Hei kaikille kanssa haaveilijoille!
Minä enk yllä enää voi uskoa, että greippimehu olisi parantanu mut näin täysin. Ja vain kuukaudessa! Mutta kun en muutakaan syytä keksi...
Siis kierto tosiaan piteni (eli limis lieneen kasvanut =) ) ja eilen vielä tiputteli! Nyt siis kp 8, ja yleensä olen "kärsinyt" niukoista kuukautisista ja muutnekin kuivasta meiningistä - jotka ovta molemmat nyt kuin muistoja vain.
Mutta eipäs jäänyt tähän tämä. Iho (otsa) kukkii, jota ei ole ennen tapahtunut, eli hormonimääräni on lisääntynyt. Mulla on siis normaalisti äärettömän vähän mm. estrogeenia veressä. Siitä johtuu mm. kuukautisten poisjäänti ja epäsäännöllisyyys, hiuskato, haluttomuus, luitten haurastuminen...
noh. Mutta siihenkin on tullu muutos. Tukkaa lähtee enää vaan normaalin verran ja viimeyönä näin jopa SEKSIUNEN! Ja omasta miehestä vielä! Siis minä, joka on ollut ihan frigidi. Kunei ole hormoneja ei ole halujakaan.
Mutta siis nyt on! Ja mitään muuta en ole tehnyt kun juonut greippiä. Ja 2-4 vuotta olen sitä ennen kärsinyt täsät tilasta.
Voin melkein vannoa, että myös PCO on helpottanut ja se kysta varmaankin lähtenyt pois. Ja kaikki kuukaudessa... :heart:
Tää tyttöpä plussaa sinne ensi vuoden alkuun mennessä, vaikka on diagnosoitu mita vaivoja!
-B-