Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Rouva B Kun testi on toisissa ihan valkoinen eli vain kontrolliviivaan tulee punainen väri ja sitten niissä toisissa on valmiina sellaset viivanpaikat eli kontrolliviiva muuttuu punaiseksi ja sit tulee se viivanpaikka näkyviin, mutta se ei tarkoita että on raskaana... oliko huonosti selitetty...?
 
Rouva B: Se meinaa sitä että kun tekee testin niin siinä testissä näkyy se kohta johon sen viivan pitäisi tulla. Teoria kuuluu niin että viivanpaikan ja haamun ero on siinä että haamussa näkyy (edes häivähdys) punaista.

Itse en ole tosin koskaan törmännyt kumpaakaan vaan pelkkää vitivalkoista näkynyt. :(
 
Kiitos Jouskari ja Veena!

Minä jo säikähdin!

Ajattelin, että tuolla tarkotetaan sitä että on sit vaan yksi viiva. Eli ei kontrolliviivaa ollenkaan, vaan vain yksi viiva, joka punastuu jos on raskaana.

Koska sit tää ois ollu raskaana jo vaikka kuinka kauan. :LOL:

Noh, mutta siis, kaikissa testeissä siis ON kontrolliviiva? Hyvä.
Ja ei mullakaan oo näkyny kun pelkkää valkosta, ei siis hajuakaan mihin kohtaan se viiva ees tulis JOS tulis.

Mut ok, kiitos, ymmärsin. :flower: ;)

-B-
 
ovistestissä edelleen näkyvä haalea viiva, mutta ei kuitenkaan yhtä vahva kuin kontrolli..ihmeellistä kyllä miten se kontrolliviivakin on niin "haamumainen" vaikka täysin ohjeen mukaan teen ja se, että viime kierrossa testatessa se viiva oli ihan tumman punainen..
 
Mä huomasin kans Miracle!

Kun täällä töissä lueskelin tota Mitä Nyt -palstaa (on muuten oikein viihdyttävä :LOL: ).
Onneks oli puolustajiakin.
Ihan ihmettelin että eikös tää oo se tyttö meidän ketjusta, ja että et ole ainakaan täällä miun mielestä häiriköiny. =)

-B-

Niin ja en ollut minä! :attn:
 
Rouva B, juu kahtos tavalline realismi onki sit hirmusta pessimistisyyttä :D Ko kummiskii mie oon pyrkiny enimmäkseen tsemppaamaan mut en halua myöskään et sit joku leijuu pilvissä ja aattelee et no ny oon raskaana, vaan et just pitää sen realismin myös mukana ni ei tuu pettymyksiä :) Mut joo, meit o moneen junaan :D Eihä siinkää ketjus oikee ollu ku se alottaja haukkumassa :kieh: Noi jotkut o vaa aika huvittavia tääl palstalla :p Tulis ny ees mustana päin naamaa sanomaan jos nii kiehuttaa :D
 

Miracle, niin...
Mutkun nimimerkin takaa on niin helppo.
Hälle nyt vaan jäi jotain hampaankoloon vissiin.

Sitäpaitsi, on ystävänpalvelus olla rehellinen.
Kyllä se tyyppi on reilu, joka kertoo että sulla on pinaattia hampaankolossa.
Eikä se, joka ei sano mitään koskaan.
Tulee sit illalla hampaita pesiessa vähän tyhmä olo, kun kattoo itteensä peiliin ja tajuaa asian. :D

No höh, pointtina siis, että pysy vaan tuollaisena kun olet,en minä ainakaan oo siusta huomannut ainakaan mitään paheksuttavaa. :heart:

-B-
 
Kiitti :) ja kyl miekii itteeni osaan kahtoo objektiivisesti ja usein osaan tunnistaa jos oon typerä tai muutoin käyttäydyn huonosti ja sillo parannan tapojani, mut mielestäni en täällä oo ollunna, ehk liiaksikin se järjen kello joskus mut nooh, sopii sanoo kaikkien jotka ei siit pidä ni mie yritän olla kommentoimatta mittää :D
 
Linna: wautsi, varmasti ihania ja ikimuistoisia kokemuksia :)! Snorklaaminen ja sukeltaminen on yksi niistä asioista, joita haluaisin ehdottomasti opettaa lapselleni -ja ottaa lapsen reissuun mukaan ja olla muutenkin aktiivinen, tietenkin sitä kuuluisaa maalaisjärkeä käyttäen.
 
