Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

tyty86 no voihan vitjat... :| pahoittelut tädistä, vedä sitä lättyyn ja potki pleksiin niin että tuntuu.. :D päivitin sun kp:t tonne listaan tälle päivälle 1, niin jos huomenna joku muu päivittelee niin onpahan valmiudessa..

PS nuita vilkkuvia glitter-tekstejä jos haluu muokata niin sinne sivulle pääsee klikkaamalla sitä tekstiä..siellä voi sit käydä tekemässä esmes uuden päivämäärän, jos huvittaa ja tarpeelliseksi katsoo :)
 
Heipsistä hei taas kaikille!

Uskotteko, että kun jäätelö tippuu maahan, se harmittaa lähes yhtä paljon ku lapsena? Oli nimittäin kaamea makeanhimo ja annoin periksi kauppareissulla ja ostin mansikkaisen classicin, pudotin sen avatessa maahan....Olin niin vihainen :kieh: En ees uskonut, et sellainen asia vois tuntuu niiiiin ärsyttävältä :LOL:

Ajattelin tässä hätähousuna, että jos menkat ei ala nyt viikon sisällä, varaan lääkäriajan ja tutkitutan itseni...meinasin ihan yksityiselle mennä, kun tuntuu, että siellä otetaan tosissaan myös tällaiset hösöt ja hätäiset =) muutenkin kun pitäis gynellä käydä, alkaa edellisestä ajasta taas olla aikaa...

 
Plussanneille ja haamuilijoille onnea sekä tarrasukkia :flower:. Tädin yllättämille :hug:. Uusille :wave:.

Omaa napaa: gynellä käyty, ei pahemmin kerrottavaa. Mulla on kuulemma vain huonoa tuuria (No shit Sherlock! Tämän mä jostain kumman syystä tiesinkin jo, ettei olisi tarvinnut yksin tosta maksaa 140 rahaa) ja pitäisi olla tyytyväinen, että tulen ilmeisen helposti raskaaksi. Otti papan varmuuden vuoksi, ultrasi kohdun todetakseen kohdun olevan tyhjä ja paikkojen muutenkin kunnossa. Lugeista kyselin, mutta teilasi ne aikatavalla. Pitää kuulemma vaan uskoa tähän ja jatkaa yrittämistä. (Hehe, oikein lääkärin määräys nussia, olisi antanut saman vielä kirjallisena.) En nyt tiedä, olenko yhtään viisaampi kuin sinne mennessänikään. Aika tavalla vain hajalla taas.

Taidan toteuttaa yhden pitkäaikaisista unelmistani, ja suorittaa PADI Open Water Diver-sukelluskurssin. En tiedä mitään rentouttavampaa, kuin snorklata/sukeltaa koralliriutalla. Uskomattoman kaunista, ajantaju ja kaikki muu katoaa mielestä täysin. Tällä hetkellä olisin valmis antamaan melkein mitä vain, että saisi tätä liian raskaalta ja kipeältä tuntuvaa arkea edes vähän poikki... tai saisin sen plussan joka pysyisi pidempään kuin viikon, mielellään ihan loppuun saakka.

Mukavaa alkanutta viikkoa!
 
hehheh,tepä kanssasisaret olettekin rohkeita, kaiken maailman hyppimisiä =) :D ..itse varmaan en uskaltaisi edes mennä sinne nosturiin....samoin tuo vesi on todella ahdistava elementti silleen, että pitäis mennä pinnan alle ns. "pimeään veteen"..oon niin herkkä, että mua rupeaa oksettamaan ( siis ihan oikeasti) kun katson jotakin leffaa missä esim. sukellusvene jää nalkkiin pinnan alle...ja yks mitä kammoan kanssa kuin ruttoa on hissit ja ylipäätään liian ahtaat paikat.. :) :D
 
Linna: missä olet käynyt? Tähän menessä ollaan kierrelty siipan kanssa Thaikuissa muutamassa paikassa -ja aivan henkeä salpaavat näkymät! Siippa on perehtynyt merten salaisuuksiin myös Egyptissä. Bonaire voisi olla seuraava kiinnostava paikka :)
 
ei kai siin muuta oo kun halutaan vaan et iha kaikki ei pääse lukemaan jos jotai intiimimpää kertoo mitä ei haluu jokaisen palstalaisen lukevan (siis niidenkin harmaiden idioottien jotka mitäs nyt:llä pyörii), ei siin sen kummosempaa :D Ja kuviakin siel on jos tääl ei haluu näyttää kaikille minkä näköne on.
 
Heissulivei ja hurjan paljon onnea Charmophis! :flower: =)

ON: En tajua miten nää menkat kestää näin julmetun kauan. Menossa jo viidettä päivää, eikä tunnu laantuvan (no ehkä hiukan)... Vois jo loppua, et pääsis uutta yritystä tehtailemaan. :kieh: Miekin olen jo ruvennut miettimään vakavasti jo tuota greippimehujuttua, kun parilla viimeisellä kerralla täti on ollut harvinaisen ärhäkällä päällä. Josko auttaisi siihenkin, kun tuntuu olevan aika ihmejuomaa?! :) Tää flunssakin vois jo loppua, et pääsis harrastamaan liikuntaa noin muutenkin kuin peittojen alla. :D Tuntuu jotenkin tosi rankalta olla töissä puolkuntoisena eikä tulis mieleenkään lähtee viel illalla jonnekin jumppaan tai salille. :/


Sain tänään kuulla, et pääsin pääsykokeeseen ammattikorkeaan aikuiskoulutuksen puolelle! Ihanaa, toivottavasti se menis hyvin ja pääsisin opiskelemaan taas meitä on päässyt noin 22 hakijaa tuohon asti. Tosin epäilen, et taitaa olla aika rankat 3,5 vuotta edessä, kun duunin ohessa pitäis käydä 4 iltaa viikossa... Jaiks! :eek: Onko muuten kenelläkään kokemusta vastaavasta opiskelusta (kysyy uteliaana)? Onkohan se kuinka rankkaa? Mietin myös, että mikäli onnistaa täällä vauvarintamalla, niin kai koulun voi laittaa paussille mammaloman ajaksi ja jatkaa myöhemmin, mikäli kykenee?

Illanjatkoja! :)
 
hö, tylsää ko kaikki jättää! :p tosin miekii hain miehen just kotiin töistä :) Vois vaiks kumota yhe sidukan ku eihä siit vaaraa sikiölle ois enkä usko et mie oisin raskautunukaa :headwall: :'( B) Tahtoo vauvan!! tahtoo uhmaikäisen vaikean lapsen vaiks jos ei muuta!! Tahtoo silti sen lapsen! Tuli mitä tuli! :attn:
 
Ouska, ehk sie liikaa mietit asiaa.. ehk sinet oo ovuloinu ollenkaa ja menkat ootatuttaa itteensä ko ressaat niistä koko aja et millo ne alkais. Koita miettii jotai muuta! Tai sit tosissaa meet vaiks lääkärille jos se antais terot käyttöö et ne menkat tulis sielt.
 

Yhteistyössä