Hakutulokset

  1. K

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Minä täällä käyn välillä myös aina katsomassa kenen vuoro milloinkin lähteä. Onnea kaikille vauvautuneille!!!! :heart: :heart: :heart: Tulihan se Jepsu sinunkin vuorosi! Onnea pojasta!!!! Kiinamama ja mukelot 2vk ja 4 pv
  2. K

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU vol2

    Tulin lueskelemaan tänne ketkä ovat vauvautuneet. Teitä/meitä onkin jo jonkin verran. Onnea kaikille!!!!! Toinen neiti nukkuu, mutta toinen on jo valvonut kohta 3 tuntia. Ja annas kun saan kallistettua pääni tyynyyn niin varmaan toinen neiti herää valvomaan, että näin ne yöt sitten menee...
  3. K

    Pitkät lennot

    Minä lensin Kiinasta vielä viikolla 28 ja kaksoset oli mahassa. Avainsana oli vain hyvä jaloittelu välillä ja myös levähtely. Lentosukat olivat myös minulla, jotka olivat hyvät. Niitä saa esim. Instrusta. Hyvää matkaa vain!!!! Kiinamama
  4. K

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Jepsu! Odottelin sua joka päivä tulevaksi tuonne synnärille. Olin niin pettynyt, kun en sua siellä nähnyt. Mutta se suuri päivä koittaa ja varmaan pian!!!!!
  5. K

    ** Helmikuun Helmet** HELMIKUU

    Kotiuduimme eilen kahden pienen prinsessan kanssa. A vauva painoi 2750g ja pituutta oli 47cm ja vauva B painoi 2470g ja pituutta 47,7cm. Vauvamme syntyivät 4.2 klo 17.47 ja 17.57 normaalisti alakautta. Aamulla menin käynnistykseen ja jo reilun 6 tunnin kuluttua vauvat olivat maailmassa...
  6. K

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Taas uusi toiveikas aamu, mutta eipä taida tänäänkään tulla lähtöä....Pitäis keksiä jotain hyödyllistä tai sitten ihan hyödytöntä hommaa, samahan se on. On se kyllä hullua, miksi sitä odottaa niin kauheesti lähtöä vaikka tietää mitä se on ennen kuin vauvat ovat maailmassa ja sitten kun ne...
  7. K

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Kotiin mut laitettiin vielä kasvamaan. Olin jo niin valmistautunut saamaan muksut kainaloon tällä viikolla, mutta mitä vielä... :( Ei kun kotiin vaan. Eli mulla oli turhaakin turhemman tuntunen käynti siellä osastolla. Kävin päivän siellä käyrissä makaamassa ja ultrassa ja katsomassa...
  8. K

    ***Helmikuun Helmet! //tammikuu vol.2***

    Täällä vielä hengissä/hengessä ollaan. Te kirjoitatte niin armotonta vauhtia, ettei tässä kyllä millään voi pysyä perässä. Niin se vaan tulee se meidänkin kuukausi vaikka syksyllä näytti niin kaukaiselle. Vietiin jo lapset eilen mummolaan ja nyt sitten pitäis laittaa kaikki valmiiksi...
  9. K

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    On tää maailma pieni! Jepsu juu nyt luin noita aikaisempiakin viestejä ja todella nyt tavattiin siellä äippäpolilla. Tais se lääkäri lähteä syömään just meidän jälkeen. Suppareita kaikille!!!!! Kiinamama ja mukelot 37+2
  10. K

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Jepsu, Olitko tänään tuolla äippä polilla vai? Kiinamama
  11. K

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    Mullakin vihdoin käynnistyspäivä määrätty. Eli tänään kävin äippäpolilla ja määräsivät maanantaina sitten osastolle, jos ei jotain sitä ennen tapahdu. Kovasti on jo supistellut ja maanantai iltana jo luulin että lähtö tulee, mutta supistukset loppuivat sitten sängyn pohjalle. Sama täällä...
  12. K

