Termos...
Ei mitään uutta... ainakaan vielä!?!
nawi |O Pyllystä kaikki vesivahingot :kieh: Toivotaan et on sellanen vahinko et vakuutus korvaa!! Tsempityksiä :hug:
Koiramamman
Galluppiin.... Ehkäpä suppareilla vois alkaa, ihan ku esikoiselta. Tietää kyllä koska ne on oikeita, tuskin kenelläkään jää huomaamatta. Varsinki viimeset sentti on sellasia et mitenkään ei oo hyvä. Ite pärjäsin hyvin 7-8 senttiin ihan suihkulla ja sitte ihan viimeset sentit mentiin ilokaasulla, siinä vaiheessa oli aikas avuton olo. Onneksi se sitte olikin muutamalla supparilla ohi... Niinku oon jostakin lukenu et "sukeltaa" sen kivun läpi, näin oli mulle paras! Jos vedet menis tiputtamalla, en varmaan tunnistais. Nytkin aina välillä luulen/kuvittelen, et tiputtaa lapsivettä. Sitte jos tulis kunnon satsi niin varmaan huomaisin. Se "huono" puoli vesien menossa on, että
kuulema supistukset on paljon kipakampia!?!
Katjuskaa Supistukset härnää, no josko ne NYT olis niitä kunnollisia?!?
Suhveli Kans melkein pääsi tositoimiin!!
Nyyttimyy Hyvä kun sait tukea polilta :hug: Se on varmasti ihan normaalia, et ne liikkeet muuttuu!
Zucchero Onneksi ultrassa kaikki kohdallaan ( ne pallitkin?
?) Ja eläs nyt liikaa rehki
Mua rupee vaan nolottamaan kun en saa mitään aikaseks!
Felina Onneksi näköhäiriot loppu!! Ja kaikki oli muutenki neuvolassa kohdallaan!! =)
Höpöti Huikee sf-mitta, hyvä kun pääset ultraan tarkistamaan vauvan kokoa!!
Jouskari Hyvä, että rokon laatu selvisi, toivotaan nyt ettei muu perhe sairastuisi!! Tai sitte sairastaisivat niin ettei sairaalassa oloa häiritse!
Ehkäpä
Maska on päässy tositoimiin? Josko se olis ollu limatulppa?!?
Koiramamma Vaivat vaikuttas "valmistautumiselta" Ehkäpä viikon sisällä alkaa tapahtua...
Voisin vaikka veikata!
( . ) Napakoita harjotussuppareita tulee edelleen pitkin päivää. Eilen ja tänään oon vahaillu lastenhuoneen lattiaa, josko se edistäisi asioita. Ainakin rempan osalta
Huomenna jos sais tapetit seinille ja sunnuntaina listat... ehkä kenties! Sitte ku saadaan se huone valmiiksi niin ukkokulta päätti vaihtaa lattian tuohon mein huoneeseen :kieh: Kiva jos jaksaa, mut itellä alkaa palaa näreet tän remppaamisen kanssa, onneks se vaihto ei kestä ku pari päivää. Mut sitte se pitää vielä öljytä/ vahata. Siihen menee toiset pari päivää. Sitä saa mitä tilaa...
Äitee lupas tulla mun kanssa siivoileen ja peseen ikkunoita. Pitäs siihen mennessä saada kaikki kaapit siivottua ja järkättyä, kiva kun sais ne ensin laitettua kuntoon. Onneks iso osa rojuista on roudattu jo pois. Siinä samalla on sitte ns. "joulusiivoukset" hoidettu, eipähän tarvi kaappeihin sitte kajota.
Nyt jos lähtis pikkutirsoille ja sen jälkeen vois vaikka oikeasti siivota niitä kaappeja :saint:
R iikka 36 ( 38 vanhat )