Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Zoe-F
mulla ei noista kierroista sun muista oo kyllä mitään hajua.. ne kun on mitä sattuu jos on.. välillä menkat kestää kuukauden ja välissä viikko tai kaks ettei oo ja taas uudestaan ja joskus toisinpäin ja on menny välillä puolki vuotta ettei oo ollu pahoi päivii... tää on tää kapseli sellanen.. se onki osa syy miks se otetaan pois 12.pv... menny jo hermo kuuden vuoden aika monia monia kertoja :D ei meilläpäin muilla taida olla buumia.. ei olla kyllä puhuttu tästä hirveesti muille kun ei viälä tiedä tuleeko vauvaa vai ei..
 
Se mitä eniten tässä pelkäsin tapahtui. En ovuloinnut taaskaan, vaikka lääkitys oli jo kova.. :| Eli en ole raskaana, enkä saanut menkkoja. Tämä tarkoittaa sitä, että meiltä loppui yritys ja multa palstailu. Ensi syksynä sitten kai kovempiin hoitoihin. Mut voi poistaa listalta. Hyvää kesää kaikille!! :heart:
 
Roppakaupalla Onnea valmistuville! Kas tässä kukkia *ojentaa* :flower: :flower: :flower: :D

Mulle voi sit laitella listaan kp 1 / 27, yk 3.. Ompas pettynyt olo vaik tavallaan oottelin tätiä saapuvaks että tietäis noista teroluteista olevan jottai hyötyäki.. No mutta täs kierros pääsee sit eka kerran tikuttelee ovista, eilen tippu paketti ovistestejä postilatikkoon :D Täti varokoon, nyt alkaa tositoimet :kieh: :D
 
Linna :'( voi sinua :hug: Olen todella pahoillani puolestasi :heart: Tulehan silloin tällöin piipahtamaan tai viimestään syksyllä morjenstaa ja kertoon kuulumisia :wave: Erittäin hyvää ja aurinkoista kesää sinulle!! B)
 
linna :hug: en osaa sanoa mitään vähänkään lohduttavaa. tule toki ekrtomaan kuulumisia ja toivottavasti vielä palaat takaisin keskuuteemme. lämmintä kesää!

juu taas tullu paljon juttua. pitääpä lukasta ne vielä täs...

ON: (yllättäen) niin mä kävin siellä lääkärissä. mulla oli putket tukossa, ja ne aukastiin ja se oli elämäni kamalin kokemus! mutta onneks löyty vikaa ja saatiin korjattua ja lääkäri lupas että kolmen kk:n sisällä pitäs meille olla tulossa newbie. odotukset siis korkealla. koko kokemus on kirjotettu kerhon puolelle.

tulin kertomaan teille että täällä on lämmintä. 25 astetta auringossa ja koko viikon on tuullu. onneks ei enään. iltavuoroon olen menossa, minä hetkenä tahansa viimeistä kertaa. nimittäin meidän työtehtävä siirtyy toiseen callcenteriin :( ja mäkun just oli alkanu nauttimaan työstäni. en usko että jään taloon enään. pitäs löytää jotain joka on mun mielenterveydelle parempi. kun ei oikein oo tuo pääkoppa ollu kunnossa...

niin että lämpö ja plussatuulia teille toivottelen! :flower: +++++
 
Nibbler: Kiitos varoituksesta. Aukiolohuuhtelu edessä ensi viikolla ja pelottaa niin maan prkleesti |O

Tosin olen jo kerennyt kaikkia kauhutarinoita lukemaan :D Lääkärikin varoitti että toimepide on erittäin kivulias että varmaan pyörryn jo siihen ovelle. Koitan vaan ajatella sitä että jotkut on sanoneet että ei ole tuntunut juuri missään. Mun on pakko kuulua niihin. Paitsi että mua kyllä yleensä aina sattuu gynellä.

Tuolla lapsettomuuspuolella joku oli raskautunut siitä kierrosta kun siinä huuhdotaan putket puhtaaksi. koitan ajatella niin. Mielettömän hienoa tuo että 3 kk päästä olisi raidat testissä :heart:

Linna: :hug: Muistathan että takaisin saa tulla milloin vaan edes poikkeamaan!
 
Linna, voihan :'( toivot. tuut pian takaisin silti! :hug:

mie ny sit kummiskii menin ja kulutin yhen testin ja negahan se oli kute arvelinkii. Tul semmost paksuhkoa valkovuotookin ni eiköhä ne menkat sielt oo tulos :) ainaski toivottavasti!
 
Chamorphis
vauvis missä pinos sä oot odottajis? Mä oon tammikuun pinos, mutta siellä ei oikein ole ketään "tuttuja" Onko sulla pahoinvointia? Mulla on ihan järkky olo melkein koko ajan! :x Vielä ei ole onneksi tarvinnu oksentaa...
 
Linna :hug: sinulle ja toivottavasti kuulemme vielä jotain sinusta....Aurinkoista kesää B)

Oikein paljon onnea valmistuneille ja mukavaa sekä lämmintä juhlapäivää :flower:

Tietysti muillekin aurinkoista viikonloppua B)
 
Chamorphis, vauvis taitaa olla jouluisissa odottajissa :/ =)
Mä oon miettiny sitä tammikuun pinoa, mut jotenkin en oo viel "tohtinut" sinne :ashamed: Käyn kyl lukee teidän juttuja =) Mulla kans pahoinvointia; hyvänä päivänä ei tarvi oksentaa ku ehkä kerran tai kax, mut niinku toissapäivänä mikään ei pysynyt sisällä :x :x Mut jospa se tästä, pikkuhiljaa. Eka neuvola oli ma ja eka ultrakin 4.6 :heart: :heart: :heart:

:hug: :hug: kaikille sitä tarvitseville, ja voimia :hug: :hug:
 
Plussatuulia tuon tullessani tuolta odotuspuolelta
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Täällä vedellään jo aikas hyvillä viikoilla ja ajattelin vaan tulla katselemaan että miten täällä voidaan! Jaksuja kovasti kaikille, kyllä ne plussat sieltä aikanaan tulee, täytyy vaan jaksaa uskoa :heart:


Tini+Pingu-Rinsessa rv 26+2
 

Yhteistyössä