Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Mä olen selvinnyt aina tolla pH.n laskulla... onneksi. se hiiva, taitaa olla aika tuskallinen vaiva. mitä kaveriltani olen kuullut.. kuulema tekisi koko ajan olla mieli ilman pikkareita ja antaa kunnon ilmakylpyjä ja tuulettaa toosaa koko ajan. :LOL:
mietinpä tässä sellaista, et vieläköhän mulla olisi mahdollisuus saada tässä kierrossa plussa? vaikka tolla glear blue:lla näytti negaa?? ja siinä sanottiin, et lupaa näyttää tuloksen kolmeä päivää ennen menkkoja??

Daadeli, heh, just tuon takia muakin harmittaa että mulle on postissa jo tulossa läjä testejä... :eek: Ei pitäis tosiaan olla testejä kaapissa, kun on varustettu tällasella itsehillinnällä :ashamed:

Siniviuhka, ihana kuulla että tilanne on teillä laukeamassa parhain päin :heart:

Mitä tulee hiivan hoitoon, niin lääkkeiden ja emätinpuikkojen lisäksi pitäisi kiinnittää huomiota ruokavalioon, joka on hiivanestossa ehdoton: Kaikki sokerit ja valkoiset jauhot pois. Ja se onkin helpommin sanottu ku tehty. Lääkkeet hoitaa hiivan pois hetkellisesti, mutta kohta se on siellä taas. Nimimerkki kokemusta on.. :(

Kaa
Daadeli, noita testejä tehdessä kannattaa muistaa, että hormonipitoisuus pissassa vaihtelee ihan ihmisestä ihmiseen. Itselläni ei esimerkiksi erity pissaan kunnolla LH:tai HCG:tä, joten nuo pissatestit on mulle hieman hankalia. Joillakin sitten erittyy hormoneja hyvinkin runsaasti. Eli kaikki on mahdollista. Toivotaan parasta!

Täällä on kaameet maha täti oireet :eek: testasin apteekin omalla ja nega tuli..tuhruilu jatkuu niiku jo viikon tehny..napukkakii on ihme löllerö..jospa se ovistesti näyttää vaa alkavat menkat.. |O tulis se täti tai ees plussa..veikkaan et ku meen yöksi duuniin ni saan ystäväkseni tädin töitä vauhdittamaan.. :kieh: Tää on kummaa et jos oliskii paksuna ni miks miu maha on nii turvoksissa..ei täs vaihees viel voi näin turvottaa-->pakko menkkojen alkaa..
Joo siis mie en nyt sit pääse tän illan jälkee koneelle ku ehkä hyväl zäkäl loppuviikosta(ellen löydä konetta jostain)ni päivittelen sit omat tietoni koha joskus oon koneel..

tyty, kyllähä maha voi hyvinkin paljon turvota jo het alussa :) Mut ovistesti voi hyvinkin näyttää myös tulevia menkkoja.. ite ku en tiiä niistä miten ne reagoi koska sillo sain kyl vahvan haamun kun testasin noin 5pvää enne menkkoja. Ni voihaa se olla et jos iha just alkamas menkat ni sit tuleeki plussaks asti. Mut toivotaan silti et ois se mieluisampi vaihtoehto! :heart:

miracle joo oon joskus testannu aiemmi ovistestil ja sillo tul vaa haamu ja olikii nega kierto(enne ku ruettii yrittää vauvaa) mut vaikee uskoo et tää nyt ois raskaudesta johtuvaa..mut salaa sitä toivon. Osaa olla kyl v-mäiset jomotukset jos vauvasta johtus :kieh: ja oon ollu niin huonol tuulelkii..eiköhän ne tunne aallot ala vasta myöhempää..ei näi alussa :eek: ?

