***SYYSMASSUKAT 2008 syyskuussa***

Onnea kaikille nyytin saaneille :heart: :flower: !Onneks itelläki supistelee jo kovemmin,alko eilen ja yöks kyllä loppu mut tänään taas enemmän ja kelloa on saanu kytätä,kuhan nyt tulis vielä kipeemmäks =) !Tänään oli neuvola ja kaikki ok,uusi aika ens maanantaina,toivottavasti vois neuvolaan mennä ens viikolla jo eri merkeissä :heart: !Mäkin päätin ottaa rennosti ja lopetin touhotuksen, levon ja rentoutuksen kannalta,ehkä se on paras keino saada suppareita aikaseks =) !Suppareita kaikille niitä kaipaaville ja otetaan levon kannalta!
Piizu ja masukki 40+2
 
Zalsalle, Ninnipolle ja elohiirelle perheineen uusista perheenjäsenistä!!
:heart: :heart: :heart:

Ja voi voi kun ei muista mitä muuta piti kommentoida... joskos ottas aamulla paperia ja kynää kaveriksi!!

Nyt suihkuun ja valmisteleen itteensä BB:tä varten... eilisen perusteella vois lopettaa koko ohjelman kattelun :headwall:
 
Zalsalle onnittelut perheineen potrasta pojasta :heart: :flower:

Jouskari Tylsiä nuo rokot :/ Toivottavsti joku osaa kertoa sulle noista enemmän ja varmaan tosiaan neuvolassa ainakin tietävät, että miten pitää huomioida.
 
Höpöti
Hexalle kiitokset synnytyskertomuksesta =) Ja toivottavasti pikkuisen lonkka-asia käy kaikin puolin parhain päin :heart:

Pienpapu osanotta läheisen menetyksen johdosta.

Nimi on täälläkin kummallekin valmiina, tietystikin sillä varauksella jos ei laisinkaan näytä kyseisen nimiseltä kaverilta... :) ja muutenkin on kyllä varaus muuttaa sitä vielä... mutta alustavasti ainakin =)

Hilbertille tsemppiä ja jaksamisia huomiselle :hug: :heart: .... Kateellisena tääläkin....

Elohiiri, tyyne, ninnipo ja zalsa onnittelut nyytien johdosta kaikille :heart:

Täällä taas huomenna neuvolakäynti ja semmosta! Jotenkin niin kärsimätön olo ettei millään jaksaisi enää yhtään odottaa... oon koittanu tehdä ja touhuta ja oon koittanu vaan olla... mutta supparit ei muutu miksikään... HUOH...
Ja nyt oon vielä saanu kamalan flunssan tähän seuraks... hyvä kun henki just ja just kulkee.... toivottavasti paranee ennen kun tuo pieni päättää tulla ettei tuu kamalan tukalaa....

Nyt katselemaan BB koostetta.... vaikka eilinen oli jo ihan liikaa...

Höpöti ja matkaaja 37+4
 
Onnea Zalsalle ja kaikille muille vauvautuneille!!! :flower:

Hehee..kirjoittelin pitkät jutut tossa ja aloin sit katteleen taaksepäin jotain viestii ja ...simsalabim...sinne katos kaikki...bittiavaruuteen :kieh:

Niin siitä tyttö/poika olosta.. Tyttöolo on vahvasti ollu koko raskauden ajan,kun ollu niin erilainen raskaus kuin pojilta,mut...ajattelen silleen et poika se kuitenkin on...kokeillaan miehen kans käänteispsykologiaa :LOL: ,et puhutaan koko ajan meän 4:stä pojasta ym. yhtä tyhmää.. Joka tapauksessa yhtä rakas tulee olemaan oli tyttö eli poika! Ja miten sitä tyttöä osais hoitaakaan,kun pohjilla 3 poikaa :LOL:

Supistuksista ja sellasista...Eilen alko mullaki ne sukkapuikkokivut,et liittyykö ne vauvelin laskeutumiseen/kiinnittymiseen,kun eilen illalla hoksasin et ei enää paina baby niin korkeelle ja helpompi hengittääkin? Kokemuksia/tietoa? En muista aiemmista raskauksista tällasta.
Ja sit siitä limatulpasta...Mulla ei oo kertaakaan tullu ku vasta avautumisvaiheessa/salissa,et sellasta en oo ikinä kerenny seuraileen =)

Supistuksia niitä kaipaaville!!!

