snodgrass tsemppiä, teilläkin kohta jo vauva kotona!ja täytyyhän sitä nyt hyvältä näyttää jos vaikka pääseekin tositoimiin
mulla sama alapään tilanne vaikka ei kans oo kipeesti suppaillut, mitäs sit kun OIKEESTI alkaa suppaileen, avautuu vartissa niin ettei ehi kun autoon päin kääntymään....
cora ja suhveli kaipasi mahallaan nukkumista, mä kaipaan nukkumista ihan normaalisti ilman tuota tyynyvuorta!mulla närästys jatkuu edelleen niin kaameena että pakko nukkua puoli-istuvassa asennossa, ja nyt kyllä kipeä selkä ja hartiat kaipaisi nukkumista jo ihan normaalisti, yhden tyynyn kera, vaikka vaan selällään.
eilen heräsin taas närästykseen kun oli oksennus suussa :x
pienpapu tuo on kyllä kurjaa että kaikilla on tuo asenne koska mahtuuhan siihen vauva-arkeen paljon hyvääkin.juur eilen miehen kans puhuttiin kuin helppoa se loppujen lopuks on se alkuaika vaikka mahtuu siihenkin niitä huonojakin puolia...mutta tosiaan itse ainakin pidän (univajeesta huolimatta
jota ei suinkaan kaikille edes tule!) semmosen alle vuoden ikäsen hoitamisesta hurjasti kun kaikki on niin uutta ja vauva oppii ja kasvaa koko ajan, lähtemiset ym. on suht helppoja ja varsinkin imeväis-ikäisen kanssa liikkuminenkin on niin helppoa kun ruokakin on aina mukana!
eikä ole vielä sitä varsinaista "kasvattamista"...
hille katoin itekin että oli aikamoisia persoonia tuolla bb-hakijoiden joukossa...
ail suuret onnittelut!!!olipas siellä ollut nopeaa toimintaa kun oli käyntiin lähtenyt
katjuskalle kiitokset pinosta vaikka ei vielä ookaan tarvetta
samaa kipua taidetaan siis kärsiä, inhottava vaiva kyllä!
omaan napaan ei mitään uutta, havaitsin ettei pariin päivään oo ollut "elefantti-jalkoja" , onkohan ilmojen kylmentyminen helpannut asiaa...tai se että oikeesti oon tehnytkin jotain enkä vaan kökkinyt koneella..
tänään olis mun parhaan ystävän synttärit, harmittaa kun en viikonloppuna päässyt kanssaan juhlimaan, he kun menivät miehensä kanssa festareille sen verran kauemmas että en sinne olis millään päässyt...mutta ens vuonna sit
huomenet kaikille!
d. ja pipana 38+6 (tai 38+1)