HEI!
Ninnipolle Tsempitykset!!!! :heart:
Dior Jälkeenpäin kiva muistella itkukohtauksien syitä
Hyviä vinkkejä olit saanu tukoksien kanssa. Muista rutata kaalinlehdistä mehut pintaan ja sitte liiveihin
( pakko saada antaa neuvoja
)
Pe iltana kävin tänne kirjottelemassa, mut sitte kun yritin korjata tuplatekstityksiä pois niin lähtikin molemmat
Katjuska :hug: Onko olo ku vanhuksella? Mä ainaski oon välillä nauranu itelleni ja vaivoilleni, heti ku olis vanhus
Pienipapu Mulla tais limatulppa irrota vasta synnärillä, en ainaskaan esikoiselta huomannu sitä erikseen. Tuo kyllä kuulosti aikas tavalla et se olis se limatulppa!
Sitte kannattaa soitella synnärille jos alapäästä alkaa putoamaan niitä lavuaarin tulppia
( kuka se oli sellasta unta nähny!? )
Katti Meillä kans on ennen liikkunu tosi paljon kissoja pihassa, lainasin kaupungin el.lääkäriltä kissaloukkua. Väheni huomattavasti, vaikka ansaan jäi vain kolme kissaa. Ja niistä yhden naapurin kissa oli kaksi kertaa
Oli naapuri mielissään ja käyny miehelle mäkättämässä ja toisella kertaa anopille
Ei vaan kohdannu mua koskaan tän asian tiimoilta :kieh: Mut se kyl kannattaa pitää vaikka hyttysverkkoa vaunun päällä, eivät vissiin kovin mielellään sen päälle hyppää ( en ole varma ) ?!?
Snanna Taitaa olla tositoimissa??
Hexa Lähetän täältä paljon parantavia ja sallittuja droppeja... Paranemisiin!
Ja omaan napaan ja parisuhteeseen! Elikkäs kielsin isäntää manaamasta mulle. Mutta oikeassa hän on "pois koneelta ja koittas edes tehdä jotain" Nimittäin aika pahasti oon koukussa tähän nettiyhteisöön. Ja
Snodgrass Kyllä penteles miehellä on varaa saarnatakki mulle :ashamed: Töiden päälle hän alottaa remontin teon, sen lisäks korjailee toisten autoja, jotta sais vähän rahaa! Aikaa ei vain ole ja tekis mielellään enemmänki toisten autoja. Normaalisti hänen "arkihommana" on täytellä astianpesukonetta ja minulle kuuluu pyykit. Vuorotellen on sitte imuroitu ja pidetty muuten paikkoja kuosissa. Nyt mä vaan istun koneella ( tai makaan sohvalla ) ja toivon ja oletan hänen hoitavan rempan lisäks myös viikkosiivoukset :snotty: Eli olen sitte joutunu tämän riidan vuoksi mennä sinne peilin eteen ja myöntää virheeni! Toki mä hälle sanoin, että en pahimpina huimauspäivinä pysty tehdä mitään, mutta tässä koneella istumista joudun vähentämään :/
Turhaa aikaa vie kaikista eniten tuo mitänyt-palstan seurailu ja lueskelu. Joten jos vain vähentäs käyntinsä täällä kerran päivään...
Nyt mä lähden ottamaan itteeni niskasta kiinni ja alkais tekeen vähän hommia!! =)
R iikka 35+2