Hakutulokset

  1. L

    Elovauvat 2007

    Pitkästä aikaa... Ei ehdi juuri kirjotteleen.. Nytki taitaa juttu jäädä kesken kun kuuluu pojan ääni että taisi herätä. No kokeillaan. Hyvin on mennyt ja ens viikolla tulee 2 kk täyteen. Masuvaivoja on jonkin verran ja käytössä on disfasyl- sekä relatipat ja devitolin vaihdoin Jekoviteihin...
  2. L

    Kynsien pureskelu 2,5v

    Millä sais 2,5 vuotiaan lopettamaan kynsien pureskelun? Kynnet on aina lyhyet kun puree niitä joka päivä.. Ikävä tapa hänelle jostain tarttunu..
  3. L

    Elovauvat 2007

    Moro! Onko kellää muulla tällasta vaippaongelmaa? Muistelen että joku kirjoitteli jokin aika sitten.. Siis poikavauvalla melkein joka yö vaippa pettää ja selkä on pissassa! Mulla on ollu liberot käytössä ja nyt kokeilin pamperseja niin sama juttu.. :/ Viime yönäkin vaihdoin vaipan yhden...
  4. L

    Elovauvat 2007

    Onnittelut taas kaikille vauvan saaneille!! Meillä on nyt poika viikonikäinen! On aivan ihanan helppo ainakin toistaiseksi kun ei ole vielä mitään masuvaivojakaan tai muuta. Nukkuu pari kolme tuntia, syö ja on valveilla pari tuntia. Yötki on parantuneet ja syö kolmen tunnin välein kun alussa...
  5. L

    Elovauvat 2007

    Moi! Meille siis poika syntyi 18.8. myöhään lauantai-iltana. Synnytys sujui hyvin vaikkakin kivulias kokemus oli. Mutta onneksi oli nopeaa toimintaa, vain 2 tuntia. Eilen päästiin kotiin ja hyvin on sujunut. Poika on aivan ihana rauhallinen tapaus. Nukkuu ja syö. Päivällä nukkuu pitempiä pätkiä...
  6. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    niin mitat vielä: 3620g 53cm ja pipo 34cm
  7. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Meille syntyi poika lauantai-iltana 18.8. -07 (rv39+4) Synnytys oli kipeä ja nopea, vain 2 tuntia. Tänään kotiuduimme. Nyt poika huutelee,on mentävä Onnittelut muillekin vauvan saaneille!
  8. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    ONNITTELUT TAAS VAUVAN SAANEILLE!! :heart: Kävin neuvolassa ja sain toivoa ettei tässä enää kovin pitkään tarvis kärvistellä. Th kattoi että kohdunsuu oli kahdelle sormelle reilusti auki ja kanava hävinnyt. Yllättäen tilanne edistynyt kun ei noita supistuksia kovin paljon ole ollut...
  9. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Red, eipä ole meilläkään aina niin ruusuista tuon pikku uhmäikäisen kanssa. Päiväunia ei ala millään nukkumaan vaikka mitä tekis (no joskus "vahingossa" nukahtaa) Sitten illalla onkin kiukkuinen kun on väsynyt. Muutenkin vaatii paljon huomiota joten kova paikka hänelle sitten kun on talossa...
  10. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    ONNITTELUT KAIKILLE VAUVANSA SAANEILLE!! :flower: Mulla olis nyt 39 viikkoa täynnä ja vauva tilauksessa tälle viikolle ;) Johtuen siitä että esikoiselle sais helposti lapsenvahdin vielä tällä viikolla ja miehelläki alkaa loma tän viikon jälkeen niin tulis sekin, loma siis, enempi hyödyksi...
  11. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Lämpimät onnittelut kaikille vauvansa saaneille tasapuolisesti!! :heart: Itselläni ei ole mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä mutta kovasti odotan että pääsis masusta eroon ja sais vauvan jo syliin :heart: Iltaisin tuntuu ettei liikkeelle enää pääse varsinki jos on ollut päivän...
  12. L

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Onnittelut Niiskuneiti, Sahei ja Merisimpukka!! :flower: Ja mukava oli lukea Kassun kaunis synnytyskertomus.
  13. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Soippa, mulle th sanoi kun toissapäivänä kävin neuvolassa että vauva on niin hyvissä asemissa että jos lapsivedet menee niin voin mennä istuma-asennossa sairaalaan. Ilmeisesti sitten on kiinnittynyt?!
  14. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Esikoinen vielä nukkuu ja itse olen kohta tunnin kukkunut ylhäällä. Miksihän sitä ei osaa nukkua pitkään vaikka sais ja vielä olis mahdollisuus!! Toisaalta nautin näistä aamuista kun saan yksin herätä ja syödä aamupalan kaikessa rauhassa.. Näitä ei kovin usein ole sillä yleensä neiti herää...
  15. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Ja tänään on muutama muukin saanut nyytin syliinsä. Toivottavasti on kaikki mennyt heillä hienosti. Tänään kävin neuvolassa ja kaikki ihan normaalisti. Tosin hb oli laskenut ja se oli vain 112. Eipä ihme että on väsyttänyt. Täytyy taas alkaa päivittäin syömään rautatabuja. Vauva oli rt ja...
  16. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Piitulle osanottoni :hug: Raskasta viimeisillään käydä vielä noin suuri suru läpi, voimia kovasti. Synnytystä ennakoivista oireista joku kyseli. No mulla ei ollut mitään oireita edellisessä raskaudessa. Yöllä vaan tunsin sellasen naksahduksen ja lapsivesi alkoi valua. Siitä puolen tunnin...
  17. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Täällä kauhea väsymys vaan painaa koko ajan... Muistelen olleeni paljon energisempi sillon ku esikoista odotin viimesillään. Nyt ei jaksais sitä vähäisintäkään tehdä... :| Lillielli 35+
  18. L

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Pari viikkoa tullut oltua reissussa niin en ole päässyt kirjotteleen. No kuulumisianne olen käynyt aina välillä lukemassa mutten ole ehtinyt kommentoimaan. Nytkin tässä ihan pikaiseen vaan kun kohta pitäs alkaa lapselle laittaan iltapalaa.. Lämpimät onnittelut äippä-86 ja Milana :flower...
  19. L

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Viikkoon en ole kirjoitellut kun ei ole ollut mitään ihmeempään ja mua on alkanut väsymys vaivaamaan.. En tiedä tekeekö sen ihan vaan tämä kotona, sisällä oleminen kun ei mihinkään pääse menemään. Pitäs vaan levätä.. Mutta en oo kyllä oikein malttanut olla ihan jouten vaan on tullut järkkäiltyä...
  20. L

    Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

    Eipä ihmeepiä täällä suunnassa. Kotosalla tulee juhannus vietettyä.. Kohta saiskin laittaa lihan marinoitumaan niin ehtii maustua illaksi :p Kauhea väsymys on koko ajan päällä. Toivottavasti esikoinen antais nukkua pienet päiväunet ja nukkuis neiti itsekin!! Oltais sitten illalla kaikki...

Yhteistyössä