Cora - et sitten tullutkaan vielä naapuriin... mutta toivottavasti häät oli mukavat! Mistä päin noita imetyspaitoja saa ostaa? Mä oon kyselly Lindexit ja HM:t mutta niillä ei tunnu löytyvän.
Dior - toivottavasti ei tuu rintatulehdusta, nyt vanhan kansan neuvo sen ensi oireiden parantamiseksi: raa´at kaalinlehdet rintsikoihin, tää on oikeestikin tuntunut tepsivän kaverillani, jolla on 4 lasta joka kerta kun rintatulehdus on alkanut.
Kuulostaa siltä, että kaurapussi kannattaa ottaa sairaankin mukaan, jos noita tukoksia alkaa ilmenee, kiitos vinkistä ei olis tullu mieleen!
Syysmama - jaksuja supistusten yöhön!
Taivaannasta - hyvä että selvisit hienosti reissusta. mäkin tykkään yhä ajella, vaikka pomput ei oo kivoja ja hiukan tuntuu reaktioaika pidentyneen, liittyy varmaan tähän raskausdementiaan...
Joku muukin valitteli samaa -
koko ajan on nälkä, ei luulis tuon ilmapallon alle enää paljon mahtuvan, mutta kyllä menis vuoroin suolaista ja makeeta, joista tosin molempia vältettävä ettei verenpaine tai sokerit nouse, huoh... Ja jos ei ole nälkä niin sitten
kuvottaa, kuin pikkukankkusessa olis koko ajan - ei kivaa - aamukampa näyttää 13:a, se nyt on vielä jotenkin kestettävissä, kai - jossei enää tästä vaivasuus ihan simona lisäänny...
Monella tuntuu olevan kova
siivousinto - niin olis mullakin, mutta kun tuo taipuisuus on ilmapallovatsan kanssa minimissä ja verenpaine tuppaa nousee ja käsky on ottaa easysti, niin ei voi kovasti hosua. Niinpä sitten delegoin siivousintoni kaverille, joka tarjoutui avuksi ja toimin ite päällysmiehenä, en nyt ihan kehdannut maata aurinkotuolissa takapihalla, mutta ei kaukana ollut... Ihana ihminen hän - palautti mun raskaat kirjaston kirjat, käytiin ruokakaupassa hän kantoi kassit, vietiin kamaa pesulaan ja lopuksi hän imuroi koko asuntoni ja kuurasi kylppärin lattian ja vielä pesi sohvan päälliset ja lakanapyykit! Sitten heitin hänet sex pistolsin konserttiin - varmaan tuollaisen päivän jälkeen jo joku hiukan roughimpi musiiikki kelpaa
Huomenna tulee vielä toinen kaveri siivoon ylä- ja alakaapit, joille en pääse sekä peseen slekaihtimet ja ikkunat.
Kaveriensa orjuuttaja Mitzy 36+4