Esikoisesta haaveilevat <3<3<3

Joo on yllättävän vähän tekstiä... Onnea plussanneille ja halaus negan saaneille..

Täällä on nyt automurhetta.. Tietenkin auton piti ruveta kettuilemaan, heti kun päästiin muuttamaan niin, että mulla on työmatka se 15 km..

KP
 
Heippa tyttöset :wave: Aurinkoinen viikonloppu tuli vietettyä ulkosalla. Nyt pääsin koneelle perjantain jälkeen Ja täällähän on aivan ihanaakin luettavaa ja katseltavaa....

Ensinnäkin tuo miraclen puku on taivaallisen kaunis....Erityisesti ihastuin tuohon alaosaan eikä yläosakaan voisi muunlainen olla. Ja luulenpa että minä myös näyttäisin puvun miehelle mutta päällä näkisi vasta hääpäivänä... =)

Onnea Chamorphis plussasta...Eiköhän se ole uskottava kun vatsa kasvaa :D

On: La tein negatestin kuten arvelinkin tuloksen jo aiemmin. Vieläkään ei tätiä näy. Rinnat on nyt todella kipeet. Loppuviikosta uusi testi jos ei tule täti vieraisille ennen.
 
Onpas joo tääl hiljasta..Tänää jouduin ottaa ihan buranaa ku mahaa on koskenu nii paljo,noh huome aamul jos sais sen tätin tänne. Miule tulee muutes pakollakii palsta taukoo ens viikko ku vien tiistain yövuoron jälkee tietsikan huoltoo ja pääsen koneele vasta miehen luona loppuviikosta-->jos kerkeen.Eli tuun viel huomen moikkaa kuulumiset ja sit häviin vähäks aikaa =)
 
Siniviuhka, hmm.. outoa.. ku kimmiskii kaks vkoo on aika todella pitkä aika... Ookko sie täysi varma et sil ei vois olla jotai toista ko se noin panttaa? En mie pahalla mut ykskii mies jonka mie tunsin ni se panttas naiseltaan ko sil oli nii isot syyllisyyden tunnot ja pelotti et kummiskii tartuttaa sen naisenkii tai jotai.. Mut joo, ehk ei kannata näit pahimpii vaihtoehtoi miettii niinko mie :D

Mua jokseenki ärsyttää. Ko lämmöt mielestäni nous sillo ovikse jälkee mut ny siis ne on taas matalal vaikka yleensä ovikse jälkee ne on pysyny korkeella aina ekaan tai tokaan tätipäivään asti.. eeen ymmärrä en..
 
Mullon tissit kipeet ja turvonneet, alkais ny kuukautiset :kieh: Mistä toi "täti" tulee? En ossoo oikeen sitä käyttää, vaikka yleinen sanonta täällä näyttäisi olevan....

Mitä tulee pupuilumääriin.. meille ei 2 viikkoa oo edes pitkä aika seksitauolle :eek: Mutta asian kokeminen riippuu tietenkin siitä, mihin kukakin on tottunut. Toivottavasti Siniviuhka riitatilanne teillä laukeaa, eikä pihtailu jatku ainakaan sen takia :hug: :heart:
 
Meillä kanssa seurustelun alkuvaiheilla kahdenviikon seksittömyys tuntui piinavalta, heti jompikumpi mietti, et mikä pielessä.. Mutta näin neljän vuoden yhdessä olon jälkeen kaksiviikkoa ei tunnu missään, eikä oudolta... Ja tämä tietenkin on vain minun näkemys, en tietenkään tiedä siniviuhkan tilannetta. Mutta jospa se riitatilanne teillä selviäisi :hug:

Olisiko muuten mahdollista saada salasanaa kerhonpuolelle??
 
huoh...viimeyönä tapahtui jotakin ihmeellistä...mies melkeinpä rupesi itkemään, otti minut syliinsä ja sanoi vaan, että "ei meille tapahdu mitään pahaa"..tietää kyllä, että sitä itseään ahdistaa ihan hitosti tämä riitaisa tilanne, se kun itse ei ole yhtään riidanhaluinen, mutta minä taas olen vähän liiaksikin asti...

toivottavasti tämä nyt pikkuisen kerrallaan alkaa selvitä ja tuo viimeöinen oli jo omalla tavallaan edistysaskel siihen nähden, ettei tosiaan ole pitkään aikaan kunnolla edes halattu..
 


[color]




Laala...................... kp 109/??.................................... yk 1

Ouska......................kp 69/35....................................yk 3

susanna85..............kp 54/28....................................yk 2

Louvre.....................kp 47/32-33..............................yk3
johanna83...............kp 44/32-40..............................yk 2
Stella82...................kp 42/30-32..............................yk 9
apsu.........................kp 40/35....................................yk 2

Veiled87..................kp 38/28....................................yk 4
outsa5.....................kp38/40.....................................yk 3
Nanniina..................kp 35/32-34...............................yk 8
Talvimamma-09......kp 34/30-31(-54).....................yk 2
Lumikeiju.................kp 32/28- ..................................yk 1?
Mersey.....................kp 31/31....................................yk 3

Kauris-82.................kp 29/28-35..............................yk 2
Linna........................kp 29/28-78..............................yk 5
Humu82...................kp 27/27-28...............................yk 2
Veena......................kp 26/24-28...............................yk 12
Kaa..........................kp 26/31-36...............................yk 5
miracle....................kp 24/28-31....................yk 2 (km04/08)
Daadeli....................kp 25/27.....................................yk 2
Santtuli....................kp 23/?........................................yk 2
xAnnax.....................kp 23/19-31...............................yk 6
HaLPe......................kp 23/24-25................................yk 3
Kuumeilija...............kp 23/28-35................................yk 4
simppu82................kp 21/34......................................yk 3
della........................kp 21/?......................yk 7(palstatauolla)
kiharapää................kp 20/32-35(-43)......................yk 9

JJ-t..........................kp 16/30-33................................yk4
Citilda......................kp 15/27-28................................yk 3
mami-ehdokas.........kp 15/28-30...............................yk 5
arabel......................kp 13/26......................................yk 13
tiger75.....................kp 12/27-29................................yk 11
Jouskari-82.............kp 11/28.......................................yk9
Siniviuhka...............kp 11/27-29.................................yk 4

Rva B.......................kp 8/33.......................................yk14
Tuulia85..................kp 8/33.......................................yk 6
mulmul....................kp 8/27-30...............yk 10(palstatauolla)
nibbler....................kp 7/28.........................................?
Emiliana..................kp 6/28-33..................................yk 3
Kride........................kp 5/20-30.................................yk 3
TinyAngel.................kp 5/29-30.................................yk 3
Suunnistaja.............kp 3/26-28................................yk 3
Minnie-.....................kp 2/31-33..............................yk 2
tyty86......................kp 1/30-35..............................yk 4
EllaMaaria...............kp?/??.........................................yk1


keskiarvo:
[color]




Diodium
vinka.......................Kuumeilee!!
Alisa84....................Kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.....................Odotamme pikaista paluuta!
mimmukka81..........Palailee kesällä!
Pantalaimon............Taustailee ja toivottavasti palaa asiaan kesän jälkeen
Piglet...................... Taustailee, käy silloin tällöin kp 8/27-
ElinaMaria...............Palstatauko, odotamme pikaista paluuta!
Miragle88...............Miehen suostuttelu käynnissä
[color]








miisa84........................yk 2
Marimint81...................yk 1
mouku80......................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine......................yk 6
Puliina..........................yk 5
Sydänkäpynen.............yk 3
ronja78........................yk 3
EAK ..............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave .........yk 3
henni82 .......................yk ?
Fairytale84..................yk 4
Tinii..............................yk n 1v.
koiramamma................yk 1
Nauruprinsessa...........yk 1
Mayah..........................yk 1
Cora85.........................yk 2
Cristiina.......................yk 7
Novelle78....................yk 14
siniapila ......................yk 3
sanni30........................yk 4
memmy........................yk 3
LEP...............................yk 3
DaylightDancer............yk 2.......35/27
vauvahaaveita.............yk 5......28/27-30
jive-.............................yk?
Juli05...........................yk 9
kaisukka81..................yk 6.......44/38
toiveilija82....................yk 9.....36/34-42
Sirpula..........................yk 9.....32/34-71
inkaliina-83..................yk 3..... 48/28-31
Haidi84.........................yk 7.... 34/28-29
Charmophis................yk 2.........39/35-38

kesk.arvo =





[/quote]

[/quote]

[/quote]

 
santtuli ei me kauaa, pari vuotta tasan aikalailla..jännälle tuntuu, että ollaan aika vähän seurusteltu muuhun porukkaan nähden jota täällä on ja silti haaveillaan jo :)

mitä mä teen tän hiivan kanssa?! oireet on kyllä jo oikeastaan helpottunu kun oon tuota gefilusta alkanut litkimään niin piimänä kun mehuna...oisko mitään ehdotuksia, vai eikö kukaan käytä semmosia "hippihoitoja"? :D sitruunavettä kuulemma kannatteis juoda, eikai se ota jos ei annakaan, jos kokeilis..


PS:
listan päivitys aikavälistä johtuen saattaa olla virheitä ihan hirveästi, kannattanee siis katsoa tarkkaan :) ja se, että jos joku osaa ja kehtaa laskea nuo keskiarvot..itse oon niin typerä, etten saa oikeaa lukua ikinä. :p
 
No yhtä 'vähän' ollaan myökin seurusteltu, n. pari vuotta =) Mulla kans joskus autto noihi oireisiin runsas piimän ym. lipittely mut kannattaa kuiteski hakee apteekista vaik sellanen yhen päivän hoito ni ei ainakaa sit enää oo vaivaks. Mut nyt täytyy mennä töihin, aurinkoista maanantaita kaikille :wave:
 
santtuli joo,mulla tää hiiva onkin ensimmäinen laatuaan ja kaikkialla lukee, et pitäis käydä lääkärissä...en s-tana mene jos ei ole pakko!!! kammoan ihan liiaksi asti tämmöisissä asioissa mennä lääkärille, yhtä paha on myös virtsatulehduksen takia :D :D saati sitten klamydia-testi :ashamed: :LOL: :LOL: onneksi sekin oli ihan turha :D :D
 
Täällä tehään historiaa :eek: ei oo täti tullu kylää vaikka kierto lopussa..aina enne tullu näi aamusi!!Tein r-testin mut edellee nega,mutta ovistestii tuli plussa =) eli yhtä vahvat viivat.Ei oo koskaa aiemmi tullu tällee loppukierros(oon siis joskus myös testannu ovistestil ja sillo tullu vaa haamu eli nega).Joten ei auta muu ku odotella. Käyn ehkä ostaa tänää apteekin oman testin,ku olen lukenu ettei kaikki oo saanu plussaa näin alussa tol mammaksi.fi testeil vaik niis sanotaa et ovat herkkii..
 
tyty86 hahaa, kukahan se meistä saakaan plussan ;) hihhii,sä!! :)
enkäs muuten ois ees näin aikaseen hereillä, mut kun siippa lähti ekaa aamua harjottelupaikkaan ja viel aamuvuoroon niin heräsin sit myötätunnosta viideltä kuten se :D

voi heleissön kun tekee mieli MÄKKÄRIIN! slurpss....siis oikeasti mahdotonta tää, valuu kuola suupielistä kun aatteleekin miten hyviä ranskalaisia sieltä saa....
 
Huomenta vain kaikki! Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi.. rinnat on siihen malliin pinkeät ja kipeät. Tämä on ihan hassua, kun olen kaikkialta lukenut, että ennen raskautta rinnat on kipeät kainaloista asti, niin olen sitten koko ajan varmuuden vuoksi painellut kainaloita, että josko ne sittenkin olis sieltä asti kipeät :LOL: Ja nyt ne on kipeät, kun olen niitä niin paljon sieltä tökkiny.... Muuten ei ole koko kierrossa ollut minkäänlaista "raskausfiilistä" tai mitään oireita, joten menkat alkakoon... oireista päätellen huomenna.

Viikonloppuna tuli muutenkin vähän ikäviä uutisia, kun kaverille tapahtui lapsen kohtuun kuoleminen 7. raskauskuulla. Joutui synnyttämään kuolleen lapsen.. Heilläkin talo rakentumassa ja kaikkea.. Siis jotain ihan käsittämätöntä.. veti aika hiljaseksi ja nöyräksi, kun kuulin...

Mutta, elämä jatkuu ja nyt töihin..
 
Hei kaikille kanssa haaveilijoille!

Minä enk yllä enää voi uskoa, että greippimehu olisi parantanu mut näin täysin. Ja vain kuukaudessa! Mutta kun en muutakaan syytä keksi...

Siis kierto tosiaan piteni (eli limis lieneen kasvanut =) ) ja eilen vielä tiputteli! Nyt siis kp 8, ja yleensä olen "kärsinyt" niukoista kuukautisista ja muutnekin kuivasta meiningistä - jotka ovta molemmat nyt kuin muistoja vain.

Mutta eipäs jäänyt tähän tämä. Iho (otsa) kukkii, jota ei ole ennen tapahtunut, eli hormonimääräni on lisääntynyt. Mulla on siis normaalisti äärettömän vähän mm. estrogeenia veressä. Siitä johtuu mm. kuukautisten poisjäänti ja epäsäännöllisyyys, hiuskato, haluttomuus, luitten haurastuminen...

noh. Mutta siihenkin on tullu muutos. Tukkaa lähtee enää vaan normaalin verran ja viimeyönä näin jopa SEKSIUNEN! Ja omasta miehestä vielä! Siis minä, joka on ollut ihan frigidi. Kunei ole hormoneja ei ole halujakaan.

Mutta siis nyt on! Ja mitään muuta en ole tehnyt kun juonut greippiä. Ja 2-4 vuotta olen sitä ennen kärsinyt täsät tilasta.

Voin melkein vannoa, että myös PCO on helpottanut ja se kysta varmaankin lähtenyt pois. Ja kaikki kuukaudessa... :heart:

Tää tyttöpä plussaa sinne ensi vuoden alkuun mennessä, vaikka on diagnosoitu mita vaivoja!

-B-
 

Yhteistyössä