paljon ois kommentoitavaa, kun muistais mitä :headwall:
kestoista joku kyseli. Meillä ne aiotaan ottaa myös käyttöön - ainakin osittain. En mieltäni pahoita, vaikka joskus öisin tai matkoilla turvaudunkin kertiksiin. Ja vauvastakin riippuu paljon, löytyykö suosiolla hyvää mallia. Hahtuvaa ajattelin kuoreksi, ja sisätäyttiksiä sitten ostettuina ja itse tehtyinä.
Pitäis tuo nuorin saada yökuivaksi! Ei yötäkään, ettei vaippa olis märkä
Ei meillä kukaan enää kaks vuotiaana ole yöllä vaippaa tarvinnut, ja tää poitsu on jo 2 1/2v...
kohdunsuun aukeamisesta ja kielloista oli ainakin puhetta. Jos ulkosuu auki, kanava lyhentynyt ja pehmentynyt, ei mitään kieltoja anneta. Mutta jos sisäsuukin auki, kiellot tulee lähinnä tulehdusvaaran vuoksi ja tähän pitäis kuulua myös uintikelto. Näin ainakin mulla ollut aiemmin.
Omat ultrakuulumiset. Kävin siis ylimääräisessä ultrassa kovan painontunteen takia. En kyllä tiedä, mitä sillä tarkistettiin
Mutta joka tapauksessa vauva oli silleen poikki/perätilassa sivuttain
Eli istui mun nivusen päällä, pää oli kohti vasenta kainaloa ja selkä painoi kohdunsuulle. Hikka muuten tuntuu aika ikävältä tuolla jalkovälissä! Kohtu oli kuulemma jotenkin alhaalla, eli kannattimet ei ylhäältä pidä kohtua tarpeeksi, ja siitä johtuu tuo kamala painontunne! On kuulemma hyvä, ettei pää ole kanavassa, koska olis vaara, että alkais tosissaan aukoa paikkoja...mutta mutta! Pelkään, ettei vauva käännykään oikein päin. Mulla kaikki on jo hyvinkin näillä viikoilla olleet oikeassa asennossa :/
Kokoarvio oli 1000g, ja kuulemma tosi hyvin sai mittoja :heart: Mutta onneton istui niin tiukasti nivusen päällä, ettei vieläkään päästy kurkkaamaan jalkoväliin |O Kai on totuttaudutava ajatukseen, että sukupuoli selviää sitten laitoksella
Kelasta oli vielä puhetta. Mä sain avustuspäätöksen, ja rahatkin käyneet :ashamed: jo tilillä, mutta päivärahapäätöstä ei kuulu :headwall: |O Hidasta on päätöksenteko tässä suhteessa ainakin meilläpäin.
Jee! tänään kasassa 28 viikkoa :heart: