Hakutulokset

  1. T

    ***SYYSMASSUKOIDEN 2008 MUSSUKAT***

    Hei vaan kaikille! En ole kirjoitellut saatikka lukenut kuuluisianne sitten vauvan syntymän. Jotenki on vaan päivät ollu tohinaa täynnä, eikä ole tietokoneelle ehtinyt. Meidän neiti on nyt 2½kk nuori ja painoa viime neuvolassa 5,5kg ja pituutta 59cm. Neitin nimeksi tuli kasteessa Ella...
  2. T

    ***ELOMASSUT 2008*** joulukuussa

    Hei vaan kaikille! En ole kirjoitellut saatikka lukenut kuuluisianne sitten vauvan syntymän. Jotenki on vaan päivät ollu tohinaa täynnä, eikä ole tietokoneelle ehtinyt. Meidän neiti on nyt 2½kk nuori ja painoa viime neuvolassa 5,5kg ja pituutta 59cm. Neitin nimeksi tuli kasteessa Ella...
  3. T

    ***ELOMASSUT 2008***syyskuussa

    Meille syntyi tyttövauva 13.9. klo 4:58 Painoa Tiitisellä oli 3090g ja pituutta 51.5 cm Kotiuduttiin eilen Rovaniemeltä joten vauvanhakureissu kesti yhteensä kolme ja puoli viikkoa. Sairaalassa aikaa hurahti viikko kun yrittivät ensin menin vaan vauvan sydänäänien takia vuorokaudeksi...
  4. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Taivaannasta ilmoittautuu! Sohvannurkassa tuhisee pieni tyttövauva. Tiitinen syntyi 13.9. klo 4:58 Painoa syntyessä 3090g ja pituuttä 51,5cm Kotiuduttiin eilen Rovaniemeltä. joten vauvanhakureissu kesti meillä kolme ja puol viikkoa... Mut hyvää kannattaa odottaa. Tarkempaa kertomusta laitan...
  5. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Ilmoittaudun taas yhtenä kappaleena :headwall: Kertokaa kuiten, mistä niitä suppareita oikein hankitaan?? Sanoin miehelle tänään, että mulla ei välttämättä pää kestä enää yhtään herätystä siten, että katon kelloa ja huomaan että -jahas, taas on aamu, eikä mitään tapahtunut. Oon tänään ollu...
  6. T

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Ilmoittaudun taas yhtenä kappaleena :headwall: Kertokaa kuiten, mistä niitä suppareita oikein hankitaan?? Sanoin miehelle tänään, että mulla ei välttämättä pää kestä enää yhtään herätystä siten, että katon kelloa ja huomaan että -jahas, taas on aamu, eikä mitään tapahtunut. Oon tänään ollu...
  7. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Nyyttimyylle onnea! Täällä ei vieläkään tunnu missään :headwall: Tympii jo ihan pirusti Jos lähtis vaikka kävelylle kun vatsa on rauhoittunut ja aurinko paistaa. Taivaannasta ja Möykky 41+1
  8. T

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Täällä kans yhtenä,,, eikä suppareita näy eikä kuuluu... Jospa MariKoo pääsis jo hommiin... Taivaannasta ja Möykky 41+1
  9. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Piizu Mulla kans sama tunne.. aamulla kun herään ja katson kelloa, niin ottaa tosi paljon päähän kun vieläkään ei mitään tapahtunu. Mulla viel se, että olen jo yli kaks viikkoa ollu poissa kotoa, kun tulin aikaisemmin tänne rovaniemelle synnytystä odottamaan. Kauhia koti-ikävä jo ois. Onneksi...
  10. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnea vauvan saaneille :flower: :flower: :headwall: :headwall: täällä päässä ei todellakaan olla päästy hommiin. Rv 41 on tänään täyttynyt mut mitään ei tapahdu... :headwall: Maha vaan on sekaisin ettei uloskaan pääse lähteen :headwall: :headwall: Onko muilla ongelmia koneen...
  11. T

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    :headwall: EI JAKSA ENÄÄ :headwall: yhtenä siis vielä kuljen,,, siihen lisäksi kauhee mahatauti, jotain kun syö niin täytyy olla vessan lähellä koko ajan. Mälsää... Mulla kans tiistaina lääkäri,,, toivottavasti ei tartte sinne asti odottaa!
  12. T

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    täällä yhtenä kasana vielä :headwall:
  13. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Onnea vauvan jo saaneille :flower: :flower: Ite viel yhdessä kasassa ja kamala koti-ikävä. Huomiseen mennässä olen ollu jo 2 viikkoa poissa kotoa vauvaa odottamassa :( Taivaannasta ja Möykky 40+5
  14. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

    Täällä mie mitään synnyttämässä oo :( Kone ei vaan ole päästäny mua sivuille muutamaan päivään,,, en ymmärrä miksi. Kaks kertaa viikossa pitää käydä neuvolassa ja eilen otettiin 40 minuuttia vauvan sydänkäyrää. Kaikki oli kunnossa ja tulipa yksi kunnon supistuskin siihen mitattua (eli en...
  15. T

    ***ELOMASSUT VIIMEISEN KERRAN***

    Taivaannasta ilmoitautuu! Eipä sen enempää, turhautunut huokaus päälle :(
  16. T

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Mammaliini :hug: ja voimia täällä päässä ollaan hengessä mukana... Toivotaan parasta :hug: :flower: :flower: Onnea vauvan saaneille. :flower: :flower: Oliko muilla eilen ongelmia vai oikutteleeko mulla kone.... En päässyt plussan sivuille kuin vasta myöhään illalla?
  17. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Onnea Niihu ja Snodgrass :flower: :flower: :flower:
  18. T

    ***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

    Paljon onnea Ail ja isukki :flower: :flower: :flower: :flower:
  19. T

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    Voi jestas ku on tyhjä pää.. oikeesti... täällähän on ollut vauvasadetta taas oikein kaatamalla. Onnea paljon kaikille äideille, isille, velijille ja siskoille :flower: :flower: :flower: :flower: Ja :hug: Jabballe :hug: yhdyn mielipiteisiin, että apua kannattaa vaatia neuvolasta. Tuo...
  20. T

    <3<3 ELOMASSUT ELOKUUSSA <3<3

    story :o supistelu, häh, mikä. missä, milloin, onko se jotain syötävää? :laugh:

Yhteistyössä