Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Mua ärsyttää vielä enemmän :D

Ei vaan, ihan tosissaan kismittää. Meinaan äsken kun miehen kanssa lemmittiin niin huomasin että tuossa sisältäni valuvassa spermassa on sellainen (ei ollenkaan miellyttävä ) vaaleanpunainen vivahde. Ja sehän ei piru vie hyvää tiedä :headwall:
 
Veena: normitutkimukset teki ja verikokeita määräs.. ei edes kertonut mistään lääkevaihtoehdosta... oli viel joku venäläissyntyinen nainen joka ei ymmärtänyt mun kysymyksiä enkä aina minä hänen vastauksiaan... ensimmäiseksi alko kyselee mun siviilisäätyä suurinpiirtein
 
Ouska: No just joo. Mitäs jos meisit yksityiselle? Eikös tuossa vaiheessa jo ne terot ole yleensä lykätty kouraan?

(itsellä ei siis vastaavia ongelmia ole ollut mutta eikai niitä nyt noin kauan yleensä joudu odottamaan)

muoks. Tai sitten yksi täällä jo aiemmin mainittu vaihtoehtohan on se tädin esiin manaaminen. Eli jos lähtisi jollekin poppamiehelle menkkojaan hakemaan. :LOL:

Miracle: toivotaan niin. En jaksa enää odottaa.. Ja sitten vielä edessä se aukiolotutkimuskin. Yksi sanoi tuolla lapsettomuuspuolella että ne kivut oli olleet pahemmat kuin synnytyksessä :eek:
 
Veena: haluaisin jo uuteen kiertoon... niin pitäis kai joo mennä.. mä en noista teroista tiiä..kun ei tosiaan ole aikaisempaa kokemusta asiasta..

nyt kun olen ollut viitisen kuukautta ilman pillereitä on naamakin ihan kamalassa kunnossa.. selkä myös..
 
Ouska: Mulle kävi sama homma noitten näppyjen kanssa kun lopetin ehkäsyrenkaan. Tuli sitten oikein kunnon akne (ikinä ennen ollut naamassa mitään). Siihen sitten antibiootteja ja pesuaineita lykättiin. Lopulta hävisi, mutta luulen että meni vain ajan kanssa eikä niistä "lääkkeistä" johtuen.
 
Veena: noh mut muista et synnytyksetkin on yksilöllisiä kuten myös kivunsietokyky! avoimin mielin vaa, kyllä se siitä ja ainakin saatte eteenpäin tutkimuksia!

tääl alkaa tulla taas finnei lisää ni kai se täti sit tekee tuloaan vaikken mä mielestäni ees ovuloi ko lämmöt ei nouse :p
 
Veena: aika toivottavasti tekee noihin näppyihin tehtävänsä...olen aikoinani yhden antibioottikuurin syönyt ja tuntui ettei mitään auttanut..

mut nyt tää tyttö painuu pehkuihin et jaksaa huomenna töissä... sit sen vuoron jälkeen koittaakin viiden päivän vapaa ja valmistujaisjuhlat... =)
 
veena öitä vaan!

voi kun mä osaisin sanoa teille jotakin järkevää, mutta musta tuntuu kerrankin sille, että parempi olla hiljaa kun muuten sanoisin kuitenkin jotakin todella typerää. ...

hoh..mittailin äsken lämpöjä niin tasan 36 näytti mittari, että niinh...vaikka tuolta PeSun sivuilta luinkin, että lämmöt laskee reilustikin just ennen ovista ja nousee sitten..mutta toi taitaa pitää kutaansa vaan aamulämpö-menetelmiin? :)
 
Tää rouva on tullu hulluks. Miusta näkee pöllömpikin, että nyt on raskautuminen mielessä täällä..

Olin eilen illalla koulussa savitöitä tekemässä, ja tein raskaana olevan naisen torson. :ashamed:

Ja sit viime yönä näin unta, että mulla oli housuissa siitepölyä. :LOL:
Oisko symboloinu hedelmällisyyttä, vai ovista moinen?

-B-

PS. Mie oon kiitollinen näpyistäni, koska se on todiste siitä että mulla ON hormonitoimintaa. :heart:
 
Näin viime yönä unta, et sain kaks viivaa ja pohdin kauheesti, et onko se totta..eihän se ollu, ku en oo viel ees testannu.. :ashamed:

Mul tulee kans noit näppyjä aina, ku lopetan jonku ehkäsyvalmisteen (5 erilaista kokeiltu) ja ne lähtee ajan kanssa pois..oon kyl monesti käyny kosmetologilla sillo pahimpaan kukkimis aikaan, jouduttaakseni parantumista..:) + kerran viikossa hellävarainen kuorinta, ni imeytyy voiteet paremmin..
 


[color]




Laala...................... kp 110/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 70/35....................................yk 3

susanna85..............kp 55/28....................................yk 2

Louvre.....................kp 48/32-33..............................yk3
johanna83...............kp 45/32-40..............................yk 2
Stella82...................kp 43/30-32..............................yk 9
apsu.........................kp 41/35....................................yk 2

Veiled87..................kp 39/28....................................yk 4
Nanniina..................kp 36/32-34...............................yk 8
Talvimamma-09......kp 35/30-31(-54).....................yk 2
Lumikeiju.................kp 33/28- ..................................yk 1?
Mersey.....................kp 32/31....................................yk 3
Kauris-82.................kp 30/28-35..............................yk 2
Linna........................kp 30/28-78..............................yk 5

Humu82...................kp 28/27-28...............................yk 2
Veena......................kp 27/24-28...............................yk 12
Kaa..........................kp 27/31-36...............................yk 5
miracle....................kp 25/28-31....................yk 2 (km04/08)
Daadeli....................kp 26/27.....................................yk 2
Santtuli....................kp 24/?........................................yk 2
xAnnax.....................kp 24/19-31...............................yk 6
HaLPe......................kp 24/24-25................................yk 3
Kuumeilija...............kp 24/28-35................................yk 4
simppu82................kp 22/34......................................yk 3
della........................kp 22/?......................yk 7(palstatauolla)
kiharapää................kp 21/32-35(-43)......................yk 9

JJ-t..........................kp 17/30-33................................yk4
Citilda......................kp 16/27-28................................yk 3
mami-ehdokas.........kp 16/28-30...............................yk 5
arabel......................kp 14/26......................................yk 13
tiger75.....................kp 13/27-29................................yk 11
Jouskari-82.............kp 12/28.......................................yk9
Siniviuhka...............kp 12/27-29.................................yk 4

Rva B.......................kp 9/33.......................................yk14
Tuulia85..................kp 9/33.......................................yk 6
mulmul....................kp 9/27-30...............yk 10(palstatauolla)
nibbler....................kp 8/28.........................................?
outsa5.....................kp7/33.....................................yk 4
Emiliana..................kp 7/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 6/20-30.................................yk 3
TinyAngel.................kp 6/29-30.................................yk 3
Suunnistaja.............kp 4/26-28................................yk 3
Minnie-.....................kp 3/31-33..............................yk 2
tyty86......................kp 2/30-35..............................yk 4
EllaMaaria...............kp?/??.........................................yk1


keskiarvo:
[color]




Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 9/27-
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä
[color]








miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38

kesk.arvo =


 
voi hyvänen aika..... :/ :/

tuossa muutama hetki sitten vihdoin sain miehen suostuteltua petipuuhia puuhailemaan, mutta sekin ilo sitten loppui lyhyeen kun mies toteaa että "aih" ja vetää ulos..sillä tuli ihan helkkarin paljon verta sen vehkeestä ja se hätääntyi ihan hulluna, mutta tajus kuitenkin, et mistä on kyse (joku kiinnike katkennu tms..)..ukko lähti vessaan pesemään vehjettään ja pois tullessa meinas pyörtyä eteiseen kun todennäköisesti oli niin säikähtänyt edelleen tilannetta..lääkärille ei suostu edes soittamaan, ei kuulemma katso tarpeelliseksi..

nyt sit kun itse kävin vessassa äsken, niin huomasin, että pyyhkiessä tarttuu verta paperiin..nyt sitten mietin vaan, että onkohan tää veri nyt lähtöisin miehen vehkeestä vai onko tämä nyt jotain ovisverta vai meinaskohan se "naispaholainen" tulla nyt jo vierailulle.. :| :| ärsyttää!!
 

Oho, Siniviuhka!

On nuo miehet hassuja. Kun ajattelee, miten paljon verta nainen näkee joka kuukausi. Nää sit tommosesta hädissään. Mut tottahan sitä saa olla. Onhan heidän vehje hyvin tärkeä itselleen ja meille. ;)

Kiinnikkeen irtoaminen mullekin tulee mieleen.
Jos on esim. ollut tiukka esinahka, niin noita sattuu usein yhdynnässä...

