Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Zoe-F
Liityin juuri joukkoon. Kapseli poistetaan 12 pv. ens kuuta. Olen 21 vuotias ja odotan jo innolla jälkikasvua (kaikesta näkemästä/kuulemastani huolimatta) Aviomies on innolla mukana, ainakin tekemisessä :p
 
tervetuloa Zoe!

ilmoittelehan itsestäs kiertopäiviä niin saadaan sut listalle mukaan, vai laitetaanko taustailijoihin jotakin? :)

voi muuten olla, että huomenna en taas jouda tekemään listaa ennenkuin illalla. joku muu tehköön jos aamutuimaan kiinnostaa :) itsellä menee koko huominen touhottaessa..
 
Heipä hei...

Täällähän on taas innostuttu kirjoittelemaan parin päivän aikana, piti ottaa ihan lukutuokio... Miulla ajatukset olleet aivan muualla, töissä ja huonekalukaupoissa... Odotan innolla muuttoa, ja sisustelen mielessäni vaikka kauppakirjaa ei ole vielä edes kirjoitettu asunnosta... sohvaa ollaan etsitty urakalla mutta ei tunnu millään löytyvän sitä mieleistä tai sitten hinta on aina yli pari tonnia...halvemmallakin vois kyllä selvitä... haluisin myös hiukan tapetoida tuolla ja muutamaa kivaa kuosia on jo katsottu...tosin seinät on kyllä hyvässä kunnossa, mut ois kiva saada omannäköinen asunto...

Vauva-asiat... noh joo. Tuntuu et kaikki junnaa niin paikallaan, että turhauttaa... Nyt oli housuihin parin viime päivän aikana tullut ruskeaa tuhruu ekaa kertaa pillereiden lopettamisen jälkeen, mutta ei nuo kyllä kuukautiset voi olla! Raskaana en ole edelleen ja tyhmänä testailen milloin sattuu toivonkipinä ajatusta kannatellen... Pääsis edes laskeskelemaan niin helpottais...jos nämä ei ole kuukautiset kuten epäilen, niin pillereiden lopettamisesta on jo 66 päivää!!!!!! Toisaalta mulla aiemminkin ollut kerran samanlaista tuhruamista.... raivostuttaa kun ei edes tunnista enää kuukautisia... :kieh: :LOL:

Mutta joo-oo...ei auta kuin yrittää keskittyä muuhun, kuten täällä on juteltu ja toivoo parasta...positiivisin mielin se on eteenpäin mentävä... :)
 
Tervetuloa Zoe-F :flower:

Eilen käytiin isännän kanssa olusilla ja se siinä kovasti pieniä taaperoita katseli ja tokaisi vain että onpas suloinen tappi :LOL: no petrausta se seki on kun yleensä edes muksuja huomaa, jospa ens kierrossa pääsisi yrittämään..

Onko teillä ystäväpiirissä vauva"buumia"? oon huomannu ku omasta kuumeesta alkanu höpöttää nii jokapuolelta alkaa kuulua että sama täällä :p
 
miragle88: meillä on ainakin paljon tuttuja ja ystäviä paksuna tai juuri saaneet pienen... ja ainakin itsestäni tuntuu et kaikki on raskaana tai työntelee vaunuja. ehkä vaan huomaan ne nyt paremmin oman kuumeilun myötä

ON: hormonikuuri ja sit katsotaan josko se täti ymmärtäisi meillekin saapua. Onneksi on ollut niin paljon kaikkea muuta ettei ole ehtinyt miettiä juuri sitä asiaa.. kämppä kaaoksessa ja siivoamatta, sunnuntaina pitäis juhlia.
 
meillä on ainakin ystäväpiirin vauvabuumi... itse haaveilin olevani ystäväpiirin ensimmäinen näis vauva-asioissa mutta perässä tullaan.

miragle88: meilkään mies ei pahemmin vauva-asioista höpöttele, joten itsekin pidän suuni kiinni :$
tosin eilen tuo mies tapitti koko illan vain ja ainoastaan pikkulapsiaiheisia hauskoja kotivideoita tms! virnistelin siinä sitten itsekseni :D
 
Ja taas!!!!!!!!!

Toimistosihteeri tuli äsken hymyille kyselemään että ootko sä lihonut. Vastasin että olen juu. Sitten tajusin että mitä se tarkoittiin ja korjasin että en siinä mielessä. Pyysi sitten kyllä anteeksi. Ja jumalauta se laihdutuskuuri alkoi just nyt!!! En kestä enää yhtään kysyjää |O
 
Lumikeiju se on Kuumeilija joka hyväksyy ne kerho anomukset, mutta voin laittaa sulle YV:nä jo salasanan!

Veena no voi perhana, vähän ärsyttävää tollanen, multa ei oo suoraan kysyty, mutta vihjailtu on töissä :kieh:
 
Jouskari kiitos! =)

Veena, aika tötteröä tulla kysymään lihomisesta!

Saakeli kun kuukautisia ei näy, eikä kuulu. Ei mitään ensituntemuksiakaan. Ja kaikki raskaustestit oon jo testannu kaapista lojumasta... Alkais ny lorottaa!! :kieh:
 
Paljon juttuu tullu,ei jaksa lukee..tulin pikasee käväsee pinoo kattoo =)
Täällä eilen muutettiin ja tän päivää saanu tavaroita roudata..sain töitäkii 9.6-31.1.09 saakka :D jee..kotipalvelu hommia..
Tosta tätistä ja siitä viel kui oon kehunu ettei ollukkaa kemiallinen mut paskan latvat..viel tänää saanu haamunr- testii..ja oli niin kovat kivut sillo ku menkat alko et jouduin kolmiolääkettä vetää että pysty kävelee kipujen lomassa..eli siis kolmas kemiallinen perään.,. |O noh jospa saisin gynelle ajan..
Täällä ei oo tainu kukaa plussata :/
 

Yhteistyössä