:flower:
Tyttelille onnea tyttövauvan johdosta :heart:
Hille Jos sun vauva on erehtyny tulosuunnasta
?? On kuulemma aika yleistä et verta tulee nenästä odotusaikana!?! Miksiköhän näin... oliskohan limakalvot jotenki herkät tms? Minä kans mietin
coran kuulumisia, mut sinähän sen muistit... muuttohommissa siis!
Katjuska Koettakaahan tokeentua :hug:
Taivaannasta Kurjaa kun joutuu muuaalla odotteleen et vauva syntyis!! Tsemppiä, josko parin päivän sisään!!?
Zuccherolle :hug: Aikas jääräpäinen vauveli jos on kääntyny perätilaan... Onneksi se ei maata kaada. Hyvä kun pääset tarkistuttamaan asian!!
Daydreams Aikas hurja työtahti on miehelläs... Rankkaa varmasti sullekkin!!?
Nimet On "päätetty"... Pojalle on varmempi entä tytölle!! Eikä taida olla väliä kenenkä näkönen vauva on, joutuu kuitenkin opetella käyttämään nimeä. Tytölle olen toisen nimen valinnu jo ylä-aste ikäsenä... ellei jopa ala-asteella! Toisesta nimestä, Ah... niin ihana anoppi vaan tuumas et on liian vaikea sanoa. Vaikka ihan suomalainen nimi on kyseessä. Tytön etunimen "tyrmäs" kans heti, kun siskonsa lapsenlapsella on sama etunimi. Meistä kumpikaan ei ole tätä lasta nähnyt!! En nyt tiedä, jos tyttö syntyy niin pitääkö miettiä uusi etunimi, vai käytetäänkö kutsumanimenä toista nimeä, kuten esikoiselta... vaikka se onki niin vaikea sanoa ( anopin mielestä siis :kieh: )
Miia Uusretrot vaatteet on ihan kivoja... Itse en ostaisi, mut ei haittaa jos lahjaksi tulis. En muutenkaan ole vaatteita ostanu, ehkä tulis uusretroa ostettua jos olis tarvetta!
Axda Musta tuntuu, et itellä vauva on ollu jo tosi pitkään alhaalla ( ja niinku onki ) ja ei oo samalla tavalla ahdistanu henkeä kuten esikoiselta. Tänä aamuna pitkästä aikaan vauvan peppu painoi kylkiluihin :/
Piizulla Olikin lähdön merkkejä eilen... kuis joko??
( . ) Painoo tullu ja turvotuskin on lisääntyny |O En tahtoo neuvolan puntariin astua!!
Lauantaina ehkä lähdemme käymään ikeassa =) Isäntä kyllä epäilee mun reissua sinne!
Pojan nappelikin on hyvin alkanu parantumaan, mut viime yön nukku tosi levottomasti. Sitte vasta rupes kunnolla nukkumaan kun jaksoi käydä pissalla. Melkein kahteen asti narisi ja itkeskeli puoliks unissaan. Varmaan jotain kurjaa unta näki, eikä loppunu millään vaikka yritti herätellä. Tai sitte pissatti niin kovasti, ettei saanu nukuttua kunnolla... No tänään mammalla on "vapaapäivä" joten tästä kohta kurvaan sängynpohjalle maate ZZzzz!!
Poika puhuu koko ajan zikkosta ( siskosta ) ja nyt oon huomannu itekki, et puhun sen kanssa siskosta... Sitte koitan välillä sanoa, et voi tulla myös veli!! Pojan neuvolan täti tuumas mustasukkasuuteen, et se on sama asia kun mies tois uuden naisen kotiin... Sillai ne lapset voi reagoida uuteen tulokkaaseen
:/
Synnytyksen käynnistyksestä Itsellä
ei kokemusta :attn: Kaverilla on esikoisen synnytys käynnistetty, häntä oli kans peloteltu, et "käynnistyksen supistukset vasta kipeää käykin jne"... Hän oli sitte vaan koko ajan odottanu et koska ne sietämättömät supistukset alkaa ja niitä ei sitte koskaan tullukkaan, varmaan oli psyykannu itsensä niin hyvin kaikilla kauhutarinoilla?! Ja varmaan jokaisen kroppa reagoi eritavalla käynnistettyyn synnytykseen!! Uskoakseni vaikuttaa myös lääkkeiden määrä, eikös ne siinä kätilö ohjelmassa antanu isompina annoksina lääkkeitä, että saisivat kovat supistukset aikaan?!?
Tsemppiä kuiteski kaikille, jotka käynnistykseen joutuu/pääsee!!
Nyt koisimaan!! Tulee uni silmään ZZzz
R iikka 35+6