tyty, no miula ol ainaskii plussaamisen aikoihin sillo niit itkukohtauksia pari, muusta en tiiä. Mut jospa siula tulis sitä selvyyttä tilanteeseen piankin :) Mua taasen just harmittaa se, et en tiiä oonko ees ovuloinu ja jos en oo ni piteneekö kierto mahottomasti sit.. :headwall:

miracle luulen et viimistää huomen alkaa menkat jos on alkaaksee..ku nyt on kuiteki jo dpo14 eli pakko ois alkaa..voihan se olla ettet oo ovuloinu,mut nyt on muutenkii lämpimämmät ilmat ni ite en oo ainakaa yhtää palellu niiku normaalisti loppukierros..luulen kyl et ovis on menny siulta vaa huomaamatta =)

mä tässä oonkin miettiny mielessäin, et entäpäs jos nyt tärppäiskin, niin joudun kuitenkin koko kesän painamaan duunia hikihatussa, kirjaimellisesti kun ulkona joudun koko ajan työskentelemään, niin voikohan siitä sit olla jotakin haittaa, et km riski ois suurempi? tietenkin pitää huolehtia, ettei pääse kuivumaan auringossa, siis, että juo tarpeeksi, mutta voiko semmonen kyykistely ja nostelu lisätä riskiä...

watwatwatwaaat!?!? mitäs ihmettä!? nyt siihen hiton ovistestiin ei tullut enää ollenkaan edes haamua ja siks toisekseen kontrolliviivakin oli ihan olemattoman haalea, ei lähellekään niin tumma kuin aiemmassa kierrossa saati sitten eilen..ja tein tuon ihan ohjeiden mukaan.. nyt kyllä ei voi kuin

Kauheen masentavaa katsoa itseä tuolla listan loppupäässä. Menis nyt vaan viikko nopeesti niin pääsee taas ens viikolla tosi toimiin. :) Kannattaako sitä greippimehua juoda joka päivä esim. viikon ajan vai siinä oviksen tienoilla vaan?

miracle no siinäpä se ainoa moka muuten tulikin! testasin ehkä puol tuntia/ tunnin myöhemmin kun eilen... voi prkl voiko se oikeasti vaikuttaa noin paljon? ja voiko se olla mahdollista, et jos eilen/vimppayönä olikin ovis niin nyt ei tulis edes haamua? ja miks sekin testiviiva oli niin vaalea!? :D :D mulla on taas ongelma :D :D

miracle säkös puhuit siitä klöntsästä joka joskus tulee oviksen aikaan? kun hmm..eilen ilmestyi pyyhkiessä sellainen "vanukas" paperiin ja mietin, että mitäs hittoa se sitten meinaa, mutta jostain pään sisältä kuului ääni, joka muistutti, että se vois ihan hyvin ollakin jotain ovislimaa.. :p

Siniviuhka, nii no mie ainaskii puhuin siit klöntistä joka tulee sillo enne menkkoja, eli se limatulppa joka myös raskauden alkaessa sit lähtee (tosin sillo voi men päiviäki enne ko synnytys alkaa). Ja miulahaa oli sillo ovikse aikaa vahva viiva ku tikuttelin mut toiselt puolelt se jäi vähä vajaaks (eli tul semmone puolittaine plussa :D) ja seur. pvänä ei juur olleskaa viivaa. Et nii ne vaa muuttuu :p

Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Olen niin suuttunut itselleni, eli siis aamulla menin testaamaan sitten, en malttanut pitää näppejäni erossa testeista. Maanittelin itselleni koko aamun, et testi lupasi näyttää kolmea päivää ennen alkavia menkkoja tuloksen.. Ja negahan sieltä tuli. Ja tällä hetkellä minua ei harmita se nega ollenkaan vaan se, kuinka typerä ihminen voi olla.. Nyt tässä sitten koko ajan piinaan itseäni, et vieläköhän se voisi muutaman päivän päästä näyttää plussaa. vai oliko tämä kierto tässä!!???
Testiti on laitettava lukolliseen kaappiin ja avain annettava naapurin ilkeälle mummolle :kieh:
Daadeli mulla vähän samaa vikaa... :LOL: vaikka kuinka päätän etten testaile heti...niin kuinkas sattuukaan, en malta kauaa odottaa ja sitten testailen negoja...
Nyt mulla ei olekkaan yhtään testiä kotona enkä aijo ostaa. Testin ostan vasta sitten kun oikeesti täti myöhässä ainakin viikon...tai niin ois ainakin tarkoitus.. :D

miracle mjoo niin sitten muistinkin oikein, et sä siitä puhuit..ihan kummallista kun nyt seuraa omaa kehoaan ihan liiankin tarkkaan niin hoksaa tuommoisia kummallisuuksia aina.. nipukkaa en oo ihme kyllä vielä rassannut, mutta enköhän mä varmaan illan päälle sorru siihenkin :D

Yhteistyössä