Voi mies polo, tsemppiä hänelle ja traagiselle päivälle. ;) :flower:

-B-
 
:LOL: siniviuhka anteeksi ei pitäisi nauraa, mutta tulee noin 6 vuotta sitten samanlainen tapaus mieleen. Mies oli intissä ja käytti niitä karkeita intin kalsareita. Tuli lomille ja tietty hypättiin sänkyyn. Kohta katsottiin ympärille ja verta oli niiiin paljon joka puolella!!! :eek: Kummallekin tuli huono olo ja mentiin vessaan ja oltiin pyörtyilemassä siellä ja samalla yritettiin tutkia toistemme värkkejä, että kumpi vuotaa. Päädyttiin muhun. Menin päivystykseen ja siellä nuori mieslääkäri tutki värkkiäni ja sekin oli ihan kauhusta jäykkä. Tuki ettei ollut keskenmeno ym... vaikka ei se olisi voinut edes olla raskaus. Noh ei löytynyt mitään, mutta otti musta verikokeet, missä myöhemmin ei löytynyt myöskään mitään. Aateltiin mennä sitten myöhemmin taas hommiin ja taas... verta tulee ja nyt mies huomasi että sillä nippasi. Tosiaan kiinnike oli repeytynyt! Meni näyttämään sitä intin terveydenhoitajalle ja se vain määräsi desifioivia savetteja viikon kestävälle metsäleirille :D Silloin ei ollut hauskaa, mutta näin jälkikäteen se on tuottanut monet naurut :LOL: :LOL:
 
emiliana: Jos nyt muistan oikein, niin Thaimaassa tosi monessa paikassa, Malesisassa muutamalla saarella. Oltaisko me Vietnamissakin snorklattu.. Afikassa päin sitten Sansibarilla, Dar es Salamissa ja Lake Malawilla. Paras on ehkä ollut tuo Malesia Borneon saarella, vaikka Sansibaria sukeltajat aina hehkuttaa
 
jouskari-82 ei oo totta :LOL: :LOL: mä nyt en sentään lääkäriin sännännyt, vaikka oiskin tehnyt mieli soittaa :D
kylläpä näytti mieheen oikeasti sattuvan enemmän kuin kertoi, nimittäin istuikin niin varovasti ja koko ajan suojeli vehkeitään ettei esim. housut hierrä..voin vaan kuvitella miten kova tuska sillä on kun joutuu ajamaan pyörällä töihin.. :|

voi pahuksen pahus kun sataa vettä ihan kaatamalla ja mun pitäs lähteä kohta tuonne kaupungille hoitamaan asioita...

kohta pitää taas tikuttaa ovista..harmi vaan jos se nyt näyttääkin plussaa kun epäilen kovasti,et yöllä kun mies tulee töistä, se ei oo kovin halukas tekemään mitään sen kipeän vehkeen takia..
 
Jouskari ei hemmetti :LOL: Kyllä on ollut ukolla rankkaa möyriä mettässä välineistöään varoen :D

Siniviuhka: Kyllä mä oisin kanssa patistanut lääkäriin jos verta tulee. jaiks. Mutta olenkin sellanen veri kammonen.

ps. myös minun ukoltani on tuo kiinnike repeytynyt :D
 
veena mun mies on sellanen, joka ei lähde lääkäriin vaikka mitä tapahtuis..se on sairautensa vuoksi koko lapsuutensa joutunut kulkemaan helsingissä asti hoidossa ja nykyäänkin joutuu ravaamaan ties missä tutkimuksissa, niin se on päättänyt, ettei "pikku vaivoista" välitä ... tyhmää kyllä semmoinen, mutta omapa on päätöksensä..

hassu ukko kun vielä jotenkin tyytyväisenä naureskeli ennen töihin lähtöä, et "nytpä ainakin menee nahka kokonaan taakse" ja muuta semmosta.. :p sitä ei yhtään huolestuta, et entäpäs sit, jos se haava tulehtuu :p
 
:LOL: näin jälkikäteen tuo on kyllä ollut niin hauska tarina! Oli vissiin liki, ettei mies päässyt vemppa puolella sen rikkinäisen varustuksen takia, siinä olisikin ollut selittäminen miksi ei ollut metsässä, vaan lusi vempassa :LOL:
Näköjään ei ole mikään ihmeellinen juttu, jos kiinnike saa iskua, noh toisaalta onhan se niin ohkanen, että ei mikään ihme jos hieman repeytyy jos vähän enempi innostuu :whistle:
 

Kertokaas mulle...

Miks ihmiset kyselee onko raskaustestissä viivanpaikkaa?
Tottakai kaikissa on joku paikka, kun ei kai niitä oo tyhjiäkään tarkotusta tehdä?

siis en oo vieläkään tosiaan tajunnu mitätarkotetaan jollain viivanpaikalla?

-B-
 

Yhteistyössä