** Helmikuun Helmet** joulukuu

Joulukuu alkoi jo! :xmas:

Ei ole kauaa ku pienokaiset on jo sylkyssä :heart:


31.1.2008


Jahvetti, 4. lapsi, Koks, T


1.2.2008


Matilda81, K-HKS, T
Nenny06, 2. lapsi, PKKS
Uksa, 4.lapsi, HYS
Äippä70, 1. lapsi, MKS


2.2.2008


Lumianna, 3. lapsi, KOS
Mirtsu- 81, 1.lapsi, T


3.2.2008


Anna86, 1.lapsi, Kätilöopisto, T
Hedukka, 1. lapsi
Mouse
Tellus1, 1. lapsi, K-HKS


4.2.2008


Cruella DeVille, 2. lapsi, Koks
Eppu75
Goldy, 1. lapsi, TAYS
Hissukka, 2. lapsi, K-HKS
Kevytmelankolia, 4. lapsi, KYS, T
Kiin, 1. lapsi, SKS, T

Nalle-Puh, 1. lapsi, Kättäri
siruko, 1. lapsi, OAS, T



5.2.2008

Niisku-neiti
Pöhinä, 1. lapsi, P
Sininen hetki, 1. lapsi, KOS
Tarppa, 4. lapsi, KYS, T


6.2.2008

Evaellen, 1. lapsi, KOS, T
Hanne-mari, 3. lapsi
Joyeux, 1. lapsi, KYS
Sutska, 1. lapsi


7.2.2008

NelHM, 3. lapsi, KYS, P
Olivia82, 4. lapsi
Piparjuuri, 1. lapsi
mulish, 3. lapsi, P
Suurperheen äityli, 6. lapsi, T
Shiva, 1. lapsi, Nkl, T


8.2.2008

Taikku-74, 2. lapsi
Tuulitukka-74, 2. lapsi, KOS
Tuttemui, 5. lapsi, OYS


9.2.2008


Babygirl, 3. lapsi, TAYS, T
Pessi, PHKS


10.2.2008


Aamuaalto, 2. lapsi, PHKS
Lammiska
Liirah, 1. lapsi,
meijuska, 3. lapsi, E-KKS
Meillevauva, 1. lapsi
Pusuapina, 1. lapsi, TAYS
Sara-70, 3. lapsi


11.2.2008


Kipsu, 1. lapsi
Odezza, 3. lapsi
pilvipouta, 2. lapsi, K-HKS


12.2.2008

Adrian-80, 1. lapsi
Anna-Mari82, 2. lapsi, KYS
Jepsu, 2. lapsi, K-pks, P
Kiina-mama, 3. ja 4. lapsi


13.2.2008

annnas, LKS
Piiju, 1. lapsi, KYS, T
Tillukas, 1. lapsi, SatKS, T
VanamoBr, 2. lapsi, Jorvi , P


14.2.2008


Jijope, 3. lapsi, P
Marie82, 1. lapsi, P
Nipsuli, 1. lapsi



15.2.2008

BellaDelaRosa, 2. lapsi
Piipi79, 1. lapsi, TYKS, T
SEE, 1. lapsi, KOKS


16.2.2008

civindal, 1. lapsi, KOS
Lily-, 2. lapsi, VKS
Olivia, 1. lapsi, K-SKS, P
Äitsy80, 3. lapsi, Seks
Sahrami80, KOS, P


17.2.2008

Hulipumpsis, 4. lapsi
Tikru71, 1. lapsi


18.2.2008


emmie, 1.lapsi
Puunukke, 5. lapsi, OYS
Rimpe, 4. lapsi
hilunen, 2.lapsi, Koks, T


19.2.2008

Melon, 4. lapsi, TYKS, P
Napsuh87, 1. lapsi
Victoria Crown, 3. lapsi, TYKS, T


20.2.2008

Ciba, 1. lapsi, Jorvi
HEIDOS, 2. lapsi, KOS
miina34, 1.lapsi
Pottu82, 1. lapsi, KYS


21.2.2008

K-M, 2. lapsi
Mielikki, 5. lapsi, TAYS
Pikkuveikka, 2. lapsi, Jorvi
pinja79, 2. lapsi, K-SKS
Tyttiliini, 2. lapsi
Zuku, 1. lapsi


