Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

EllaMaaria, juu mie pistän :) Mut voisinhaa mie kyl linkittää sen jo nyt ko se on netistä ja mittatilaustyönä :D http://www.zazabella.fi/verkkokauppa/naytaKuva.php?tuotteen_id=215&pic_id=1031

Eli tuollasta pukua aattelin :heart: Ja mie ku en oikee ymmärrä miksei sitä sais jo näyttää :D siihe uskon et mies ei saa nähhä pukua morsiamen pääl enne häitä et se verra vanhoilline oon mut en muutoin :D

vasta äske heräsin muute :D ko mies läks töihi kolme mais ni mie sit olin hereil siin yhestä viiteen (kahtoin telkkua ja tota yhtä ennen nukuin noin kolme tuntii) ni joha maitto uni tänne asti :D Kaason pittäis tos tulla jossai vaihees, varmaa yhe mais tai myöhemmi. Jos se ny ossoo ajaa tänne :D

Suunnistaja, juu en mäkää niin kauheen jyrkkä senkää suhteen oo et näkeeks mies vai ei :D koska ite me tää elämä kummiski eletään enkä oikee usko et sen takia jompi kumpi kuolis et o mies nähny puvun mu päällä enne häitä :D:D Mut hauska pitää jotai perinteitä yllä :) Millane sun puku sit ol? Oisko linkkiä?

Miracle ei oo valitettavasti linkkiä ja en oo saanu yhtään hääkuvaakaan vielä. Mutta siinä oli paljon helmiä, sellanen kainaloista lähtevä niskalenkki ja tosi pitkä ihana laahus. Epäröin sitä yhessä vaiheessa, että onkohan se hyvä, mutta hääpäivänä se oli just täydellinen.
Mulla ei ollu tiaraa, mutta kukkia oli hiuksissa. :)

Kiitos kaikille onnitelleille :hug: ja voimia kaikille, joilla pettymyksiä :hug: Minä taistelen tupakkaa vastaan, en ole polttanut plussan jälkeen, mutta vaikeaa on!! Toinen asiani on tämä selkävaivani, joka pelottaa kovasti. Olen tässä alkanut epäillä selkävaivani syyksi häntäluun virheasentoa, se törröttää sisäänpäin. Oon tippunut hevosen selästä nuorena monestikin! Toivottavasti vauva kääntäisi sen suoraksi ja kivut loppuisivat. Vauva ei nimittäin tule mahtumaan kapeastalantiostani ja tuosta häntäluun asennosta johtuen pihalle (huom! oma päätelmä) ja pelkäänkin, että se häntäluu murtuu synnytyksessä... tosin, jos se sitten luutuis oikeeseen asenton ja kivut helpottais... Sorry tämä omanapaisuus, mutta kivut on mulla sietämättömiä alaselässä ja tuopakoimattomuus v..ttaa... Tänne vielä ajattelin purkautua. Tiedättekö kenestäkään, jolla häntäluun kanssa olis ollu ongelmia? Laitan samaa viestiä eri palstoille, voi olla, että synnyttäneet tietää häntäluun mahdollisesta tielläolemisesta...

Suunnistaja ja Miracle: Ihania nuo hääkeskustelut! Mie olin vähän erilainen morsian. Mulla ei ollu oikein mitään ylimääräistä, ei huntua, ei tiaroita, ei kukkapuketteja (yksi auringonkukka), ei mitään helmiä, pitsiä eikä paljetteja puvussa. Siis mahd. simppeliä kaikki. Naimisiinkin mentiin kodin vieressä olevassa puistossa, lammen vieressä... :heart:
Jotain samaa kuitenkin löytyy, eli häitten koko - meilläkin noin 50 virasta. Jokainen heistä sellainen, että mies ja minä tunsimme heidät jo entuudestaan ja he olivat meille tärkeitä.

Mulla onkin yks kuva sormustenvaihdosta kerhossa, muta ei siinä näy pukua oikein... voin laittaa toisenkin kuvan, kunhan edelliset tulisivat joskus esille... niin tiedän, että toimii. ;)

haidi84
: Mulla myös on tosi oireikas selkä. Se on jo nyt ollut niin sietämätön välillä, että oon ollu saikullakin. Onneks pääsen 2.6 fysioterapiaan, ja mainitsen siellä sitten jo siitä, että vauva olisi haaveissa. Saavat laittaa selkän kuntoon raskautta varten. tai siis neuvoa miten minä itse laitan. :LOL:

-Rva B.

Eilen illalla kun, tehtiin tuolla makuuhuoneen puolella rakkautta ;) Niin mulla alkoi koskemaan aivan helskutisti munasarjojen kohdille. Se kävi niin kipeää, et meidän piti lopettaa homma kesken. Onko teillä kokemuksiä tälläisestä, mistäköhän se voi johtua???!!! :| :eek:

Louvre, anteeksi mä oon vähä tomppeli, mutta miten tuota listaa luetaan?
Kp on siis että monesko kiertopäivä on menossa? Mutta mitä on Yk? Yrityksiäkö..? Anteeks, tollo mikä tollo...:ashamed:

Mulla on kiertopäivät vähän hukassa kun just lopetin pillerit, eli en tiedä mun nykyistä kiertoa kunnes tasaantuu. Mutta päiviä on kulunut edellisistä kuukautisista 30. Kierto pillereiden aikaan oli 28-30. Nyt ei oo mitään tunnetta alkavista kuukautisista. Eikä oo enää mitään kuviteltuja raskausoireitakaan. Tissitki tais olla kipeet vaan siks että näpläsin niitä joka päivä, höh! :ashamed: No, kunhan alkaa kuukautiset, niin pääsee taas oottelemaan ovulaatiota tikkujen kanssa =)

Miracle, IHANA hääpuku ja tiara!! :heart: Ihanaa odotettavaa teillä! :heart:

Daadeli, onko sulla ollut tuollasta tunnetta aiemmin? Mulla on joskus ollu tuollaista kipua, ja gynekologi sanoi että penis yksinkertaisesti osuu munasarjaan (!?).

Daadeli mul oli kans toissa päivänä, ku pupuiltiin sama ongelma..vaikka kuinka vaihteli kohtaa, ni aina sattu just tonne munasarjoihin..joskus ajattelen, et se johtuu siitä ku osuu kn:aan ja tommosta oli myös sillo ku mulla löyty 4cm mittanen kysta munasarjasta..mut nyt sitä ei oo ollu puoleentoista vuoteen, eikä oviksen tienoilla tuntunu miltään..mitähän lie..jospa se olis arkana siitä, et on raskautunu? ;)

Kyllä ollaan koitettu varmistaa, että tässä kierrossa olisi mahdollista tulla toivottu tulos..
Mies oli kyllä hyvin ymmärtäväinen aamulla..

Nyt täytyy miettiä millä maksetaan auton huoltaminen, kun autossa syttyi joku ihmeen merkkivalo, ja nyt sitten menen ma aamulla suoraan yövuorosta liikkeeseen huoltamaan autoa..

KP

hyvää lauantaita kaikille!
vaikka mitään hyvää en taida nyt keksiä...kun tää täti mua ainaisesti vaan riivaa!!!
Hyvä ystäväni paljasti salaisuuden minulle. Alkavat nyt yrittämään kolmatta lasta. olen iki iloinen hänen puolestaan, mutta pelkään katkeroituvani jos hänellä tärppää ennen mua...(en kai minä nyt semmoinen ihminen oo, toivon??)
ainakin nuo kaksi ensimmäistä hän on saanut viimeistään yk2...
toisaalta uskallan hieman leikitellä idealla " mitä jos saisimme samaan aikaan"...se ois todella ihanaa!!!!!!

miracle
ihanaa aikaa sinulla tiedossa. Minä ainakin olin silloin todella onnellinen ja jaksoin puuhailla kaikkea pientä ja isoakin..hih!
ihana puku ja tiara. Minullakin oli aika lailla saman tyylinen tiara kun mentiin naimisiin.

Miracle olipas nätti puku :heart:

Täällä se napukka sit päättikii umpetuuu ja kovettuu..siis se elää iha omaa elämääsä |O Tänään on tullu menkkajuilinnat kuvaan-->aina pari pv ennen menkkoja alkaa jomotus. Niin ja oon ku perseesee ammuttu karhu :kieh: vituttaa vaan-->kuten aina ennen menkkoja oon oikee hirviö! Eli päästäkee miut tästä vittupää,tissikipu ja menkkajuilinta olosta pois ja antakaa täti

Yhteistyössä