Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Nyt jo tasan neljä päivää tullut tosi vähäistä ruskeaa vuotoa, mitä ihmettä? Ei osaa käsittää, kun ei tällasta oo ennen ollu. Mutta en usko, että tärpänny olis. Jos nyt jostain syystä ei täti ole ihan oikeasti tullut keskiviikkoon mennessä niin testailen sitten. Mutta kyllä mä uskon, että tämä on nyt sitä uuden kierron alkua. :(
 
Kävinpä täällä seikkailemassa ja jostain kumman syystä mä näytin olevan täällä listalla :LOL:
Päivittäjä voi poistaa ku ei meillä ole mitään yritystä :ashamed: Oliski |O

p.s niin ja satuin kurkkimaan niin Laalan kpt näytti talviunelmissa olevan 107
 
^^Heih. Mitä mun kp:itä täällä kummastellaan...? 107 on ja kasvaa vaan. :LOL:
Vähän on nyt hiljaista mut älkää poistelko, aktivoidun ja neurotisoidun vielä tossa kesän aikana lisää kunhan päästään hoitoihin. :kieh:
 
Onnea Chamorphis !!
:heart: :heart: :heart: :heart:
Ihana uutinen!!!

Miracle, tosi kaunis puku ja tiara...voi kun kohta pääsis itsekin noihin puuhiin :heart: , vaikka nyt täytyy kyllä odotella kun on tää asuntohanke ja vauvailut... tietysti pienet häät mahtuis varmaan aina suunnitelmiin...no juu, kaikki aikanaan... Onko teillä kaaso ja bestman kuten perinteisesti? ovatko hoitaneet mahd. ohjelmapuolta? Utelias olen... :D

Kyllä on taas Viisutarjonta parhaillaan! Älyttömiä esityksiä on kyllä taas nähty ja väsyneeseen uppoaa hyvin, olen vaan naureskellut... ja huomenna työpäivä... ihanata :LOL:
 
paskat euroviisut kuten aina.. :LOL: :LOL: oikeasti toi venäjän piisi oli NIIN nolo,et en tajuu miten se voi voittaa :D suomesta puhumattakaan, mitä hittoa, toi oli kyl pohjanoteeraus. olisivat nyt samantien laittanu edustajaksi sen kari tapion, ehkä ois sittenkin enemmän tullu pointseja.. :D

helkkari kun kirvelee _sieltä_ ,pitäisköhän kokeilla kikkaa jonka luin yhdestä lääkäripalstasta, et ruiskulla maustamatonta jogurttia suoraan toosaan vaan :D :D jos lisäis viel vehnäjauhot ja vettä, ois aamulla valmiita pullia :D :LOL: joooooo, oon taas vähän väsynyt :D
 
Huomenia huomenia...

Pikkasen tuppaa väsyttämään euroviisuilun jälkeen mutta kai se on silti töihin lähdettävä... Oli kyllä niin perseestä tosiaan taas viisut, ihme hoilailijoita mukana...

siniviuhka, :LOL: kyllä! Repesin tuolle ajatukselle, mut ei muuta kuin pullat uuniin jos tuota vertausta nyt tässä käyttäis ku palstan tyyliin sopii...

Muuten...testasin aamulla negan. Olin päättänyt etten testaa pitkään aikaan, kun en yhtään uskonutkaan olevani raskaana... Mutta silti heräs joku toivon kipinä, et voisko olla ja... nyt pitää jatkossa osata olla testaamatta koko ajan... tää on huono kun ne menkat ei ala...mut joo...ajattelin vaan kertoa, että ei nappaa tuurilla ja laskemalla ei vielä päästy yrittämään... enkä halua turhautua vielä :) vaikka plussakin olis kyllä kelvannut...
 
sinikka ketäkkö kahitkii jos tuun koemaistaa neitin känttyy :LOL:

Joo tänä aamuna piti sit mennä testaamaa ja nega oli.Eli ei ainakaa tässä kierros kemiallista.NYtkii kauheit menkka oireita mahassa,eli jos ei tänää ala mensut ni sit huomen niiku pitäskii. NOh seuraavaa kiertoo otan ne terot käyttöö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Daadeli:
Minulla olisi tarkoitus testata 30.5 perjantaina, jos sitä ennen ei täti häiriköi.. Kuhan malttaisi pitää näppinsä erossa noista testeistä sitä ennen :D
Daadeli, mä oon tässä todennu omalla kohdallani että mun ei kannattais pitää mitään testejä kotona, koska vaikka kuinka lupaan ittelleni, että nyt r a u h a s s a, niin silti testaan kaikki testit.. ekat testasin jo niin aikasessa vaiheessa etten ois voinu vielä edes saada tulosta, vaikka ois jotain tapahtunutkin...
Ja nyt mulle on tulossa läjä ovistikkuja ja raskaustestejä postissa..! Ai miten niin tärähtänyttä hommaa....


Parempaa itsehillintää sulle toivottelen!! ;)

Ja Suunnistajalle heippa ja hyvää sunnuntaita myös Sinulle! :heart:

 
tyty86 ja vielä kysyt!? ihan salettiin keitän ja vielä santsikupitkin :D

ähh...riitely senkun jatkuu..2vk puutteessa olemisen jälkeen alkaa hyppiä seinille mistä tahansa paljaasta mies vartalon kohdasta, mutta mies ei silti anna :( voi saakeli tätä elämää! ihanpa turhaan edes rupean tikuttamaan tänään, tuskin sitä ovistakaan hyödynnetään kun ei kerran muutenkaan ole seksiä..
 
Sinikka jospa se tikuttaminen sais miehenkii hereill.Eli siis näytät sit plussan miehelle ja sanot et nyt jos ei pupuilla ni ei täskää kuus oo tärpille mitää toivoo.Meillä mies on joskus nii väsy ja äksy et ei taho seksii mut sit jos on se hetki ne se repii ittesä vaikka koomasta ylös et ei mee oikee aika ohi.. =)
 
Onnea Chamorphis!!! :flower: :flower: Kiva kuulla välillä noita plussa-uutisiakin...enkä sitä vielä perässä tullaan!! keskiviikko aamuna teen testin (25/24), jos ei täti oo tullu ennen sitä..
Mul on kyl tänään olu ihan kauhee krapulainen olo ja lämpö edelleen pysyy siellä 37--> ei oo mitää muita flunssan oireita..
 
miracle toivottavasti sä oot oikeessa..

tänään tuli ovistestiin aika vahva viiva, ei kuitenkaan ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, niin kaipa se vois olla, et huomenna viimestään on tumma..jännää,normaalisti nuihin testeihin oon saanu vaan niitä haamuja..
 

Yhteistyössä