lainaan itseäni tuolta toisesta ketjusta...
aaaaarrrg mie en kestä!! jokapuoleta tulee ilmi et joku tuttu oottaa vauvaa tai on just saanu vauvan tai on just plussannu!! kaikkilla vaan hyviä uutisia et hyvin on menny,ekalla yrityksellä, oli yllätys et tuli yms mukavaa...miksi meille ei voi käydä niin?? miksi just me jouvutaan kaiken vaikeimman kautta meneen?? |O :'( miksi meille tuli km? miksi uuden plussan saaminen on niin h***tin vaikeeta?? :'( masentaa niin pirusti nyt!! |O :headwall:

anteeksi suuresti taas tää valitus.
 
Mulmul, saa valittaa! Ymmärrän tosi hyvin miltä susta tuntuu!! :heart: Meidän kaveri- ja ystäväpiirissä kaikki on saaneet vauvan, ja osalla jo useampi tai maha kasvamassa toista kertaa.. Meillä taas viime vuodet on ollut yhtä terveyden kanssa taistelua, ja sairaalareissua ja leikkauksia. Ei siinä oman sotkun keskellä välttämättä oo osannu edes iloita uusista raskausuutisista. Päinvastoin ne vain on lisänneet omaa ahdistusta. Se on täysin ymmärrettävää ja luonnollista, eikä siitä tarvi edes tuntea syyllisyyttä. Tunnelmat on hyvä purkaa ulos. Ja mikä sen parempi ku tää palsta, jossa kaikki kaipaa vaavia....

Lohtuhali täältä! Tsempataan eteenpäin!! :heart:
 
kiiti lumikeiju!! on vaan niin pirun epätoivonen olo et eikö se onni vois jo meillekkin tulla...mut ehkä se päivä paistaa vielä meijänki risukasaan joskus... sekin lisää vielä tuskaa et tietää et jos kaikki olis menny hyvin olis äippäloma alkanu parin viikon päästä... :'(
 
Tsemppiä mulmul. :hug: Musta kans tuntuu et kaikki muut saa vauvoja ja just ne ketä ei yritä vaan vahingossa tulee raskaaks...

Aattelin jo huomenna aamusti pissiä tikkuun jos ei menkat ala...Vähä sellasta tuntemusta on kyl mahassa et kohta lorahtaa punainen paholainen pöksyihin...
 
Kaa
mulmul; niimpä... tuon "kohta olisi alkanut mammaloma" ajatuksen suhteen, itselläni olisi ollut laskettu aika kahden viikon päästä. Mutta eipä tuo stressaa, ajatukset ovat ollet siitä pois jo pitkän aikaa. Nyt vaan odotellaan uuden mammaloman odottelua. :) Tsemmpiajatuksia sinulle!
 
mulmulille paljon lohtuhaleja!! :hug: :hug: Kyllä se siitä meillekin viel tärppää ja sit ollaan onnellisia :) Elä huoli, koita keskittyä kaikkeen kivaan mitä elämässä on :)

Mie tääl vaa menkkoi oottelen ko oon suht varma et ei tästä kierrost tärpänny.. Ja km jälkee muka raskautuu entistä helpommi, ja kissan viikset sanon mie! B)
 
samoilla tunnelmilla täälläkin päässä. Melkein kaikilla kavereilla lapsi/lapset...eikä kukaan ainakaan myönnä, että ois joutunut odottelemaan kuukausi tolkulla tuloksia...Mua ainakin vi...taa siihen malliin että kaikki sen jo huomaa...syytä vain eivät tiiä. :kieh:
 
Ajattelin kohta yrittää olla yrittämättä...huijata urakalla kroppaani ja siittiöitäkin...en mieti/merkkaile menkkoja enkä mitään muutakaan vastaavaa...elellään normaalisti päivä kerrallaan, mutta ilman ehkäsyä.vois vaikka alkaa opiskelemaan tai jotain muuta ei lapsen tuloon sopivaa..eiks ne vahinko raskaudet juuri näin saa alkunsa...???

sitten vois vaan nauraa kropalleni heh.heh huijasimpa...tää on maailman toivotuin lapsi :heart:

 

Yhteistyössä