Mikähän kerho meille väliinputoajille sitte
:kieh: 25-30
No jooh...
Nyt on nuorimmainen vuorostaan kipeä...viikon olen nyt kökkiny melkeen päivät tässä kotosalla neljän seinän sisällä vuorotellen kunkin poikasen kanssa :/ Alkaa huumori loppua...varmaan tulen vielä itse kipeeksi, ihmettelen etten vielä ole!!
mulish, oijoi...jännittävät hetket siellä käsillä =)
Saanukka, mä muistan kanssa kun esikolle kaikkea hommattiin, niin kyllä niitä kanneltiin ja kuivaharjoteltiin :kieh: Toivottavasti ei naapurit kurkkinu ikkunoista
Nyt meillä on sitä harrastanu etenki tuo 4v kuopus, nytkin vaunut täys pehmoleluja
Kaukaloa ei olla viel saatu. Lainataan siis miehen työäkaverilta...saa nähä millon mies sen sitten sieltä hakee
Kunhan laitokselle viimeistään tuo
Huomenna alkaa jo 30. viikko...voiko olla mahollista??? |O Jotenkin tää 20-30 viikot on menny "siinä sivussa" vaikka olen vaan kotosalla ollu |O :attn: Luulin, että tää aika matelee...mut onneksi näin päin =)
Jos en saikulla olisi, niin n. 2 viikon päästä alkaisi kuitenkin jo äippäloma, koska olisin alottanut sen 50 päivää ennen la:ta =) Että NIIN pitkällä ollaan jo!!
Kohta alkaa jännittää jo :heart: :attn:
5 viikkoa kun vielä päästään, niin enää ei edes syntymää estettäisi, jos alkaisi syntymään =) Taisi 34 vko olla täällä se raja... =)
Alkaa pienellä olla jo tosi paljon voimaa, potkut ja iskut ihan sattuu...etenkin kun tuonne alapään seutuville sattuu potkimaan...poikittain kun on :/ Kääntyisi nyt, niin olis liikkeetkin kivemman tuntusia :/ Alapäätä vihlasee kunnolla, kun sinne iskee...onko muilla samaa, joilla on pt:ssä tai poikittain?? :wave: Mulla oli tätä samaa myös kolmosen kanssa, kun sekin viihtyi tositosi pitkään poikittain |O
-2 pakkasta, aurinko paistaa, ihana ilma siis
Mut me kökitään sisällä |O
Jahvetti 28+6, huomenna alkaa 30.viikko jo :heart: :heart: :heart: :heart: