Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Alkuperäinen kirjoittaja TinyAngel:
samoilla tunnelmilla täälläkin päässä. Melkein kaikilla kavereilla lapsi/lapset...eikä kukaan ainakaan myönnä, että ois joutunut odottelemaan kuukausi tolkulla tuloksia...Mua ainakin vi...taa siihen malliin että kaikki sen jo huomaa...syytä vain eivät tiiä. :kieh:
Mä oon nykyää kans usein todella äkänen, just sen turhautumisen takii, et tulis jo se plussa.. En haluis olla kellekkään äkänen varsinkaan kullalle, mut..mut.. Onneks kultsi kuitenkin tietää miks hypin silmille.. Pitää ottaa rennommin ja keksii muuta tekemistä..:)
 
TA mä ajattelin kesän olla kans pahemmin miettimättä vauvoja ja nauttia lämmöstä ja auringosta....Jospa sitte jossain vaihees huomais ettei oo koko kesänä ollu menkkoja :LOL: tosi mahdollista....Tikuttelun ainakin jätän....
 
miracle tänäänkö tulee semmonen!? OMG! :D :D voi vit..kaikkea ne keksii...se runkkausmaratooni-dokkari oli ihan cool, mutta että......heh.. :D

olenkin likainen pervo ja ajattelin, että voisin katsoa aikani kuluksi porkkelia :D :D menisi aika nopeemmin :D
 
ohhoh, katsoin siis tuon dokkarin ja todeta täytyy, että eipä noi mun "ennakkoluulot" pahasti heittäny, tosin, etten tohon listaan merkannut nörttiä... :D se yksi mies oli todella miellyttävä kun se piti ainoastaan sitä läheisyyttä tärkeänä..oikeastaan kävi vähän sääliksi sitä, mutta jäi ihan hyvä mieli sen puolesta kyllä :)
 
Huomenta! Minulle saa päivittää kp1/30-33. Täti tuli kuin postimies odotetusti aika tarkalleen ajallaan ja vauhdilla.. kierto näyttää tasoittuneen tuohon 30-33 päivän välimaastoon... ärsyttää, vaikka olikin odotettavissa, kun ei ollut mitään raskauteen viittavia tuntemuksia.. noh,jos pitää jotain positiivista hakea, niin saan ainakin viikonloppuna ottaa oluen jos toisenkin. Katsotaan, miten greippimehu vaikuttaa kuukautisten runsauteen, kun olen lukenut, että greipin ansiosta sen olis suht runsasta ja minulla on nyt muutamat edelliset menkat olleet tosi runsaat.. melkein kuin teinivuosina, jolloin kului paketti siteitä ja paketti tamppooneja, kun taas pillereittein aikaan selvisin yhdellä tamppoonilla ja kahdella pikkuhousun suojalla..toivottavasti eivät nyt viikkoa pidempään kestä :p
Naureskeltiin tuossa vastikään miehen kanssa, että on se kumma, kun oviksen aikaan tuntuu, että koko homma leviää aina reisille (miehiset nesteet siis tuntuvat valuvan aina kerralla pois minusta) ja nyt kun viime viikolla puuhailtiin, niin tuntui, että mitään ei tullut minusta ulos, vaan kaikki hävisivät jonnekin sisään... pitänee seistä päälleen nyt uudessa kierrossa aina pupuilujen jälkeen :LOL:
 

Yhteistyössä