Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

oikeasti nyt mua alkaa ihmetyttää toi ovistikuttelu homma...miks ihmeessä se viiva ei vahvistu? se on koko ajan ollut haalea nyt sunnuntaista lähtien ja samoin kontrolliviiva on myös tosi haalea, mut ihan aavistuksen tummempi silti kuin testiviiva..argh..enköhän mä sit ovuloi ollenkaan kun nuilla tikuilla ei kerran positiivista ala herumaan..
 
Siniviuhka, joko sie vaa oot missannu sen huipun tai sit sun ovis tulee myöhemmin. Mulla esmeks sillo ko tikuttelin ni ei antanu viivaa olleskaa... Sit alko tulla haamua ja sit yhe kerra suht tumma haamu mut ei plussa... sit sekin viiva alko hälvenee ja sit jossai vaihees tuliki iha kunnon plussa ja sit taas seur. pvänä katos miltei koko viiva. Eli tikuttele vaa :)
 
miracle mulla loppuu tikut kesken :D :D ei oo kun kolme enää jäljellä ja ei varmaan kannattane enää tilailla lisää.. mä uskon enemmän tuohon teoriaan, että missasin sen huipun, koska limat oli runsaimmillaan su/ma...mutta tikku ei siltikään ollu plussa..
 
kysymystä pukkaa kn:sta!!??
Montako päivää ennen tuo napukkaa alkaa laskeutumaan ja pehmenemään tädin saapumista. Nimittäin, mulla pitäisi kaiken jären mukaan muutaman päivän sisällä kurvata se pirhanan tätsky paikalle, ja edelleen kn on ylhäällä ja kova kuin mikä??
onko teillä omakohtaista tietoutta?
 
viimeinkin tapahtui jotain! eli täti löytyi, kp1...
nyt kaikki aseet käyttöön seuraavaan kiertoon!

eipä oo muuten yhtään menkkakipuja (outoa)
sen tilalla onkin sit heikotus :/

plussatuulia ++++++++!!!!!!

päivittää voi siis kp1/44 yk3....
:flower: listan laatijalle :flower:
 
Kaa
Se on sitten enää kolme päivää totuuden hetkeen. Pirskatti. Miksei mua vielä jännitä tai stressaa... Olen onnistuneesti vähentänyt itseltäni monta stressin asiaa, johtunee varmaan siitä. Hyvä näin.

Tuossa vieressä odottelee paketissaan uusi LG:n telkkari. Ukon ostoksia. Edellinen onkin noin kymmenisen vuotta vanha. Olisi se vanhakin kyllä mulle vielä kelvannut, mutta mikäpä siinä. En mie mitään eroa huomaa kuvassa luultavasti. B)

Johannalle onnentoivotuksia alkaneeseen kiertoon.
 
Johannalle tsempityksiä ja toivotaan et tärppäis täs kierrossa! :heart:

Tää alkaa oleen sata varma et ei tärppiä oo käynä ni kovasti haluis uuteen kiertoon ja sen tädin tänne paikalle, eli ohjaile johanna se sit tänne vaiks seuraavaks :D
 
miracle: juu, mä kutsaan sen sinne ;) ei kyllä meinannu kiristys, uhkailu tai lahjontakaan toimia tädin maanittelemiseksi! tilanne alko saamaan koomisia piirteitä minituhruineen -->tosiaan meni melkein paketti siteitä tädin pelossa... :D :D
 
:D Jospa mie selviäisin hyvin tuon tädin kans sit ko se tulee... Tänää ol iha simmone olo et tulis ko kylkiä jomotti ja tuntu kosteelta mut ei viel, ei tosin viel pitäskää tulla.. Ehk sit ylihuomenna :) toki plussaa toivon mut ko ei oo oireita ni en siihi usko :(
 
hei, oisko kellään tietoo.

mä oon ollu nyt pillu tulessa kolme päivää. aivan hirveetä, ja kun tonne alakertaan kurkkaa, ni häpyhuuletkin on semmoset ilkeen punaset. enää ei turvota niin pahasti ku edellispvä.

mut siis. mulle tulee kyllä hiivakin kohtuu helposti, mut tää tuskin on sitä, kun ei oo mitää kokkareist tavaraa/hajuja. hyvä kun pystyy istumaan. mun äitillä on ollu jonkinasteinen "yliherkkyys" tiettyihin sidemerkkeihin, se ei voinu käyttää ku libressee, muista tuli kutinaa. mikäs niissä siteissä/ph-suojissa on semmone ku ärsyttää ihoa. oon niitä kuitenki täs viikon aikana käyttäny ku oon menkkoja odotellu töissä kun ei niin vaan juosta vessaan ja jätetä asiakkaita yksin kassal.

kutina ja polttelu helppas tänään heti, kun töissä repisi ph-suojan pois ku vitutti että enhän mä mitään vuoda... ja samantien kekkasin mutsin "allergian"

häneltä kysyisin muuten mutta kun ei oo keskuudessamme enää :'(
 
no ei kai 6h mitenkää liikaa oo, saman verran mulla menkkojenki aikaa välii on siteen vaihdos... vai? :( eikä oo mitenkää hautuva vaatetus tuolla kohdalla, löysähköjä vaatteita töissä, vapaalla ilman ph-suojaa...

miracle tänää on ollu semmost norsulauman laukkaamista tuolla alavatsassa et ehkä ne menkat huomen tulis *nggh puristaa ulos* se on semmone ärtyny turvotus ollu... kamalaa jos tämmöstä tulis ku on raskaana. :D
 

Yhteistyössä