***SYYSMASSUKAT 2008 elokuussa***

Juu, kropasta vielä... Turhaan säästin kirpputorilta koon 26 farkkuni :D Koko on noussut ainakin kolme tuumaa. Mutta nyt mulla on ainakin pylly! Ja jalat ei näytä enää liian laihoilta. Hieman kuin jaksaa kiinteyttää, niin se on siinä! :LOL:
 
Katjuska-78: Kyllä mies on joutunut usein hieromaan, taitaa väsyä vaan hänkin: viimeksi aamulla kun koski herätessä ihan järkysti selkään niin hierojan hieronta oli ensin 5 sekuntia tehokasta, sitten 15 sekuntia hiipuvaa ja sitten se nukahti. :LOL:

Ja KYLLÄ MAHALLAAN NUKKUMISTA TÄNNE!!! Mä näin jo yksi yö unta että sai nukkua mahallaan... ei ihan heti ole tullut haaveiltua noinkin arkisesta asiasta :)

Mua on ruvennut potuttamaan, kun tuntuu, että kaikki vaan pelottelee meidän tulevasta vauva-ajasta. Kaikki hokee että "Nuku nyt kun vielä voit" ja "Menkää nyt kun vielä voitte" ja "On se alku ihanaa kun se vaan nukkuu ja syö, mutta sitten on niin väsynyt." tai "Juu... on kiva tulla kotiin, sitten on tissit kipeenä ja väsyttää koko ajan." tai jos mä sanon, että olisi kiva saada jo vauva hoidettavaksi niin tulee nämä: "Älä nyt vielä, kyllä se on helppoa kun se on siellä mahassa." tai semmoinen voi-kun-sä-et-mistään-tiedä-naurahdus ja "Nauti nyt vaan tästä hetkestä, kaipaat sitä vielä."

Miksi kukaan ei sano että "Ihanaa, kohta teillä alkaa ihana vauva-arki!" Kyllähän sen tietää, että on se rankkaakin, mutta jotenkin olisi ihana kuulla jotain onnellisuudesta ja lapsen kanssa olon mukavuudesta... Plöääh.
 
Höpöti
Hilbert täälä on kans ollu jo tovin semmonen olo ettei henki kulje... varsinkin jos on selällään tai muuten jotenkin semmosessa asennossa! kai se vaavi vaan painaa keuhkoihin jotenkin sillai...

Kiukkuhormoneja on tääläkin.... kaikki ihan mitättömän pienetkin asiat ärsyttää ja raivostuttaa ja huoh... kyllä on iskä kovilla :D Riitaa syntyykin aikas helposti.. ei ihan kamalasti vaadita... :) eiköhän tää tästä vielä joskus tasotu.... :whistle:

Jouskari etpä oo sitten ainoa pinnallinen :D kyllä tääläkin olis halu saada jo oma vartalo ihan omaan käyttöön... :) voipi vaan olla et täälä ainakin voi olla sen roikkuvan vatsa nahkankin kans jotenkin sellanen fiilis et huoh :D

Taivaannasta hienostihan sitä sitten jaksettiin niinkin pitkä matka =)

Mitzy täälä on kans nälkä kaiken aikaa.. ihan sama mitä syö ja koska kun hetken päästä on kuitenkin taas nälkä... ja iltasin varsinkin toi huono olo valtaa aikas usein...

Ninnipo tsemppiä sinne =) :heart: sielä voipi käärö hyvinkin jo olla =)

Dior toivottavasti ei nyt tulehtuisi... ei ole kuulemma mikään kaikista mukavin vaiva :hug: ja mulla on nyt jo välillä semmonen olo et mies ei halua mua sitte enää jne :D

Maariankämmekkä täälä on ainakin tasasesti koko ajan paino vaan noussu ja en usko et suuntaa alas päin löytyykään vielä :D kaikki herkut kun maistuu niin hyvältä :p

Daydreams ja katjuska täällä on samaa vihlovaa kipua tuola alapäässä.. varsinkin ylös noustessa... ja mitä pidemmälle mennään niin sen useemmin se tuntuu :$ ei oo kiva vaiva... ja tuo sängystä nouseminen on todellinen projekti :D

Snodgrass toivotaan et käynnistyis yön aikana itsestään... :) mutta tsemppiä kuitenkin sinne.. on siellä joka tapauksessa nyyti kohta sylissä :) :hug:

Täälä supisteli eilen ihan kiitettävästi koko päivän mutta kun eivät olleet kipeitä nuo supistukset... :/ kovasti odottelin et olis edes pari kipeetä tullu.. :) ja kovin säännöllisestikin ne supistukset tulivat... ehkä ne jotain jo ennakoi =) Tiistaina on taas neuvola ja ehkä sielä taas jotakin kuulee että onko mitenkään edistyny =)
Kai se tarvii muihin puuhin lähteä... ei tunnu mukavalta enään tämä tässä istuminen =)

Höpöti ja matkaaja 36+1
 
Höpöti
ja Pienpapu mulla on toi ihan sama fiilis... kovin negatiivisena kaikki tuntuvat tuon vauva-ajan näkevän ja siinä ei ole mitään positiivista jne... :( ei oo kivaa.. ite kun oon niin innoissani et ihanaa jne mutta....
:ashamed:
 
Pitipäs se vielä tulla häiriköimään...

Snodgrass: Koitahan saada mielesi rauhoitettua ja nukut oikein hyvän yön =) , on sitten voimia kertyny koitokseesi! Niin...paraskin ihminen täällä on neuvomaan.
Tuli tuos huomaamatta mieleen, kun jostain kuulin tai sanoiko peräti mun terkkari että jos on nähnyt kuinka kissa synnyttää, niin samallalailla pitäisi ihmiselläkin voida rentouttaa itsensä. Mene ja tiedä onko siinä mitään perää.

Minäkin haluan jo nukkumaan mahalleen :wave: . Ja kyllä mää kaipaan jo omaa roppia takas...tai sitten sen Janina Frostellin! Kun on niin kömpelö välillä.

Pienpapu: Sehän avuttomin vauva-aika on kuitenki niin lyhyt ett' minä ainaki aion nauttia siitä koko rahalla, vaikka oon myös kuullut et se on ihan h*vetistä kun on aina väsyny. Mulla vähän otti päähän kun kaveri sanoi että tyytyy yhteen lapseen kun on niin mukavuudenhaluinen, että haluaa nukkua yönsä kunnolla yms. Mutta meitähän löytyy moneen junaan, en tuomitse kenenkään mielipidettä.

Muuten, olipas aika värikästä porukkaa hakenu BBhen, saas nähhä ketkä noista joita näytettiin, on valittu taloon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pienpapu:
Katjuska-78: Kyllä mies on joutunut usein hieromaan, taitaa väsyä vaan hänkin: viimeksi aamulla kun koski herätessä ihan järkysti selkään niin hierojan hieronta oli ensin 5 sekuntia tehokasta, sitten 15 sekuntia hiipuvaa ja sitten se nukahti. :LOL:

Ja KYLLÄ MAHALLAAN NUKKUMISTA TÄNNE!!! Mä näin jo yksi yö unta että sai nukkua mahallaan... ei ihan heti ole tullut haaveiltua noinkin arkisesta asiasta :)

Mua on ruvennut potuttamaan, kun tuntuu, että kaikki vaan pelottelee meidän tulevasta vauva-ajasta. Kaikki hokee että "Nuku nyt kun vielä voit" ja "Menkää nyt kun vielä voitte" ja "On se alku ihanaa kun se vaan nukkuu ja syö, mutta sitten on niin väsynyt." tai "Juu... on kiva tulla kotiin, sitten on tissit kipeenä ja väsyttää koko ajan." tai jos mä sanon, että olisi kiva saada jo vauva hoidettavaksi niin tulee nämä: "Älä nyt vielä, kyllä se on helppoa kun se on siellä mahassa." tai semmoinen voi-kun-sä-et-mistään-tiedä-naurahdus ja "Nauti nyt vaan tästä hetkestä, kaipaat sitä vielä."

Miksi kukaan ei sano että "Ihanaa, kohta teillä alkaa ihana vauva-arki!" Kyllähän sen tietää, että on se rankkaakin, mutta jotenkin olisi ihana kuulla jotain onnellisuudesta ja lapsen kanssa olon mukavuudesta... Plöääh.

Aah, mäkin kaipaan mahallaan nukkumista!! Se taitaa olla tällä hetkellä vahvahko numero ykkönen, mun "Mitäs, kun enää ole raskaana -listalla" :)

Välillä muakin kummastuttaa, kuinka kaikkien mielestä edessä on kamalan hankalat ajat :eek: Nojoo, kyllähän se elämä varmaankin muuttuu, mutta onhan useat selvinneet ennen meitäkin. Tällä hetkellä, kun olo on kamalan pönkerö, sitä toivoo huutavaa nyyttiä kainaloon. Vaikka ei sekään varmaan pelkästään herkkua ole. Mutta kuitenkin ihanaa!

Niiin.. Isot onnittelut myös multa kaikille jo vaavin saaneille :flower:

Oon yrittänyt kuluttaa päiväni tekemällä mahdollisimman paljon muutakin kuin roikkumista netissä (vaikka sitäkin on tullut tehtyä :) ) Nyt tää pino on kuitenkin jo valtavan iso enkä kaikkea ole jaksanut lukee :ashamed:

Leppoisaa loppuodotusta kaikille tasapuolisesti!
 
Tässä linkki tuonne vauvat 0-12kk osioon, jonne oon aloittanut meille uuden pinon, jossa voimme jatkaa jutustelua sitten kun nyytit on kainalossa :heart: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1146365#m12232434[/quote]

Ja ne keillä jo nyt on nyytit, niin tottakai jutustelette halutessanne täällä, kun jakautunutta porukkaa on sen verran vähän vielä, että vois mennä yksin jutusteluks tuolla toisessa osiossa. :whistle:

Tein tuon pinon vaan jo valmiiks, jotta sitte ku oon omaa aarrettani lunastamassa, niin silloin vois tuolle pinolle jo olla tarvetta. =)

Linkki löytyy myös etusivulta syntyneiden jälkeen :attn:

juu nyt tuli vaan tällaista info asiaa tähän väliin :whistle:
 
ail
Morot tänne vaimon puolesta. Tänään syntyi poika klo 14.41. 50h käynnistämisen jälkeen, itse synnytys kävi nopeasti 3.5h. Poika oli 48cm 3112g ja lisä tarinaa saa rouva itse tulla kertomaan kun toivottavasti huomenna pääsee kotiin :)

Ail isukki
 
Vai on Snodgrasskin meistä kohta jakautumassa, mahti homma!! Meillä kun la olis ollut samana päivänä, niin alkaa itsellä olla sellainen olo, että kaikki muut jo saa pikkuisen syliinsä, paitsi me.. Vielä kun tänään sai tutun tutut vauvelin, vaikka heillä la olisi ollut 14.9. No, täytyy vain yrittää olla kärsivällinen :kieh:

Voi että, ja ailille ja isukille hurjasti onnea pojan johdosta!!!
 
Onnea Ail:in perheelle!

Jännittyneenä odotetaan seuraavia uutisia!

Huh.. En tiedä, millaista on sitten kun pikkusisko on päättänyt ulkoistaa itsensä. Mutta voi olla aika hulabaloota. Esikko nimittäin ei suostu millään nukkumaan, klo 23-07 nukkuu yöunet, eikä se herääminen herkkua ole. Nukutusta kestää kaksi tuntia. Jospa heräsi vaikka klo 05 niin se olisi inhimillisempää kuin tuo ilta-ajan päällään seisominen ja karkailut. Päivisin hän haluaa jatkuvasti seuraa ja leikkiä ja vaikka sitä, että joku (minä ) katsoo kuinka hän pelaa tietokoneella. Pyykkiä edes en pääse ripustamaan kun hän jo huutaa luokseen. Ja pakko siinä on mennä, sillä hän voi tehdä taidetta liimaamalla silkkipaperia tapettiin (ei saa millään irti) tai kiipeää keittiön kaapistoihin hakemaan 'ruokaa' itselleen ja koiralle. Pelottaa oikein, jos hän vahingossa astuu kuumalle hellalle. Sakset tietty löydetään mistä piilosta tahansa. Siinä on perässä juoksemista ihan omiksi tarpeiksi. Entä sitten kun tulee toinen? Ollaan oltu tosiaan esikon kanssa pakosta siinä tilanteessa, ettei häntä ole voitu hetkekskään jättää yksin ja nyt hän on jo niin tottunut siihen, ettei osaa kuvitellakaan olevansa missään yksin. Periaatteessa se vauva-arki on ihanaa, silloin saa rauhallisesti elää luonnolliseen tahtiin. Mutta haasteellista on ennakoida toisen tarpeet ja reagoida niihin jo etukäteen. Siinä voi unohtaa omat tarpeensa ja kumppaninsa tarpeet kun lapsen tarpeet menee etusijalle. Ja 'sehän oli ihan viime vuonna' tarkoittaakin 10 v sitten.

Millaisia herkkuja olette suunnitelleet syövänne kun sairaalasta kotiin vauvan kanssa pääsette? Kuinka monella on voissa paistettu maksapihvi listalla? Entä sveitsiläiset juustot? Esikon kanssa kun oli ehdoton kielto näille homejuustoille meni monta kuukautta synnytyksen jälkeen Brietä vedellessä. Onneks nykyisin tuo tarkennus on ollut vain pastöroimattomille maitotuotteille.

Kun olin pieni, meillä oli kissa joka synnytti sänkyni alle. Tulipahan se toimitus sitten seurattua. Kissa kehräsi koko ajan ja nuoli sitten kalvot pentujen päältä pois. Vaikka ei ollut ennen vastaavaa tehnyt tuntui tietävän mitä pitää tehdä. Neljä poikasta niitä oli.. Ja yksi eli meillä 17 vuotta. Tuli mieleen Hillen terkkarin kommenteista. Ehkä sitä itsekin osaa olla sitten yhtä luonnollinen vauvan kanssa, kuin kissa oli?

Kun olette miettineet omaa vartaloa ja sen takaisin saamista niin eipähän tuohon oikein osaa sanoa mitään.. onneksi on niin vanha, ettei suuria paineita tarvitse asiasta ottaa. Onhan yläasteen luokkatovereiden joukossa jo isoäitejä. Eikä edes naimakaupan kautta. Itse kyllä olen sellainen naimakaupan kautta. Tärkeintä on se, että liikuntakyky säilyy synnytyksenkin jälkeen ja elinaikaa riittää tarpeeksi pitkään, jotta saa lapset kasvatettua ihan aikuisiksi asti.
Voisi iskeä ikäkriisi, mutta onneksi pari lukioajan luokkakaveria on raskaana.

Hexa ja pikkusisko, 38+2
 
snodgrass tsemppiä, teilläkin kohta jo vauva kotona!ja täytyyhän sitä nyt hyvältä näyttää jos vaikka pääseekin tositoimiin :D mulla sama alapään tilanne vaikka ei kans oo kipeesti suppaillut, mitäs sit kun OIKEESTI alkaa suppaileen, avautuu vartissa niin ettei ehi kun autoon päin kääntymään....

cora ja suhveli kaipasi mahallaan nukkumista, mä kaipaan nukkumista ihan normaalisti ilman tuota tyynyvuorta!mulla närästys jatkuu edelleen niin kaameena että pakko nukkua puoli-istuvassa asennossa, ja nyt kyllä kipeä selkä ja hartiat kaipaisi nukkumista jo ihan normaalisti, yhden tyynyn kera, vaikka vaan selällään.
eilen heräsin taas närästykseen kun oli oksennus suussa :x

pienpapu tuo on kyllä kurjaa että kaikilla on tuo asenne koska mahtuuhan siihen vauva-arkeen paljon hyvääkin.juur eilen miehen kans puhuttiin kuin helppoa se loppujen lopuks on se alkuaika vaikka mahtuu siihenkin niitä huonojakin puolia...mutta tosiaan itse ainakin pidän (univajeesta huolimatta :) jota ei suinkaan kaikille edes tule!) semmosen alle vuoden ikäsen hoitamisesta hurjasti kun kaikki on niin uutta ja vauva oppii ja kasvaa koko ajan, lähtemiset ym. on suht helppoja ja varsinkin imeväis-ikäisen kanssa liikkuminenkin on niin helppoa kun ruokakin on aina mukana!
eikä ole vielä sitä varsinaista "kasvattamista"...

hille katoin itekin että oli aikamoisia persoonia tuolla bb-hakijoiden joukossa...

ail suuret onnittelut!!!olipas siellä ollut nopeaa toimintaa kun oli käyntiin lähtenyt

katjuskalle kiitokset pinosta vaikka ei vielä ookaan tarvetta :D
samaa kipua taidetaan siis kärsiä, inhottava vaiva kyllä!

omaan napaan ei mitään uutta, havaitsin ettei pariin päivään oo ollut "elefantti-jalkoja" , onkohan ilmojen kylmentyminen helpannut asiaa...tai se että oikeesti oon tehnytkin jotain enkä vaan kökkinyt koneella.. :whistle:
tänään olis mun parhaan ystävän synttärit, harmittaa kun en viikonloppuna päässyt kanssaan juhlimaan, he kun menivät miehensä kanssa festareille sen verran kauemmas että en sinne olis millään päässyt...mutta ens vuonna sit :)

huomenet kaikille!
d. ja pipana 38+6 (tai 38+1)
 
Ail:lle ja ukkelille paljon onnea poikavauvasta! :flower:
Ja kaikille tositoimiin päässeille kovasti tsemppiä. tuloksia odotellessa.....

Täällä ei mitään oireita, viikonloppukin meni laiskotellessa ja ahdistaa ja masentaa jo tämä raskaus. Tarttis päästä jos ynnyttämään. Kaikki olis valmiina, vauva vaan puuttuu.
Ihmiset soitteli viikonloppuna ja kyseli eikö mitään oireita että lähtö olisi lähellä.....no ei ole ja varmaan ilmoitellaan sitten, ärsyttävää.
Ja tänään on illalla vanhemapainilta, niin arvatkaa vaan montako kertaa vastaan kysymykseen, että kaunko vielä.......

Ihana viikonloppu oli, kun oli lämmintä, eikä satanut, jee. Ja tänäänkin näyttäisi tulevan lämmin päivä. Kohta vien yhden kerhoon ja kolme onkin jo koulumatkalla, että jään tuon kuopuksen kanssa pariksi ja puoleksi tunniksi kahdestaan. Mutta sen kans ei paljon makailla.....

Lupasin viedä lapset kylpylään ke tai to....että sinne sitten lillimään, kun sitten synntyksen jälkeen ei pitkään aikaan allasjuttuja suositellakaan, niin mennään nyt kun vielä päästään.

Mutta nyt kerholaista laittamaan valmiiksi. Aurinkoista päivää kaikille.

Miia ja masu 37+5
 
snodgrass
Huomenta!

Ilmoittaudun nopsaan että yöllä ei harmi kyllä mitään tapahtunut, joten nyt viedään tyttö hoitoon ja mennään sitten katteleen..

Paljon onnea ailille !! :flower:
 
Höpöti
Ailille ja isukille isot onnittelut pojan johdosta :heart: kuulumisia vaan kertoilemaan kun sellainen sopiva väli löytyy =)

Snodgrass harmi ettei se yöllä sitten itsestään käynnistynyt.. mutta tsemppiä ja jaksamisia sinne...:)

Katjuskalle kiitokset uudesta pinosta tuolla vauva puolella =) ehkä täältäkin sinne vielä päästään... :)

Täällä on takana tosi huonosti nukuttu yö... ja mahdoton väsymys siis... tietysti just tänään kun pitäis tuonne koululle selviytyä vielä iltapäiväks...
Illalla supisteli niinku jo monena iltana... ei kipeesti.. mutta sitten muuttu semmoseks selän ja alavatsan poltteluks kun supisteli... enteilisköhän jo jotain =) toivotaan...
Huomenna neuvola niin sitten jos taas olisi paremmin perillä asioista =) Toivon todella et kaveri olis itse niin fiksu ja ymmärtäis et nyt olis vielä kovin paljon helpompi syntyä kun täysillä viikoilla =)

Jos vielä pienet unet ottais =)

Höpöti ja matkaaja 36+2
 
Minunkin puolesta ISOT ONNITTELUT Ail ja isukki!!! :flower: :flower: :flower: :flower:

Täällä kuuluu olevan tosi kypsää porukkaa jo heti aamutuimaan ja ehkä sitä vielä vauhdittaa nämä ihanat vauvauutiset!
Kyllä se meidänkin vuoro vielä koittaa!

Joku oli keksinyt kysyä, että mitkä jutut ovat ykkösiä sitten kun ei olla enää raskaana...
Jaaha, maksalaatikkoa syön ainakin kolme päivää ja cocista juon!
Vatsallaan aion nukkua heti laitoksella, huomatkaa uhmaan siis sänkyni tulvintaa punaiseksi mereksi.. :LOL:

Mutta nyt, toimeliasta aamua kaikille!
Tämä tyttö lähtee esikkoa viemään eskariin ja sitten taas neuvolaan!

Mamitus2 ja Nappula38+1
 
Ailille ja isukille valtavasti onnea pikku prinssistä :heart: :flower:

Ja Snodgrassille kovasti tsemppiä tähän päivään :D

Mahallaan ois kyllä ihan mahtava nukkua...no kohta se taas onnistuu =) Mulla onneks vähän parempi yö takana, vaikka poika vieressä nukkuikin... Jotenkin sitä silti vaan nukkui paremmin kuin aiemmin ja vessassakaan ei tarvinnu kuin käydä kerran. :D

No nyt meni mulla ohi ainakin tuo bb-ohjelma kokonaan...sitä se teettää, kun koko kesänä ei oo telkusta tullut mitään katsottavaa, niin ei tuu edelleenkään tarkistettua, että koskas alkaa ja mikä alkaa... No keskiviikkona pitää muistaa kattoo se varsinainen lähetys sitte. :kieh:

Hexa kyseli noista herkuista, niin ei oo mittään sellaista mitä ihan kauheesti odottaa, kun en muutenkaan niitä ns. kiellettyjen listalla olevia syö... Maksakin menee makkaran muodossa vaan ja homejuustoja en syö...

Mutta se ois sitte taas uusi viikko ja uudet kujeet...eiköhän niitä uusia vauvoja sieltä vielä ilmaannu tälläkin viikolla :whistle:

Katjuska ja Vilpertti 37+4 :heart:
 
Hmmm...kenkkuilee näköjään tää pino taas :kieh: yritin poistaa toisen tekstin, niin poistikin molemmat :kieh: No onneks kopsasin tekstin ja saa nyt sitte olla vaan kahteen otteeseen. Jos jatkuu tällaisena, niin sitte laitellaan uus pino pystyyn. :xmas:
 
Höpöti
Ailille ja isukille onnittelut pojan johdosta :heart: kuulumisia kertoilemaan heti vaan kun sellanen sopiva väli tulee =)

Snodgrass tsemppiä ja jaksamisia sinne... :hug:

Katjuskalle kiitokset tuosta vauva pinosta! ehkä täältäkin sinne vielä joskus eksytään :D

Täällä on takana huonosti nukuttu yö.. missään asennossa ei ollut hyvä ja jatkuvasti heräili jostain syystä... illalla taas supisteli.. niinku joka ilta ja päivä.. ei kipeästi.. mutta sitten sänkyyn mennessä muuttui sellaseks et kun supisti niin poltteli samalla ala vatsaa ja selkee... oliskohan ne jotain merkkejä edes?? :D toivotaan... :)
Toivottavasti kaveri tajuaa et nyt olis itellekin paljon helpompi syntyä kun täysillä viikoilla jos on oikeesti niin suuri! =)
Huomenna neuvola niin sitten taas paremmin perillä kaikista asioista =) toivottavasti olis edes jotain pientä edistystä tapahtunu =)
Malttamattomakshan sitä tässä rupee käymään kun väki alkaa sinne synnärille hiipiä :D

Nyt syömään jotain... mahoton nälkä =) .... Taas.... :D

Höpöti ja matkaaja 36+2
 
Huomenta!

Paljon onnea Ail ja isukki!!!!

Snodgrassille paljon tsemppejä käynnistykseen!!

Dior, miltä kantoliina tuntui käytässä? Onko se todellakin helppo sitoa ihan itse?

Mitkä jutut ovat ykkösiä, kun ei olla enää raskaana... ehdottomasti haluan nukkua heti mahallani, kunno X-asennossa. Omat vaatteet menevät edelleen päälle, mutta housujen vetoketjut ovat aina auki, taivaalle kiitos masutuubeista. Mutta kyllä sitä silti jo kaipaa vartaloa ilman tota masua. Kaipaan kovastikin sitä, että voi touhuta jotain ilman että se on aina tiellä esim. kissojen ruokintakin on aina järjetöntä puhinaa. Kissat varmasti kaipaavat sitä, että voivat taas tulla nukkumaan masun päälle =) . Mitäs vielä... graavi- ja kylmäsavukalaa ehdottomasti ja paljon! NAM!!!!

Jaahas, tarttis keksiä jotain tekemistä tällekin päivälle... miehen kesäloma loppui ja nyt hän on Hämeenlinnassa töissä viikot, joten yksin täällä taas kärvistellään ja odotetaan!!! huoh...
 

Yhteistyössä