Moi!
Anteeksi eilinen purkaus, ei se v*tutus käyrä oo vieläkään kovin alas vajonnu, mut eteenpäin sanoi mummo lumessa!
Synnärigallup: Olisi ollut n. 2.5km joka "yllättäen" pompsahti n. 230km. Äitiltä oon kyselly sen synnytyksistä ( 6kpl )..niin osassa on kestäny ja osasta sit ei, jos vesi on mennyt, niin silloin ollut nopeaa toimintaa.
Snanna: Jokohan hänellä ompi käärö kainalossa :heart:
Ail ja isukki: Onnea matkaan! Jännittävää!
Aatumaria: Mten heillä on otsaa tuolla lailla kommentoida! Sehän on ihana asia et masu kasvaa ja näkyy! Tietää ettei ainakaan pelkästä pullan syömisestä ole paisunut
! Ja vaikka olisi, niin ei kait kukaan mee kommentoimaan jollekin tukevalle ihmiselle et miten sää noin iso oot?
Mitzy: Mää allekirjoitan kyllä raskausajan dementian, se vaivaa ja ärsyttää! Kun meinaa jotain ruveta tekee, niin jos ei heti aloita niin ei sitä muista sit vähän ajan päästä että mitä piti tehhä...
Katjuskalla oli hyvin mittava operaatio sängystä nousemiseen, sun pitäs ottaa joku nosturi käyttöön, et miehes voisi hinata sut aina ylös
Mulla pistää niin julmetusti yhteen kohtaan lonkkaa jos samalla kylellä nukun pitkään, mut helposti nousen ylös.
Hexan koira tykkäsi saunomisesta...niin meidän kisuli myös joka asuu siel maalla anoppilassa.
Dior: Iso kiitos synnytystarinastasi!
Koiramammaa ja Maariankämmekkää oltiin ruvettu säikyttelemään, mut hyvä että nyt on asiat kuitenki hyvin! :hug:
Sori, kun en muista nyt et olikohan se
Hilbert? jolla verenpaine koholla...(?)
Mulla myös menee verenpaina melko koholla aina neuvolan mittarissa, mutta omalla mittarilla (tai siis se on lainamittari) kotona on huomattavasti pienemmät lukemat. Millä kotona mittaan, niin se on rannemittari johon en kuitenkaan 100%:sti luota. Ei huolestunu eilen terkkari niistä mun paineista, mutta itteä kauhistuttaa ne lukemat!
Lopettelen tällä kertaa näinkin lyhyeen
, taisi tulla taas hirmu pitkä romaani :headwall:
hille+kaveri rv 37+2 ( mulle on nyt tullu niin tyttöolo, vaikka koko matkan ajan on ollu poikaolo, tekis mieli niin ostaa kaikkea ihanaa punaista ja vaaleanpunaista )
psst...hiljaa kuiskaan, että rohkenin laittaa masukuvan profiiliin, älkää kertoko kellekkään :saint: