**Helmikuun Helmet** marraskuu

Milläs mielellä tänään noustaan ylös?

Tuntuu, että alkaa kaikki olemaan jo aika kypsiä ja tympääntyneitä?? Enkä valitettavasti osaa kyllä oikein piristää tilannetta minäkään, sillä samoilla linjoilla mennään eli ne hormonit varmaan jyllää ja hyrrää. Motivaatio työntekemiseen on tällä hetkellä sanoisinko - puolella.

Jahvetti: mites teidän poitsu jakselee ja oletteko saaneet jo tietoa lisää mikä vaivaa?

Siruko: sinä taisit kommentoida, että äitisi lyllersi kaksosten odotusten aikaan. Voin kyllä hyvin kuvitella tilanteen. Ykkösiä odotellessa muistan käyneeni vielä lenkillä ja ulkoilemassa ihan loppumetreillä. Viimesestä olin jopa raksalla maalaamassa patterin taustoja iltaa ennen synnärille lähtöä ja nyt hyvä jos jaksan/pystyn vähän matkaa kävelemään, kun täytyy jo pysähtyä ja puuskuttaa. Tarttee varmaan hommata sellainen pyörillä kulkeva potkukelkka, jossa on se istuin loppuajaksi.

Jepsu: Sulla tais olla samana päivänä laskettu aika ja olet menossa
K-pks synnyttämään. Mullakin olis tarkoitus sinne mennä. Voi olla kyllä että joudun menemään jo aikaisemmin ja toivottavasti pääsenkin aikaisemmin, mutta saa nyt nähdä mihin tässä oikeesti joutuu/pääsee vai synnytetäänkö me saunan lauteilla :LOL: Onkohan sinne mitään mahdollisuutta päästä äippäpolille. Kaksosia kun seurataan ilmeisesti äippäpolilla aika tiuhaan...

Matka jo alkaa pikku hiljaa jännittämään ja pientä pakkailua ollaan jo tehty. 2 päivää ennen lentoa on vielä ultraus. En kyllä oikein tiedä mitä ultraavat, mutta ihan hyvä. Tarttee varmaan Finnairille se lappu täytättää, että päästävät lentämään, on nimittäin niin iso tuo maha jo, että epäilevät varmaan mun olevan paljon pidemmällä kuin oikeasti olen.

Mutta positiivista viikon alkua kaikille!

Kiinamama
 
Maanantaiaamua täältäkin! :wave:

c81, oi, onnea ihan valtavan paljon kosinnasta! :flower: On se kyllä ihanaa, kun mies tekee sen oikein kunnolla, tietääpä että on tosissaan ;)

Kiinamama: joo, nää maanantait on aina yhtä ankeita... Mulla toi vatsa on kans jo toooosi iso ja olo sen mukainen. Kiristää ja supistaa ja painaa koko ajan. Mutta onneks typykän potkut saa aina kuitenkin hyvälle tuulelle =) Koitan tän viikon nyt ottaa oikein rauhassa ja perjantaina on sit neuvolalääkäri. En mistään hinnasta haluis vielä saikullekaan...

Toivottavasti Jahvetin perheessä ollaan jo paranemaan päin!

Jaksuja uuteen viikkoon kaikille,

t. Piipi + typykkä 26+3
 
Kiitos vielä kaikille tuesta :hug: =) Pojalla ei mitään ihmeempää, taisi se enterorokko vaan iskeä normaalia voimakkaammin. Vaikka lääkärikin oli pojan sinne mennessä sitä mieltä, että90% varmaa olis, että aivonkalvontulehus löytyy...oireet oli NIIN selvät!! Mutta selkäydinnäytteessä sitä EI löytynyt :D :hug: Mutta pitää nyt seurailla tilannetta vielä, kun enterovirus voi laukaista aivokalvontulehduksen :/ Kuumetta vielä on, mutta ihan virkeä jo =) Melkeen liiankin virkeä...tapeltiin koko aamu :LOL: :LOL:

Itsellä supistaa ihan vähän väliin, onneksi ei kovin kipeetä ole. Huilia koitan sen minkä pystyn...kun en yhtään osaisi aloillani olla :kieh:

Nyt en yhtään muista mitä täällä on keskusteltu, kun lauantai meni siinä panikoidessa ja eilen en koneella juuri käynyt...mutta mitä pikaseen lukasin, niin tais kaikille olla asiat ok :D

c81 Hirmusesti ONNEA!!!!! :heart: :heart: :heart: Vieläkö menette ennen vauvan syntymää naimisiin? :D

Ite meinasin kohta kampaajalle soittaa ja varata aikaa...meinasin pistää taas ihan kyniksi koko pään... :D Viimeksi oon tammikuussa käynyt ja siitä asti tää on nyt kasvanu...tulee taas aika radikaali muutos :D IHAN lyhyeksi meinaan siis laittaa :D

Mutta jos nyt tuon toipilaan päästäisi koneelle vähäksi aikaa :wave:

Jahvetti 28+4
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
c81 Hirmusesti ONNEA!!!!! :heart: :heart: :heart: Vieläkö menette ennen vauvan syntymää naimisiin? :D
Juu, tarkoitus olisi maistraatissa käydä jossain vaiheessa piipahtamassa.. ei mitään isoja häitä kun ollaan molemmat koettu jo 'entisissä elämissä' ne isot sukuhäät.

 
Tyttiliini
Jahvetti, ihanaa, ettei ollu aivokalvontulehdusta! En ehtinyt kirjoitella viikonloppuna mutta mietin kovasti, miten teillä menee. Meidän pojalla epäiltiin myös aivokalvontulehdusta pari kuukautta sitten, kun kuume nousi hirveän nopeasti tonne neljäänkymmeneen ja iholle tuli sellasia pieniä punaisia pisteitä. Oltiin ihan kauhuissamme, mutta ei se sitten sitä ollut, ilmeisesti enterorokkoa sekin, vaikkei siitä mitään vahvistusta saatu. Yhtä äkkiä se sitten meni ohi kuin oli tullutkin. Mutta kyllä noi pelästyttää ihan kauheasti.

Ja C81, hurjasti onnea :hug:

Taidan siirtyä lepäämään, olin jo töihin menossa mutta tuli niin kova heikotus ja pyörrytys että jäin bussista pois ja tulin takaisin kotiin. Tuskin tämä sen kummempaa on, nyt on jo parempi olo. Olen tainnut vaan rehkiä liikaa. Muutamaan viikkoon ei ole ollu liitoskipuja ja ajoittaista masennusta pahempia "oireita", ja olenki sitte tehny töissä pitkiä päiviä, leikkiny esikoisen kanssa ja hoitanu sitä lähes yksin kun ajattelin, että miehen pitää välillä päästä vähän liikkeelle, ja vielä rampannu kaupungilla ja vieraisilla ja ties missä. Eipä järki paljon päätä pakota, kun aina pitää ajaa ittensä piippuun B)

Mukavaa päivää kaikille räntäsateesta huolimatta (Vai sataako täällä vaan?).

Tyttiliini 25+5
 
maanantaita :wave:

jahvetti: hyvä että teillä ollaan jo toipumaan päin =) kaks plussa on muutes nyt puoleen hintaan et kannattaa tää ostaa ja vaatii sit normaalinhintanen lehti lahjaks kun ei ajoissa tullu B)

c81: isot onnittelut! :flower:

jepsulla tais olla vanhenemispäivä, onnittelut siitä! :flower:

oma (.) ei mitään ihmeellistä, vauva on tosi aktiivinen kaveri ja potkut tulee tosi kovina. eilen vihlo jonku aikaa alamahaa inhottavasti :/ enkä omasta mielestä ees mitenkään rehkiny. kurjan sään takia vkl tuli vietettyä melkeen sisätiloissa. tänään se kyllä korjataan, ihanaa jos tulee lunta =)
pitää vielä kehua tuota pientä poikaa, alkaa oppia kuivaksi tai sen sais nyt täysin kuivaksi jos olis kesä koska osaa jo sanoa kun on tarve potalle ja eilen pyrki pöntölle vaikka oli vaippaki. kesällä olis helpompi ulkona pissattaa, nyt ei kun niin paljo vaatetta eikä tietty muutenkaan. no keväällä sitte. onhan tuo osakuivuuskin hyvä. aamulla kuulin että pikkumies heräili jo sillon kun mies lähti töihin mut ei pitäny ihmeempää ääntä. mä en jaksanu nousta ja nukahdinkin sitte uudelleen koska heräsin vähän vaille kahdeksan kun kuulin et poika leikki leluilla sängyssä. ei noussu sängystä ennenku mä nousin. kiltti poika kun antaa äidin nukkua :D varmaan oli pojuki nukahtanu uudelleen, tuskin sentään melkeen kahta tuntia olis itekseen sängyssä leikkiny sentäs :whistle:
nyt ruvetaan valmistautumaan pihalle, hauskaa päivää kaikille :wave:
 
c81
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttiliini:
Taidan siirtyä lepäämään, olin jo töihin menossa mutta tuli niin kova heikotus ja pyörrytys että jäin bussista pois ja tulin takaisin kotiin. Tuskin tämä sen kummempaa on, nyt on jo parempi olo. Olen tainnut vaan rehkiä liikaa. Muutamaan viikkoon ei ole ollu liitoskipuja ja ajoittaista masennusta pahempia "oireita", ja olenki sitte tehny töissä pitkiä päiviä, leikkiny esikoisen kanssa ja hoitanu sitä lähes yksin kun ajattelin, että miehen pitää välillä päästä vähän liikkeelle, ja vielä rampannu kaupungilla ja vieraisilla ja ties missä. Eipä järki paljon päätä pakota, kun aina pitää ajaa ittensä piippuun B)
Miekin pökräsin kaksi kertaa la iltana meien porukoille.. kun tää tyttö sitten suutuspäissään kävi lenkillä sekä aamulla että illalla :S. verenpaineet oli 109/65, ja syke 105. Ihme jos silmissä pimenee... :S (äiskällä oli verenpaine mittari niin sain mitattua heti..)
Ei aina vaan malta ottaa rauhalisesti.. ja kun ei kotonakaan tehnyt mieli kököttää kun mies tosiaan murjotti..

Ota Tyttiliini rauhallisesti, juuhan??? :hug:

 
Hyvää huomenta.

Täällä eilen kuikuteltiin niin että voi mies parkaa. Asia korjaantui kyllä ennen nukkumaan menoa :whistle: (oikein hävettää) :ashamed:

Onnea kihlautumisesta c81 :flower:

yöllä oli jotenkin vaikea olla yskitti ja vaikka ei yskittänyt enää lääkkeen jälkeen niin en saanut unta. Hyörisin ja pyörisin. Yli tunti siinäkin sitten meni. :/

Ihan kumma juttu noiden öitten kanssa kun voin herätä 3 tai 4 aikoihin ihan ku olisin lähössä jo jonnekkin ihan pirteenä ja jos satun saamaan unta uudestaan ja 7 olis tarkoitus herätä ja lähteä kouluun ei mitään toivoa et nousisin sängystä. ärsyttävää... :kieh:

Kait sitä vois laittaa vaatteet pääl ja raahautuu kouluun.

Niisku-neiti & rinsessa 27+6
 
Moikka vaan kaikille...taas tuli tauko kirjoittelusta mutta innokkaasti olen lukenut teidän muiden jutustelua :)

c81 tosi paljon onnea kosinnasta!! :flower: ihanaa! :hug:

Meillä täällä viikonloppu vierähti, noh sanoisinko liian nopeasti. Perjantaina perheemme kasvoi "uudella" perheenjäsenellä: koiranpennulla. Pieni Tino-poika liittyi perheeseemme ja kaikki ovat olleet ihan haltioissaan. Mahdottoman villi vauveli on, kerkeää aivan joka paikkaan. Tänä aamunakin heräsi kuuden aikaan kun mies lähti töihin ja siitä lähtien on touhuillut hulluna. Mut nyt onneks nukahti, viimein! :)

Vauva voi hyvin. Ollut aika rauhallinen johtuen kai siitä kun äitillä on ollut niin paljon "muuta" hommaa..

Isänpäivä meni hienosti. Leivoin miehelleni kakun ja muita herkkuja. Ja aamulla veimme miehelleni tyttöjen kanssa aamupalan sänkyyn ja lahjatkin annettiin siellä. Mieheni oli tosi iloinen yllätyksestä! :) Sitten pitikin ruveta touhuamaan isänpäiväruokaa. Appivanhemmat tulivat meille ja iltapäivälle he menivät katsomaan tyttöjen isänpäivä konserttia. Illalla kävimme minun vanhempien ja sisarusten luona. Söimme vanhempieni ravintolassa isänpäivän kunniaksi gourmet aterian...Ja voi että kun tuli lihava olo! Tuli syötyä eilen, vähän liiankin paljon!

Myöhemmin illalla istuin sohvalla ja silittelin massua. Tinokin liittyi seuraamme. Painoi pään masulle ja ihmetteli vauvan potkuja..ja sitten nukahti siihen, pää painuneena mahani päälle. Oli aika suloisen näköinen siinä! :)

Ja nyt pitää rientää, koiran ulkoilutus hommia....

 
Tää osto tulevalle isukille kunnon välikerraston + sydänsulkaata ja sikaripaketin :ashamed: Piti vähän "hyvittää", ku olen niiin monesti tuosta tupakoinnista motkottanu :ashamed: on ollut reilut puolivuotta polttamatta (tupakkaa), mut aina sillon tällön polttelee sikaria. Viimev.loppun innostu sit ukkojen kans vähän enempi polttamaan ni ää vähän :whistle: No oli tuleva isukki ihan ihmeissään.. no toivotti mulle viime äitienpäivänä hyvää äitienpäivää (mä olin vähän et tä? enhän mä ole etes äiti/raskaana), mut kuulemma hänen tulevien lastensä äidille :D
No miehen isälle vietiin koottava auto ja mun isälle veimmä vesiväri-maaluaus setin(tykkäs ihan hirveesti) :LOL:
No äitin/isän kans sit illemmalla otin "yhteen", ku olemma aivan liian aikaisin alkaneet varustautumaan vauvan varalle.. ku kuulemma ennen ajateltiin niin et se tietää epäonnea. :kieh: Eivät vissiin vieläkään oikein käsitä että meille on vauva tulossa... no ovat kyl sisarustenki ensimmäisten kohdalla vaatineet hetken "sulatteluaikaa". mut ei paljo kotona haluta "hehkuttaa". Sannoin niille joskus rv.18, ni tuumas ettei kannata kaikille vielä sanoa, ku alkavat hössöttään...entä siten!
Yritin selittää et 1.tämä on valmistautumista vauvan vastaanottoon 2. kun ostaa vaunut+turvaistuimen yhtäaikaa, saa halvemmalla 3. en tykkää ensivuoden vaunu kuoseista 4. meiltä on 90km vaunu yms. lastentarvike liikkeisiin, et ei ole mahdollisuutta kovin usein käydä, eikä varsinkaan yhdessä jne jne jne.... kyl mä sil taisin tuumata senki et itse asiassa me ollaan "aikamyöhään" liikenteessä :snotty:
Tympäsee vain et omalle äitille joutuu valintojaan aina perustelemaan.. ei sen puoleen en mä ole tähän astikkaan eläny vanhempien toiveiden mukaan..
no täälläki ollaan :'( mielellä.. lähin kokeileen pitkän viikonlopun jälkeen et miltä se töissä olo tuntuu...
Eilen muuten löysin eka kertaa vauvan pään/pepun.. sattu sopivasti käden alle.. nauru pääsi ku tuntu niin "hupaselta" :saint:
 
Kiitoksia onnitteluista huomenna on mun synttärit siis.

Kiinamama 12.2. olis laskettuaika ja Kpks:ään synnyttämään jos siellä vaan porukkaa on kun nää irtisanoutumisjupakat on päällänsä. Keskipohjanmaasta kyllä luin eilen että synnäri pidetään toimintakuntosena mutta synnyttäneet päästetään jopa samana päivänä pois jos hyväkuntoisia. Tervetuloa vaan kotoSuomeen! Mä uskon kyllä et sut otetaan aika tarkkaan seurantaan sit Suomessa. Muistelen kun äiti otti pikkuveljiäni niin sai koko ajan hypätä siellä. Mutta hyvähän se on kun seuraavat.

c81 onnittelut kihlautumisesta! :flower:

Jahvetti hyvä et pojulla kaikki ok!

Katariina84lle onnittelut uudesta perheenjäsenestä! :flower: Minkäs rotunen koiruus teille muutti?


(.) kävin ilmoittamassa töihin et mulle voi soittaa jos tarvii tuuraajaa...jotenkin olis kova himo päästä hetkeks töihin. :ashamed:
Maha on ollu sekasin nyt eilisesta saakka ja flunssa/yskä vieläkin kehissä. Milloinkohan se loppuu??!!!
vauveli potkii paljon ja on todella liikkuvainen. Tyttö keksi eilen illalla hauskan tempauksen ja pörisyttää suullaan nyt jatkuvasti mun mahaa ja nauraa ihan vääränä vieressä. Hupsu!
Olo ihan muuten jees jos siis noita flunssahommia oteta laskuun. Karkkia ei edes tee mieli! :attn: Ihmeellistä!

Kiinamama voipi muutes olla et tämä pimu synnyttää vasta maaliskuun alussa tai helmikuun lopussa sillä tyttökin meni 42+1 vkoille. Plaah, tätä odottelua. ;)

Nyt meen rojottaa sohvalle autuaaseen hiljaisuuteen kun mies ja typykkä nukkuu.

Jepsu ja Martti 26+6 :heart:
 
Äitiyspakkaus postissa!!! Vihdoinkin!!!

Vielä kun malttaisi päivän olla töissä, niin illalla sitten on ihkua ihastella niitä vaatteita ja tavaroita....

Onnea paljon c81!!! *vihreä kateus yrittää hiipiä poskille...*

Meillä tuleva isukki sai eilen "isyyspakkauksen", ja oli siitä oikein otettu... Missä välissä ja mistä (kun eihän täällä maalla ole) minä ne kaikki olen hommannut... :heart:
 
c81
Kyllä työ ootte kaikki ihania.. on sitä muutkin viime aikoina ylistäny, mutta pakko yhtyä - että on mieletöntä kun täällä saa tukea niin hyviin kuin huonoihinkin hetkiin!!!!! :hug: Voi kun pääsisi rutistamaan teitä kaikkia oikein kunnolla!!!!!

Mie oon kade tuosta katariina 'vaavista' meillä on samanmoinen haaveissa sitten kun tää ihmisvaava osaa ottaa vastuuta siitä myös..
 
Miulla iski tässä aivan kaameea talokuume. Meillä siis on jo talo missä asutaan mutta tää alkaa käymään ahtaaksi kun kaikille lapsille ei omaa huonetta löydy. Olen katsellut täällä Imatralla yhtä taloa jo useamman kuukauden kun se myynnissä ( 7h ja keittiö) ja nyt siltä hintakin laskenut..kyseessä siis aika vanha talo mutta siistissä kunnossa on. Otin yhteyttä pankkiin verkkopankin kautta ja sainkin neuvotteluajan 20.11 illaksi. Onkohan miulla mahdollista saada tollasta 100000 euron lainaa ihan omiin nimiini kun isännällä on firman toilailujen vuoksi mennyt maksutiedot..miulla toki kaikki kunnossa tuoltaosin.. Hitto ku polttelee ja hiukan hirvittääkin mutta ajattelen että eihän tuo selviä jossei kysy ja tilaa me tarttettas enemmän..

Tuosta hermojen kireydestä..kyllä ne soi täälläkin.. miettikääpä tätä: hormoonit heittää, verenpaineet alhaalla kuten myös hemppari, verensokeritkin heittelee.. sitten taistelen/taiteilen täällä yhden murrosikäisen, toisen esimurrosikäisen (jolla adhd), kahden kehitysvammaisen ja yhden alkavan uhmaikäisen pojan kanssa..samalla koetan saada tuohon ukkoon jotain tolkkua kun tuppaa sekin välillä olemaan oikee "Tauno"..Koita siinä sitten venyttää pinnaa. lIsäksi miulla tulossa tuossa Joulukuussa huoltajuuskiista hovioikeudessa Kouvolassa just ennen Joulua jossa taistellaan tuosta vanhimmaisesta exxän kanssa..se siis asuu tällähetkellä juopolla isällään vielä.. Tätä taistoa ollaan periaattees käyty jo yli 4v..nyt miulla jo sentään tuo toisiks vanhimmainen täällä asumassa ihan virallisesti. :headwall: |O :p
 
on tää outoa, söin äsken joku puol lautasellista makaronilaatikkoa ja meinas oksennus tulla ku tulin niin täyteen! nyt oli pakko tulla makaa sänkyyn ku ajattelin et muuten tulee kaikki ylös jollei makaamaan tule!

c81 hurjan paljon onnea kihlautumisen johdosta! mä kans muistan kun mies kosi, tuli täysin puskasta ja vielä oli polvillaan mun edessä, voiih...

meillä mymmy ollut aika rauhallinen nyt viikonlopun aikana, en tiedä miks. oiskohan saanut tarpeekseen kaikesta melusta ja hälinästä. :D
meillä isi sai lahjaksi uudet nahkahanskat ja uutta partevettä ja isi- pipareita. oli todella otettu kun ei ollu vissiin osannut odottaa mitään. ja aamupalankin sai sänkyyn et olin mä kyllä eilen sitten ihan ylivoimaisen hyvä vaimo. :LOL:

mites teillä muilla noi kelalaput? kun mulle tuli postissa tänään päätös sittä että saan äitiyspakkauksen, mutta äitiyspäivärahasta siinä ei ollut mitään.. tuleeko se päätös erikseen vai?? vai eikö mulle vaan myönnetty sitä? :)
 
liirah raha päätös tulee erikseen =) Mulla taisi tulla n.2 viikkoa pakkauspäätöksen jälkeen. Joskus siinä menee kauankin =)

suurperheen äityli sama täällä, tila "loppuu" :whistle: Nyt meillä on kaikilla kolmella omat huoneet, mutta vauvalle ei enää sitten riitäkään :/ Meillähän talo oli jo myynnissä, mutta sitten vetäydyttiinkin koko hommasta kevääseen asti...ei se vauva kuitenkaan vielä pariin vuoteen välttämättä omaa huonetta tarvi :D Keväällä sitten tämä uudelleen myyntiin ja uusi paketti tilaukseen =) Tosin nyt täälläkin ollut 2 sellasta 7h+k taloa myynnissä, mutta mutta...kumpikin vähän meille huonossa paikassa :whistle:
 
Isäinpäivä lahjontaa täällä harjoitettiin näin: Mies sai Viivi ja Wagner shortsipyjaman ( paidassa texti: se pieraisee vartin välein ja royhtäisee tasatunnein) sekä boxerit ja sukat miulta. Kaksosilta sai heidän tekemän avainnaulakon (itseasiassa toinen heitä oli sen tehny mutta anooin yhteisenä kun toinen samanmoinen paketti meni heidän viralliselle isälleen kun tätävuonna sentään poikia isäinpäiväksi muutamaksi tunniksi luokseen otti) Pikkuherralta oli kortti isukille myös. Vieteltiin tuossa la pojan 2v synttäreitä ja siitä jäikin kivasti kakkuu tähteeksi niin ettei tän mamman tarttenu erikseen leipasta..Tuo poju kun syntyi pari vuotta sitten isäinpäivänä " lahjaksi" miehelle jolla ei vielä omai lapsia ollut mutta miulla niitä oli senkin edestä =)
 
Jahvetti meillä kun tuo pienimmäinen nukkuu mein makkarissa ja vauvakin sinne tulee..kaksosten huoneeseen en voi ketään laittaa kun pojilla niin oma maailma..samoin kun taas isojen poikienkin huone pyhitetty kyllä heille et ois väärin sinne pieniä laittaa..eikä kyl yksinkertaisesti mahdu.. Ajattelen vaan kun noi pienet kasvaa kuitenkin niin kohta oltais aivan pulassa..mutta en tiiä kuinka pankissa käy..tohon talomyyjään en oo viel ollu yhteydessä. Uutta meillä ei oo vara harkita mutta tuo talo olis ihana ja pihaakin olis yli 1300 neliöö.
 
kuka muutes katto eilen bb talk shown? siinä kun näytettii se saulin sisko synnärillä sen vastasyntyneen pojan kanssa ni kyllä pääs itku, hyvä etten ääneen porannu :ashamed: oli kyllä niin ihuna se pieni :heart: ja ne talolaisten reaktiotki vielä lisäs vettä myllyyn, itketti entistä enempi. vähän herkkä mieli vissiin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Cruella DeVille:
kuka muutes katto eilen bb talk shown? siinä kun näytettii se saulin sisko synnärillä sen vastasyntyneen pojan kanssa ni kyllä pääs itku, hyvä etten ääneen porannu :ashamed: oli kyllä niin ihuna se pieni :heart: ja ne talolaisten reaktiotki vielä lisäs vettä myllyyn, itketti entistä enempi. vähän herkkä mieli vissiin :whistle:

Jepjep :'( :heart: =)
 
Tyttiliini
C81, joo yritän nyt ottaa rauhallisesti, oikeen hävettää kun en ole jaksanu varoa. Mutta kuten varmaan tiedät, välillä sitä haluaa vaan unohtaa että olis jotenki vaivanen ja olla niinku yleensäki.

Ja Cruella, ihanasti kehuit teidän pikkupoikaa =) Meillä on kauhea uhma meneillään ja välillä olen aika lyhytpinnainen ja hermona. Mutta välillä taas muistaa, miten ihana se meidänkin pikkuinen on, siis silloin kun ei vänkää vastaan tai saa raivareita :LOL: Oli mahtavaa kun tosiaan tänään käännyin takaisin työmatkalta ja tulinkin kotiin kun oli huono olo. Mies oli lähdössä just viemään poikaa päiväkotiin ja kun avasin oven, kuulu riemukas ja yllättyny "Äiti!!!!". Poika juoksi tukka hulmuten suoraan mun syliin ja höpötteli, että "äiti tuli, äiti tuli kotiin, äiti kato helmi, äitiäiti". Tuli kauhean hyvä mieli. Potta-asiassa meillä taas on menty vähän takapakkia, kun poika on keksiny väittää että ei ole hätä.. No, kaipa se siitä.

Cruella, mitä teidän poika muuten ymmärtää tästä vauva-asiasta? Kun mä vähän luulen, että toi meidän natiainen on valmiiks vähän stressaantunu vauvasta vaikkei se tietenkään täysin tajua, mistä on kyse. Tai siis se kyllä tietää, että äidillä on mahassa vauva ja vauva tulee meille asumaan. Se keksi jopa ehdottaa, että vauva tulis nukkumaan sen huoneen sohvalle, voin kuvitella, että ääni viel muuttuu kellossa! En vain oikein tiedä, pitäisikö asiaa jotenkin enemmän selittää pojalle. Se on nyt 2,5, tosi pieni tietysti vielä, mutta kyllä se kaikenlaista ymmärtää. Jotenkin haluais nyt olla sen kanssa tosi paljon eikä koko ajan hölpöttää vauvasta, etenkään kun sillä on noita itkuraivareita. Mutta toisaalta tietysti se varmaan auttais sen sopeutumista vauvaan, jos asia olis puhuttu miljoonaan kertaan.

Tulipas sekavaa höpinää, jos tota ei jaksanu lukea niin en pahastu :whistle:
 
:attn: Minä katsoin ja minä myös itkin ja katsoin. :ashamed: Ollu hiukan sekasin noi tunteet.

Kiukuttaa, masentaa, v*tuttaa, ja toisinaan olen kuin naantalinaurinko. :whistle:

Vai että se päätös tulee myöhemmin. No hyvä että joku tiesi itse olen sitä pienessä päässäni pähkäillyt. :LOL:

Meidän tuleva isukki ei saanut mitään paitsi tunnin kiukuttelun raivokohtauksineen... Voi että olin illalla niin kiukkuinen itselleni. Ei ole yhtään tapaistani. :ashamed:

Mut tuleva isukki on jo saanut monta hupaisaa vauvanhoito opas kirjaa ja ostin hetki sitten bodin missä lukee "isin kulta"

Hän kyllä vissiin odotti jotain saavansa eilen mutta jotenkin itse ajattelin sen tuovan huonoa onnea :/

Noh jouluna sitten.

Niisku-neiti & rinsessa 27+6
 

Yhteistyössä