    ** Helmikuun Helmet** tammikuu

    On ollut niin älyttömästi härdelliä tässä, että en ole kuin pikaisesti käynyt aina vähän lukemassa, mitä teille kaikille kuuluu. Nyt katselin noita viestejä ja luin, että epäilitte jo minunkin haljenneen... Ei vielä.... Kaikki on mennyt tosi hienosti ja kyllä koto Suomi kaikkine herkkuineen...
  13. K

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Kyllä te olette tosi paljon kerinneet kirjoittamaan tänne. Tässähän tämä aamu menikin, kun luin viimeiset kirjoituksenne. En enää saanut unta 5 jälkeen, joten ajattelin käyttää aikani hyväkseni. Jepsu, olit tehnyt jotain hyvän kuuloista domino/pätkis kakkua, mistähän ohjeen tuohon sais...
  14. K

    ** Helmikuun Helmet** joulukuu

    Moi Kaikille, Olenkin ollut hiukan aikaa pimennossa ja hiljaa kun vihdoin ja viimein päästiin sitten takaisin tänne ihanan kylmään koti Pohjolaan. Lento ja matka meni ihan hienosti vaikka pelkäsin pahinta. Sain vielä pari päivää ennen matkaa ruokamyrkytyksen, joka säikäytti, mutta loppu...
  15. K

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Kyllä nämä viikot menevät niin hirmuista tahtia, ettei oikein meinaa itse perässä pysyä. Painoindeksistä olette täällä vilkkaasti ksekustelleet. Sanoisin kanssa, että älkää ottako liikka pulttia noista kiloista sillä kyllä se imetys ym. härdelli vauvan ympärillä vie kiloja. Mulla kaks...
  16. K

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Milläs mielellä tänään noustaan ylös? Tuntuu, että alkaa kaikki olemaan jo aika kypsiä ja tympääntyneitä?? Enkä valitettavasti osaa kyllä oikein piristää tilannetta minäkään, sillä samoilla linjoilla mennään eli ne hormonit varmaan jyllää ja hyrrää. Motivaatio työntekemiseen on tällä hetkellä...
  17. K

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    Nyt kun olen seuraillut noita teidän juttujanne noista kohdunkauloista niin rupeaa itsellekin tulemaan mörköjä seinille. Multa ei nimittäin ole tarkastettu kohdunkaulan tilannetta kertaakaan ja kun on kans jo kolmas raskaus ja ne kaksoset. Supisteluja on mullakin ollut, mutta ei kipeitä...
  18. K

    **Helmikuun Helmet** marraskuu

    :wave: Saanko liittyä tänne teidän seuraanne, kun tuolla monikko puolella on niin tosi hiljaista. Olen lukenut teidän juttujanne jo kauan aikaa ja elänyt murheissa ja iloissa mukana täysin rinnoin. Itkeä tirauttanut :'( ja nauraa hekottanut :laugh: . Eli odottelen kaksosia viikolla 27...
  19. K

    Laitetaanko uusi pino kaikille raskaana oleville kaksosten odottajille :)

    Moi, On niin kovin hiljaista jalleen, joten ajattelin nostella pinoa ylospain. Taalla mennaan tasaiseen tahtiin, paitsi nyt alkaa kylla jo oikeasti tama "vuori" (ei enaa kukkula tai kumpu) haitata menoa. Kiloja on varmaan tullut se lahemmas 10 ja viikoilla 26 vasta mennaan. Huh huh...
  20. K

    Kaksosodotus sektion jalkeen

    Hei Felicia! Minulle on tehty sektio, tosin kylla vuonna 2002 ja nyt odotan kaksosia viikolla 26. Minulle ei ainakaan neuvolassa ole sanottu mitaan asiasta eika myoskaan laakari sanonut/varoittanut asiasta mitaan. Sinulla tietysti vahan eri tilanne, kun aikaa sektiosta on kulunut niin vahan.

Yhteistyössä