Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Hieno homma Rouva B! Mä tykkään greippimehusta ja juon sitä aina kierron alkupuolella, mut voishan sitä lipitellä läpi kierronkin jos sillä noin hyviä vaikutuksia voisi olla. Nimimerkillä Rutikuiva rusina.. :/

Sinikka mulla kp47/32-33 =)

Tänään kiirepäivä tiedossa. Palaillaanpa jossain vaiheessa :wave: Heissulivei!
 
Kaa
Siniviuhka, nyt vaan koko vauvaprojekti taka-alalle ja ajatukset kohdistumaan teidän kahden suhdetta hoitamaan. Itsekkin pidin yhden kierron tietoisesti väliä "vauvan yrityksestä" ja keskityin meihin kahteen. Tekee ihan hyvää.

p.s. ja näin 10 vuotta yhdessä tallanneena parina tuo kaksi viikkoa on ihan normaalia. :D
 
Kaa toi on kyllä toden totta, että pitäis vaan hoitaa suhdetta nyt..tuntuu vaan välillä niin vaikealle ottaa mitään kontaktia toiseen kun tietää, että kuitenkin on jompi kumpi edelleen tuohtunut jostakin..

tässä on käynyt aika hassusti, että alkujaan mies oli vähän epäilevä tätä vauvanteko-hommaa kohtaan niin nykyään ukko on se, joka mua tsemppa yrittämään.. :p :) ihan kiva niin..
 
Siniviuhka ikävä lukee tommosia.. :( onneks se mies on kuitenki itekki tajunnu et on vähän alamäki eessä ja pitää kiinni.. =) alku aina hankalaa lopussa kiitos seisoo

btw tuo haidi84 on lussannu ni sitä ei tartte tuolla listoilla pitää... :)

oma napa viides tissisärkypäivä. tai ei tissisärky, nännisärky. tänään piti testailla mutta pokka riittää huomiseen/ylihuomiseen JOS KUN TOIVOTTAVASTI täti tulisi kylään. raskausolo ei oo, ihan tuntuu ku menkat ois vaan tulossa mut sais sitte tulla jo... murr..

osaa tuo mun mies yllättää.. soitti tänä aamuna tunti ja kysy oonko jo hereillä... juteltiin niitä näitä sitten hän kysy pissasinko tikkuun. uhosin siis perjantaina että maanantaina viimeistään ja hän sen vielä muisti.. :) kiva että sekin näyttää vauvakuumettaan :) vaikka onki muutenki semmone että muistaa kaikkee tommosta pientä ja osaa kiinnittää yksityiskohtiin huomiota... mä oon semmone suurpiirteinen huithapeli heh :D
 
en tiä Siniviuhkan tai hänen miehensä ikää, mut mä ku olin tosi nuorena suhteessa samanikäsen kanssa, ni pojalla oli ehkä enemmän ahdistusta ja hakemista omien tunteidensa ja haaveidensa kanssa..Lopulta se poika meni (3,5vuoden suhteen) jälkeen niin lukkoon, ei puhunut (mä puhuin), et oli pakko erota.. Nyt ku mul on jo vähän enemmän ikää ja otin vanhemman miehen tuntuu kaikki loksahtavan paikoilleen..ollaa oltu nyt reilu 3 vuotta yhessä ja kihloissa syksystä asti.. Toisaalta kaikki suhteet ja kaikki tilanteet on erilaisia..parisuhteessa pitäs vaa pystyä vuorovaikutukseen ja keskusteluun.. Toivottavasti Siniviuhkan ja hänen miehensä tilanne korjaantuu, et nyytillä on sit turvallinen koti.. :)
 
Huomenta kaikki :heart:
Tulin vihdoin hyvin ansaitulta mökkilomalta :) Jokseenkin meni siinämielessä vähän pieleen että lauantaina ilman mitään varoitusta aamulla iski hirmuiset nippailut masuun ja täti tuli kylään, kp 15 oli meneillään ja mulla kun on päivän ja kellon tarkka kierto 28pvä aina, pillereiden kanssa tai ilman... auttakkee, mistä tuollanen johtuu??
*juuri kun olin saamassa romanttisen kynttilä illan*
 
tyty, huisaa! Jospa siel sit ois joku jo!! Eikä vaa näy r-testis viel :heart:

Täällä ei lämmöt vaa nouse... Et kai se on peli pelattuna... En mie ymmärrä mittää... Ko ovikse piti olla ja yhe kerra lämmöt nous tai vähäks aikaa ja ny muutamana pvänä ku oon muistana mitata ni on iha peruslämpöö.. epäreilua :headwall: noh, ei maha mittää :)
 
Chamorphis
Kiitos kaikille onnittelijoille! =) Vieläkin niin uskomaton olo! Aika jännä et siinä testin ohjees (Prisman testi) sanottiin et plussa näkyy siinä tikus muutaman tunnin, mutta se näkyy vieläkin! En oo raaskinu heittää sitä pois... :ashamed:
talvimamma mulla särkee kans nännejä. Eli voit hyvinkin plussata! :D Siis ei paljo voi ees koskee ku niihin sattuu ihan sikana!!! :eek:
tyty Kyllä sä sieltä peräs tuut plussanneisiin! =)
Ja kaikille muilkkekkin plussatuulia! +++++++++++++ :whistle: Mä oon vähä sitä mieltä et tää raskaus on tarttuva tauti, kun on jo kymmenen plussaa tullu sen jälkeen kun ite liityin joukkioon! :LOL: :D :heart:
 
Siniviuhka joo meil on kans 5,5 vuotta nykysen kanssa.. Yritin vaa pohdiskella tota teidän ongelmaa, niukan tietämyksen perusteella.. mä en haluu ketää neuvoo, enkä osaakkaan, mut omia kokemuksia voin kertoo..:)
 
Siniviuhka, nii siitä hiivasta mun piti sanoo.. Ku mul on kaiketi kerran ollu se (eli mäki sillo mietin et ko kaikis lukee et ekan kerra pitäs men lääkärii) ni sit mie en menny vaa ostin niit apteekist niit emätinpuikkoi ja sillä lähti oireet eli eiköhän se hiivaa ollu! Eli mu sairaanhoitaja kamu sillo sano et osta pois et sit jos ei auta ni sit lekurille. Ja sit sanotaan joskus et piimää ku pistäis iha niinko sinne ni sit auttais.. Et siihe huulillekin.. Tiedä sit auttaako mut vois hyvinkii auttaa ko se on kans hapanta ja suoraan sinne :) Mut toivotaan et ikävä vaiva lähtis pian pois!

Mua niin sapettaa nyt taas... ko tuntuu et me ei kyl raskautta saada kokea taas olleskaa ja pitkään aikaan... Sama sapetus mulle tuli kyl sillo yk 3 kierrossaki ovikse jälkee ko lämmöt ei noussu ja luulin et en ovuloinu ja sit plussasinki :D Toivotaa et nytkii ois nii :D Mut enpä usko..
 
Olen niin suuttunut itselleni, eli siis aamulla menin testaamaan sitten, en malttanut pitää näppejäni erossa testeista. Maanittelin itselleni koko aamun, et testi lupasi näyttää kolmea päivää ennen alkavia menkkoja tuloksen.. Ja negahan sieltä tuli. Ja tällä hetkellä minua ei harmita se nega ollenkaan vaan se, kuinka typerä ihminen voi olla.. Nyt tässä sitten koko ajan piinaan itseäni, et vieläköhän se voisi muutaman päivän päästä näyttää plussaa. vai oliko tämä kierto tässä!!???
Testiti on laitettava lukolliseen kaappiin ja avain annettava naapurin ilkeälle mummolle :kieh:

Siniviuhka jos viitsisit korjata mulle kp25/27
 
daadeli haha uskomatonta! miten just sun päivät on aina sekasin :D :D ei siis mitään henkilökohtaista, jotenkin vaan aina lipsahtaa :D

miracle mä oon kuullu kans tosta piimää toosaan jutusta, vaan vähän on inha ajatus :D ja sit toinen oli et maustamatonta jogurttia..noh,tällä hetkellä nautin piimät ihan suun kautta ja gefilusmehut kaverina, että jospahan auttais..vois tietty hakea kaupasta viime rahoilla sitruunan kun se kuulemma auttaa myös veden kanssa nautittuna..

ARGHHH siis ei oo totta!!! alakerrassa on taas joku pianokonsertti tai harjoitukset..eivät vaihteeksi ole kuin 9 asti soittaneet, tällä kertaa kuuluu myös huilu olevan messissä..en ois ikinään uskonu, et taidegallerian yläpuolella asuminen saa ihmisen sekoomaan :D

edit: ja mua jänskättää tehä tänään ovistestiä kun eilen oli jo niin lupaava tuleva plussa, että hihhiii :)
 
Kaa
Daadeli, ihmisluonto on heikko! :D Tuttua tuollainen. Itse olen hyvin ylpeä itsestäni, kävin tänään apteekissa ostamassa särkylääkettä ENKÄ ostanut raskaustestiä. Vaikka mielessä kävikin. Ostain sitten jos on tarve. En siis etukäteen. *nyt vaan on paras pitää lupauksensa*
 
Siniviuhka, sit vaa noppeesti testaan! =) Ja juu, noi piimät yms auttaa varmaa iha nautittuinakin koska hiivahan usein poistuu sit myös itsestään. Ite halusin vaa nopean avun ko olikoha sillo just joulu tulossa tai jotain.. Jotai juttuu mul siin oli et halusin sen poies nopeesti :) ja mulla se tuli ilmeisesti antibioottien takia ko lääkär tai hoitajat vähä sekoili ja eka anto iha väärään asiaan ne ja sit piti ottaa viel toinenki kuuri..
 
Sinikka Oletko sattunut antibioitti kuuria syömään tässä taannoin.. koska minulle se yleensä aiheuttaa emättimen ph arvojen muuttumista... Ja jos olen ymmärtänyt oikein niin se ei ole sama asia, kuin hiiva, mutta samankaltainen kyllä. (korjatkaa, jos väärässä olen) Siihen vaivaan, minulla on auttanut lactal- apteekista.
 
miracle mä taidan olla sellanen masokisti, et mielummin kärsin kun meen lääkäriin :) en tykkää muutenkaan ottaa edes särkylääkkeitä jos ei oo pakko :p ainoot lääkkeet mitkä on pakko ottaa, on noi allergialääkkeet aina "kutinakohtauksen" tullessa, mulla kun on todettu jotain ihmeen nokkosrokkoa..

voi hyvänen aika voisin kuvitella miehen ilmeen kun se tulee töistä kotiin ja meitsi istuu jogurttipurkki toosassa tossa sohvalla,äijänä jalat levällään :D :D eiih.. :LOL: :LOL:
 
daadeli ei en oo syöny antibiootteja varmaan puoleen vuoteen..ja ei yleensä niistäkään ole tullut mitään..ensimmäistä laatuaan siis nyt :| :p mä tässä siksi tätä pohdiskelenkin, et onkohan mun pakko käydä siellä lääkärissä kun joka kohdassa niin lukee, että ekaan hiivaan niin on tehtävä... :eek: :eek:
 

Yhteistyössä