta ainakin omaan makuun juuri sopivasti. -eri
Niin eli ihan normileveät hartiat, näkee, että urheilee jotain, muttei mitenkään ekstrapaljon salilla käy tai muuta.Bojanin selkä ym.
Tämä mua just harmittaa. Mulla on käynyt useammankin kerran niin, että kun kirjoitan jotain mielestäni positiivista, niin joku/jotkut muuntaa sitä oman mielensä mukaan pahantahtoiseksi. Minä niistä hartioista kirjoitin, että ovat leveät. En ymmärrä edelleenkään mitä pahaa siinä on.Onko tämäkin nyt siis jotain Bojanin loukkaamista jos sanoo että hartioissa on leveyttä? Klassisestihan miehen ihannevartalossa hartiat levenee suhteessa vyötäröön, pelkkä kohteliaisuus on sanoa hartioita leveäksi.
Tuosta nyt vain ollaan sitten eri mieltä, minusta näkee, että B urheilee kyllä jotain aina välillä, muttei ne hartiat ole leveät minun silmään. Ajattele sinä vaan vapaasti kuinka haluat.Onko tämäkin nyt siis jotain Bojanin loukkaamista jos sanoo että hartioissa on leveyttä? Klassisestihan miehen ihannevartalossa hartiat levenee suhteessa vyötäröön, pelkkä kohteliaisuus on sanoa hartioita leveäksi.
Niin, mutta paskassa paikassa. Ei välttämättä pääse edes kotiin yöksi.Aika hauska että Joksujen eka julkaistu kesän keikka on Suomessa.
Ole edes joskus tyytyväinen, että tulevat ylipäätään Suomeen festareille. Ja saavat sitä kautta näkyvyyttä, kun ovat tossa ekana listassakin, joten varmasti niistä uutisoidaan enemmänkin, kun toi festari on tehnyt nyt paluunNiin, mutta paskassa paikassa. Ei välttämättä pääse edes kotiin yöksi.
https://x.com/Aurajuusto03/status/1858824890662404191Kärppä päässyt lätkää pelaamaan