Maaliskuiset 2025

Heippa! 😊

En löytänyt ketjua maaliskuulle 2025 vauvaa odottaville. Löytyykö täältä muita juuri plussanneita? 🤩 Vertaistukea kaipaan!

Esikoisen raskauden aikaan tältä palstalta löysin itseni salaiseen Facebook- ryhmään ja aktiivisesti edelleen osan porukan kanssa ollaan whatsappissa yhteyksissä päivittäin. Onko Facebook- ryhmää kukaan vielä perustanut / ajatellut perustavansa / kiinnostaisiko liittyä? Tai whatsapp-ryhmää?
 
Oiii kiva, että on muitakin maaliskuisten odottajia täällä kirjoittelemassa 🥰

Mulla nyt vasta 4+0, tänään ois siis pitäny menkat alkaa, mutta ei ole onneksi näkyny 🙏 la ois oviksesta laskettuna 8.3. Tänään on oltu koko päivä menossa niin oon koko ajan vähä niinkuin unohtanut, että oon raskaana, kun on saanut ajatuksia muualle kunnolla. Ja sit kun on havahtunu siihen, että ainiin oon raskaana ni on niin onnellinen 💕

Mitäs oireita muilla on vai onko vielä tullut mitään? Mulla suurimpana oireena alavatsan turvotus, nälkä, alavatsan menkkamainen juilinta ja rintojen aaltoileva arkuus.
 
Mulla on ollut nyt kyllä vähän pahaa oloa kun sitä ei aiemmissa onnistuneissa raskauksissa ollut. Ei koko päivää vaan se tulee vähän aaltoittain. Muuten ei oikeastaan mitään mainittavaa oirehdintaa vielä 😅🙏 paitti se että leposyke on korkeammalla kuin yleensä.
 
Oiii kiva, että on muitakin maaliskuisten odottajia täällä kirjoittelemassa

Mulla nyt vasta 4+0, tänään ois siis pitäny menkat alkaa, mutta ei ole onneksi näkyny la ois oviksesta laskettuna 8.3. Tänään on oltu koko päivä menossa niin oon koko ajan vähä niinkuin unohtanut, että oon raskaana, kun on saanut ajatuksia muualle kunnolla. Ja sit kun on havahtunu siihen, että ainiin oon raskaana ni on niin onnellinen

Mitäs oireita muilla on vai onko vielä tullut mitään? Mulla suurimpana oireena alavatsan turvotus, nälkä, alavatsan menkkamainen juilinta ja rintojen aaltoileva arkuus.
Mulla on ollut nyt kyllä vähän pahaa oloa kun sitä ei aiemmissa onnistuneissa raskauksissa ollut. Ei koko päivää vaan se tulee vähän aaltoittain. Muuten ei oikeastaan mitään mainittavaa oirehdintaa vielä 🙏 paitti se että leposyke on korkeammalla kuin yleensä.
Mulla on myös nälkä, menkkamainen juilinta, rinnat turvoksissa, nännit arat ja aaltoilevaa huonoa oloa. Mulla LA ehkä 3.3, tarkentuu varmaan vasta neuvolassa🤔 Onnellinen ja rauhallinen olo 🥰
 

Yhteistyössä