Axda ja pikkuinen 37+1
 
Onnea Zalsa!!!

Jouskari voi harmi, toivotaan että esikoinen välttyis rokolta!Tosiaan kurjaan väliin lykkäs tommosen.

R iikka oli kyllä bb-talossa aika menoa...netistä kattelin vielä vähän enemmän niin tota koostettahan oli siistittykin ihan tajuttomasti!Luulis hävettävän kun viikon tuttavuuden jälkeen on munia vatkattu, peittoja myllätty, jokasen suuta imetty ja mitä vielä...
Sillä mariannalla oli ainakin mahtava morkkis, HAH!!

Nimistä toiset nimet on valmiina mutta etunimistä ei tunnuta pääsevän ihan yhteisymmärrykseen...haluisin kuitenkin jonkun vähän erikoisemman mutta silti sen verran "tavallisen" ettei sitä tarvis koko ajan toistaa.

Eilen illalla oli muutava lupaavan tuntuinen suppari mutta siihen se sit jäikin!
Ukko tekee koko viikon töitä 01-17 joten ehkä on parempikin ettei nyt synnytä, eihän se pystyis varmaan ees autoo ajaan kun on niin univajeinen.Saatanan rahanahne kakkiainen.Ärsyttävää kun en toisaalta viittis valittaa mut toisaalta vois aatella et mitäs jos se lähtö oikeesti tulee eikä tuo jaksa ees ajaa sairaalaan saati sitten pysyä hereillä synnytyksen ajan!
ukko teki mulle kettumaiset illalla kun lähtivät pojan kanssa unille, luulin tietty et vei pojan sänkyynsä...pah, siellä se poika nukku miehen kainalossa!en sit raaskinu toista viedä omaan sänkyynsä ja sain kärsiä koko yön kun ei meinannu asentoo uskaltaa ees vaihtaa ettei poika herää..

d. ja pipana 40+2 (39+4)
 
Huomenia!

Onnea Elohiiri ja zalsa vauveleista!
Ja kiitos Hexalle synnytyskertomuksesta ja voimia pikkuisen lonkkien kanssa.

DD, kuinka sun mies jaksaa tollasta vuoroa......

Täällä kans supisteli illan lupaavasti, mutta kuinka ollakaan lopahtihan ne sitten.
Pojalle on nimi valmiina, mutta tytölle ihan hakusessa. Mulla on toisaalta kyllä ollut koko ajan tyttöolo. Ennestään on siis kolme tyttöä ja kaksi poikaa. Ihmiset kyllä sanovat että mahan mallista päätellen on poika tulossa. Että saas nähdä sitten. Neutraaleja vaatteita olen hankkinut.

Onks kukaan muuten hurahtanut tohon ns. uusretroon vaatteissa? Mä olen heikkona niihin vaatteisiin ja niitä onkin sitten tullut huudeltua mm. huuto netistä.

Täällä sataa taas, tosi ankeeta. Elukatkin, siis kanat ja vuohet saavat olla sisällä taas tämänkin päivän kuten eilisen. Koirat toki pääsee pihalle, vaikka ei nekään siellä viihdy, käyvät vaan pikaseen pissalla.

Tänään ei ohjelmaa. En tiedä tuleeko mun isä taas tänne huseeraamaan, en uskaltanut kysyä, kun oikeesti voisi pysyä kotonakin välillä. Vaikka hyvää mehua on kyllä keitellyt omenista tällä viikolla. Mutta kun se on ollut täällä jo pian kolmen viikon ajan melkein joka arkipäivä. Ja liika on vähän liikaa......

Mutta nyt pesukone rullaamaan.

Miia ja masu 39+1
 
onnea tytteli!!!

miia tuo on oikeesti niin hullu et olis töissä vaikka 24h...sillon kun tavattiin niin sen normaali työpäivä kesti 16h, ylityöpäivät 21h.
toivotaan ettei tätä työputkee nyt kestäis kovin kauaa...vaikka ei voi valittaa, kyl se raha mullekin kelpaa :ashamed:
 
Onnea kaikille vauvautuneille! :flower: Parissa päivässä jo isompi joukko!

Täällä myös koneet kaatuu, joten joutui pitämään "pakollisen" välipäivän... :|

Kovasti oli kommentoitavaa, mut eilisen neuvolakäynnin jälkeen tulee melko omanapaista. Eli: paino noussut taas 1,5 kg viikossa, mitä tuskin on saatu Maraboun tarjous-suklaalevyillä aikaiseksi ;) Ainakaan ihan pelkästään... Muutoin kaikki ihan ok, mut tädin ilme meni kummalliseksi sydänääniä kuunnellessa. Olin jo aivan paniikissa siinä vaiheessa, et mikä hätänä, vaikka äänet kuului tosi kovaa. Täti oli sitä mieltä, et äänet kuuluivat ylävatsasta voimakkaammin kuin alhaalta ja tivas vielä, että oliko lääkäri kaksi viikkoa sitten tosiaan sitä mieltä, et pää oli alhaalla. No, näinhän se sanoi. Kyseli multa kovasti, et ootko huomannut, että vauva olis kääntynyt pää ylöspäin. Mistähän hitosta mä voin tietää, kun en muutenkaan ole pystynyt hahmottamaan miten päin siellä masussa möyritään?!? |O |O |O Oli kuitenkin sitä mieltä, et mennään vielä ultraan tsekkaamaan tilanne, vaikka on kuulema todella epätodennäköistä et enää vkon 36 jälkeen kääntyis perätilaan. Olin tietysti jotenkin tosi paniikissa ja huolissani ja itkuahan siinä piti vääntää.. :'( Vaikka eihän se perätilakaan mitenkään vaarallista kai ole? :ashamed: No, nyt odottelen tädin soittoa, kun lupas varata mulle aikaa,et milloin sinne ultraan pääsis. Kuitenkin tänään tai viimeistään huomenna. Huoh. :( Ja kaiken huippu oli sit tietysti se, että koneesta pamahti kovalevy eilen, enkä päässyt tännekään avautumaan!! :eek: Yö meni tosiaan aika levottomissa merkeissä. Tuli pohdiskeltua sektio-vaihtoehtoa, yritetäänkö kääntää vai mitä tehdään jne. Toivon nyt vaan, et täti olis vähän hätiköinyt eikä mitään hätää oiskaan... Sanoikin kyllä, et hän haluaa nyt vaan mun ja itsensä takia tarkistaa tilanteen. Yritän suhtautua positiivisesti asiaan ja ajatella, et jos ei muuta niin pääsenpähän vielä tässä vaiheessa ylimääräiseen ultraan =)

Näissä tunnelmissa tähän päivään, toivottavasti teillä muilla on parempi päivä :heart:

Zucchero 38+2
 
Tyttelille onnittelut pikkuisesta tytöstä :heart: :flower:

Daydreams Toivottavasti ukko siitä vähän rauhoittais jo työtahtia ettei sitte kuorsaa salissa kun oot tositoimissa. :whistle:

Zucchero Nyt vaan toivotaan kaikki kovasti, että ei kaveri ois enää kääntymään mennyt. Varmasti alkaa huolestuttaa, kun tässä vaihees vilä tuollainen epäily heitetään ilmaan. :hug: Tuu sitte kertoo meille kuinka kävi...

Täällä siis juu kasassa kans ollaan edelleen ja jotenkin tuntuu siltä, että mitä kauemmin tässä menee, sitä enemmän mua alkaa jännitää. :kieh: Ja sit ku mua jännittää liikaa, niin ei varmasti käynnisty. :headwall:

Ja ukkokin tuli kipeeks just nyt |O aamulla horkassa tärisi vieressä :/

Katjuska ja Vilpertti 39+0 :heart: *poks*
 
Aurinkoista huomenta kaikille!

Taas annetaan onnitteluhalaus monelle!
Vauvautuneille siis :flower: :flower: :flower: !

Jouskari sai vielä näin loppumetreille inhottavaa mietittävää...
Muistan vielä ajan, kun meillä hermoiltiin sitä yhtä parvovirusta, joka ON sikiölle vaarallinen...
Voimia Jouskarille, toivotaan, ettei mitään ole tarttunut!!!!

Miia kyseli uusretosta.
Minua se ei sävähdytä millään muotoa.
Johtuukohan moinen omista traumoista, kun niitä vaatteita on joutunut käyttämään silloin 70-luvulla itse... :LOL: :LOL: :LOL:
Joitain niitä on ihan söpöjäkin, mutta itse olen niin beesin ja luonnonvalkoisen kannattaja että...

Zucchero oli saanut vielä loppumetreillä myös mietittävää..
Toivottavasti pieni olisi nyt kuitenkin oikeassa asennossa, ettei tarvita enää kääntämistä tai muuta!

Tässä loppumetreillä tuntuu monella kaikki vielä heittävän häränpyllyä.
Siitä saa lisää stressattavaa, mutta koetetaan ottaa rauhallisesti, jookos?
Moneen asiaan kun me itse emme pysty edes vaikuttamaan.
Helpommin sanottu kuin tehty, mutta itse olen yrittänyt moista toteuttaa kaiken ikkunaremontin sun muun "sonnan" keskellä.

Iloista ja vauvarikasta päivää meille kaikille!!!

Mamitus2 ja Nappula39+4



 
Moro!

Onnea Zalsalle ja Tytttelille perheineen pienestä perheenlisäyksestä! :flower:

Olen tässä miettinyt useana päivänä Cora85:sta, et kun ei ole kuulunut vähään aikaanet jokos olisi hommissa, mutta sitten muistelin et heillä oli muuttojuttu menossa.

Voi sinua Taivaannasta :hug:! Varmaan turhauttaa olla poissa kotoa ja vauveli ei ymmärrä tulla! Mutta kotitahan vielä jaksaa olla...kyllä se sieltä tulee!

Yö meni ihan hyvin taasen. Eilen illalla oli kyl semmonen olo että ihan justiinsa alkaa menkat. Sisäreidetkin oli niin tulessa kuin aina enne menkkoja.
Tänä aamuna tuli sitten verta nenästä eikä alapäästä :D . Nyt on useamman kerran vuotanu nenästä veri, joskus ala-asteella muistelen että olis tullu edellisen kerran.

Mullakin "vähän" nauratti sen bb:ssä sen Mariannan käytös ja siitä seuraava morkkis. Eiköhän tuo tiedä omia rajojaan...Eihän se voi kuin itseään syyttää asiasta vaikka yritti että miksi kukaan ei häntä estelly kun oli ihan poissa. Mä sain siitä myös sen käsityksen ettei se joisi alkoholia, mut jos sillä meni järki sen Markon kanssa ja ratkesi ryyppäämään :D .
Mut muutenkaan en oikein tykkää tuon tyylisistä ihmisistä...
Mutta joo...ne tietää mihin lähti että kaikki kuvataan yms.

Palaillaan astialle!
 
Päivän alkuja kaikille!

Ihania vauvauutisia taas tullut yön aikana! Onnea! :flower:

Täällä supisteli eilen 4,5 tuntia 10 minuutin välein ja siihen sitten tyssäsi, klo 23 aikoihin. Aamuun asti nukuttiin. Yhdessä koossa siis jatketaan Jos tuo sää tuosta selkeäisi niin tänään olisi tarkoitus koittaa vielä yhtä s-harjoitusta: sienimetsää. Kanttarellit houkuttelee eikä raitis ilmakaan pahaa tekisi.

Toivottavasti flunssa-aalto ei laajene ja työnarkomaani-isät malttavat ottaa hieman rennommin! On varmasti kurjaa kun toinen on kaiken aikaa töissä, ei se rahakaan aina kaikkea korvaa. Tsemppiä!

Suppareita kaikille! =)

Nuppu ja Esko 39+5
 
tyttelille ja perheelle onnittelut! :flower:

jouskari :hug: toivottavasti vältytte tartunnalta!

dd miten sä jaksat kun sun mies tekee tuollaisia työvuoroja!? :hug: sinnekin ja toivottavasti mies sitten jaksaa olla synnytyksessä mukana

miialle myös jaksamista isän kanssa, aika paljon on siellä ollut hääräämässä :D

zucchero toivottavasti vaavi on masussa oikeinpäin ja saatte asiaan selviyden mahdollisimman nopeasti :hug:

omassa navassa ei edelleenkään muutoksia.. pitänee alkaa vaikka siivoilemaan, sais edes YHDEN supistuksen aikaseks :kieh:

Meripihka ja apina 37+1
 
:flower: Tyttelille onnea tyttövauvan johdosta :heart:

Hille Jos sun vauva on erehtyny tulosuunnasta :LOL:?? On kuulemma aika yleistä et verta tulee nenästä odotusaikana!?! Miksiköhän näin... oliskohan limakalvot jotenki herkät tms? Minä kans mietin coran kuulumisia, mut sinähän sen muistit... muuttohommissa siis!

Katjuska Koettakaahan tokeentua :hug:

Taivaannasta Kurjaa kun joutuu muuaalla odotteleen et vauva syntyis!! Tsemppiä, josko parin päivän sisään!!?

Zuccherolle :hug: Aikas jääräpäinen vauveli jos on kääntyny perätilaan... Onneksi se ei maata kaada. Hyvä kun pääset tarkistuttamaan asian!!

Daydreams Aikas hurja työtahti on miehelläs... Rankkaa varmasti sullekkin!!?

Nimet On "päätetty"... Pojalle on varmempi entä tytölle!! Eikä taida olla väliä kenenkä näkönen vauva on, joutuu kuitenkin opetella käyttämään nimeä. Tytölle olen toisen nimen valinnu jo ylä-aste ikäsenä... ellei jopa ala-asteella! Toisesta nimestä, Ah... niin ihana anoppi vaan tuumas et on liian vaikea sanoa. Vaikka ihan suomalainen nimi on kyseessä. Tytön etunimen "tyrmäs" kans heti, kun siskonsa lapsenlapsella on sama etunimi. Meistä kumpikaan ei ole tätä lasta nähnyt!! En nyt tiedä, jos tyttö syntyy niin pitääkö miettiä uusi etunimi, vai käytetäänkö kutsumanimenä toista nimeä, kuten esikoiselta... vaikka se onki niin vaikea sanoa ( anopin mielestä siis :kieh: )

Miia Uusretrot vaatteet on ihan kivoja... Itse en ostaisi, mut ei haittaa jos lahjaksi tulis. En muutenkaan ole vaatteita ostanu, ehkä tulis uusretroa ostettua jos olis tarvetta!

Axda Musta tuntuu, et itellä vauva on ollu jo tosi pitkään alhaalla ( ja niinku onki ) ja ei oo samalla tavalla ahdistanu henkeä kuten esikoiselta. Tänä aamuna pitkästä aikaan vauvan peppu painoi kylkiluihin :/

Piizulla Olikin lähdön merkkejä eilen... kuis joko??

( . ) Painoo tullu ja turvotuskin on lisääntyny |O En tahtoo neuvolan puntariin astua!!
Lauantaina ehkä lähdemme käymään ikeassa =) Isäntä kyllä epäilee mun reissua sinne!
Pojan nappelikin on hyvin alkanu parantumaan, mut viime yön nukku tosi levottomasti. Sitte vasta rupes kunnolla nukkumaan kun jaksoi käydä pissalla. Melkein kahteen asti narisi ja itkeskeli puoliks unissaan. Varmaan jotain kurjaa unta näki, eikä loppunu millään vaikka yritti herätellä. Tai sitte pissatti niin kovasti, ettei saanu nukuttua kunnolla... No tänään mammalla on "vapaapäivä" joten tästä kohta kurvaan sängynpohjalle maate ZZzzz!!
Poika puhuu koko ajan zikkosta ( siskosta ) ja nyt oon huomannu itekki, et puhun sen kanssa siskosta... Sitte koitan välillä sanoa, et voi tulla myös veli!! Pojan neuvolan täti tuumas mustasukkasuuteen, et se on sama asia kun mies tois uuden naisen kotiin... Sillai ne lapset voi reagoida uuteen tulokkaaseen
:/

Synnytyksen käynnistyksestä Itsellä ei kokemusta :attn: Kaverilla on esikoisen synnytys käynnistetty, häntä oli kans peloteltu, et "käynnistyksen supistukset vasta kipeää käykin jne"... Hän oli sitte vaan koko ajan odottanu et koska ne sietämättömät supistukset alkaa ja niitä ei sitte koskaan tullukkaan, varmaan oli psyykannu itsensä niin hyvin kaikilla kauhutarinoilla?! Ja varmaan jokaisen kroppa reagoi eritavalla käynnistettyyn synnytykseen!! Uskoakseni vaikuttaa myös lääkkeiden määrä, eikös ne siinä kätilö ohjelmassa antanu isompina annoksina lääkkeitä, että saisivat kovat supistukset aikaan?!?
Tsemppiä kuiteski kaikille, jotka käynnistykseen joutuu/pääsee!!

Nyt koisimaan!! Tulee uni silmään ZZzz

R iikka 35+6
 
Huomenta!

Onnea Tyttelille, Elohiirelle ja Zalsalle perheenlisäyksestä! :heart:

Hilbertille voimia sairalaan, toivottavasti siellä ollaan päästy jo tositoimiin.

Taivaannastalla on kurjaa odotella vauvan syntymää poissa kotona, haleja! Toivottavasti vauva ymmärtäisi pian syntyä.

Zucchero, toivottavasti vauva kuitenkin olisi pää alaspäin. Ei terveydenhoitaja osannut sitten sanoa asentoa tunnustelemalla? Toivottavasti ultra olisi mahdollisimman pian!

Miia kyseli uusretro-vaatteista. Mä olen kans ihan hurahtanut niihin, aivan ihania värejä! Ne ovat mukavaa vaihtelua vauvan vaatteisiin, kun yleensä vauvan vaatteet tosi nopeasti ovat selkeästi tytöille tai pojille... mikä taas ärsyttää mua aivan suunnattomasti!

Vauvan nimeä on pohdittu koko raskauden ajan kyllästymiseen asti =) Mitä kauemmin jotain nimeä pohtiin, sen huonommalta se kuulostaa :kieh: Nyt on päätetty vaan odottaa vauvan saapumista ja miettiä sitten uudestaan nimiasiaa, kun ollaan tutustuttu häneen.

Mies tulee tänään kotiin töistä ja nyt vois kehitellä jotain ässiä kehiin, jospa viikonloppuna sais aikaiseksi jotain... lauantaina olisi vielä kaverin häät Turussa, sieltäkin olisi helppoa lähteä jatkoille synnärille :LOL:

Nyt ulos nauttimaan ihanasta syyspäivästä!

Katti ja vaavi 38 (poks :heart: )
 
Onnea vauvaantuneille=)
Synnytystarinaa aattelin yrittää vähä rustata ellei tule häiriöntekijöitä=)
Elikkä perjantaina iltapäivällä alko supistelee ihan kivan olosesti jo ja aattelin si et leikkaanpa vähä nurtsii jotta saadaan supparit viel voimakkaammiksi. Viiden aikaan alkoi suppailee jo ihan säännöllisesti mut pärjäsin kummiski viel, lähdettii esikoisen ja ukon kans syömään ja kauppareissulle anoppilassakin poikettiin viel sanomas et voipi ens yönä tulla lähtö. Tultii kotiin ja lämmitettiin sauna, yritin saunoo mut tuli jo niin kivuliaita suppareit et ei tullu mitään. Soitin sairaalaan ja sieltä sanottiin et jos et pärjää niiden kans enää niin sitten tänne ja samalla soitti ukko anopille et meillepäin vois tulla. N. klo 22.30 oltii sairaalassa ja kätilö laitto mut käyrälle ja samal tsekkas kohdun suulle vauva oli tosi alhaalla ja kohdun suu 5cm auki. Pääsin ammeeseen lilluun hetkeks mut sielläkään ei ollu hyvä olla vahvempaa lääkettä oli saatava. Tulin pois ammeesta ja kätilö katso taas kohdun suun tilanteen nyt oli noin 7-8cm auki. Kätilö meni soittaa lääkärin paikalle jos saisin edes jotain kipulääkettä, mä menin vessaan ja kun nousin pytyltä alko aivan törkeesti ponnistuttaan kätilö käski taasen tuoliin ja samaan aikaan tuli lääkäri ja kätilö totes et mitää ei enää keretä paikat on täysin auki ja niin aloin ponnistaan. Kätilö sanoi että hän puhkasee kalvot vaan eipä kerenny ku vauveli maailmaan jo siinä vaiheessa 5 min kesti ponnistus vaihe. Tikkejä sain kuusi jos olis rauhallisemmin tullut maailmaan olisin niiltä säästynyt. Sairaalassa kerkesin siis oleen puoltoista tuntia ja lapsi oli maailmassa. Synnytys oli raju ja nopee mutta silti helppo, jäi ihan hyvä mieli, mutta kolmatta kertaa en enää ole menossa=)
 
ONNEA Zalsa ja tytteli :flower: :flower: !! Niin ne toiset, *huokaus*. Täälläkin supisteli eilen lupaavasti, mutta sitten supistukset loppuivat ja nyt tuntuu siltä, ettei tässä edes olla raskaaa, joten h-hetki tuskin on lähellä.

Zuccherolle rauhoittumisia. Mä vähän luulen, että sua on nyt säikytelty ihan turhaan, eiköhän kaveri ole ihan oikein päin. Toivotaan ainakin näin.

Retrovaatteita kiitos tänne :p ! Niin intona en niihin ole, että rupeisin ostamaan, kun kerran kaikilta saa kamaa ilmaiseksi (ei ole vauvaan tarvinnut rahojaan laittaa toistaiseksi), mutta ilman muuta värit miellyttävät enemmän kuin värittömyys. Beige ei ole edes väri... mutta makunsa kullakin.

Täältä tähän.

väpä ja PiMu 40 +1
 
Onnea taas uusille nyytin saaneille!!!Täällä edelleen yhdessä koossa,viime yö oli aivan hirvee :ashamed: !Ei varsinaisesti supistellu,mjut juilinta ihan kauheeta,koko ajan pissa hätä ja sit alko suolistotyhjennys...vauva oli koko ajan liikkeessä ja olin tosi levoton!Edelleen outo olo ja oottelenkin et koska alkaa tapahtuun...suppareita tulee mut ei säännöllisiä :kieh: !Selkä on tosi kipee...toivottavasti se nyt on sieltä tulossa eikä tää tuska jatkuis enää jopa pari viikkoa!ihan hirvee väsy nyt ja laitoinki muksuille dvd:n pyöriin jos sais vaikka päikkärit vetästyä...voi,voi!Nää päivät lasketun jälkeen on kyl tosi rankkoja ja pitkiä!!!!
Piizu ja masukki 40+3
 

Yhteistyössä