22.2.2008


Kuukuna, 1. lapsi, Jorvi, P
satu1975, 1. lapsi
Terttu77, 2. lapsi, TAYS
Villapeitto, 2. lapsi, Tammisaari


23.2.2008

Saanukka, 1. lapsi, OYS, P
VVG76, 1. lapsi, NKL
Pupi, 1. lapsi, KOS


24.2.2008


katariina84, SKS


25.02.2008

Chili, 1. lapsi, P
c81, 1. lapsi, KOKS
Heltu, 3. lapsi, K-HKS
Skog, 1. lapsi
Vinja, 2. lapsi, PHKS


26.2.2008

hilari, 5.lapsi,
Mamitre, 3. lapsi, TAYS
Minni80, 2. lapsi
Tohina, kaksoset


27.2.2008


bedluna78, 1.lapsi, Jorvi
Hannipupu, 3. lapsi, KOS, P
Helmiminttu, 1. lapsi
Kia77, 1. lapsi
Liziska, TYKS


28.2.2008

KatariinaVaan, 2.lapsi
Laa Laa, 3. lapsi
Pallukka, 2.lapsi
Piipero86, 2. lapsi, KAKS, P


29.2.2008

Elodie
lumienkeli1, 7. lapsi



Vielä ilman LA:ta

Amppi, 1. lapsi
Anselmi86, 1. lapsi
Burberrynen, 3. lapsi
Karita87
Keiju84, 2. lapsi
Mari-78, 2. lapsi
Minerva, 2.lapsi
Mymmelis
Ninsko
Pikku-Katti
Toukkahaave, 1. lapsi


Edelliset keskustelut

http://keskustelu.kaksplus.fi/t783780 kesäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t806477 heinäkuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t828096 elokuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t850196 syyskuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t870202 lokakuu
http://keskustelu.kaksplus.fi/t891173 marrakuu
 
Eka! Taino siis toka :D

Siis uskomatonta, kuukausi niin alkaa LOMA! Ja siinä kun on viikko eka lomailtu niin alkaa äippäloma, uijui...
Just äsken yks työkaveri kysy että koska jään pois töistä ja ku kerroin niin se oli ihan ihmeissään ja kysy että niin koska sun laskettu aika on... Oli aivan siis äimänä että olin näin pitkään saanu pidettyä salassa lähes kaikilta :)

käytiin mun tädin luona eilen ja se näki mut eka kertaa raskaana, sanoi että näin pitkällä olevaks mulla on kyllä tosi pikkanen maha... kai se on sitte uskottava, toivottavasti se ei oo huono asia... :|
 
huomenia |O *haukotus*

poika herätti yöllä ja valitti korvaansa :/ ei itkeskelly, ihme kyllä, valitti vaan. annoin supon ja otettiin vähän mehua ja sitte loppuyön nukku mein välissä. kello oli kolmen pintaan ku herättiin ja sen jälkeen en oo ku torkkunu :| tilaa oli aika vähän ja poika nukku levottomasti. sit kävi vielä lonkkia ja jalkoja särkemään |O pojan piti mennä tänään hoitoon mut eipä sairasta lasta viiti viedä :/ ois ollu kiva päivällä vähän huilia, aika väsyny ja vetämätön olo. kaheksalta aukee tk, sinne suunnataan sitte.

jahvetti: hyvä ettei käyny pahemmin :hug: noi kynttilät on kyllä pahoja, oon itekki pelänny et jos poitsu vahingossa kaataa tms. meillä ei oo vielä poltettukkaan ja tosta tein vahingosta oppineena poltetaan vasta kun poika nukkumassa.

nelli: olipas outoa käytöstä neuvolassa :eek:

pusuapina: jos vielä jään raskaaks ni pitää vissiin muuttaa sinne päin :D
ei oo pikkanen maha huono asia, oo tyytyväinen että maha ei ainakaan rajota sun liikkumista tms :) ihmiset on niin erilaisia, joillekki tulee jättimaha ja toisille sit taas ei juuri mitään.

oma ( . ) mulla muutes alko nyt neukkukäynnit 2 vkon välein. oon saattanu jo sanoa mut toistetaan vielä jos näin on käyny B) käytiin eilen miehen veljen nimppareilla ja siellä oli 6 vkonen vauva, on ne pieniä :heart: tää oli vielä syntyny aika pienenä ni ei ollu vielä hirveesti kerinny kerätä painoa. mahassa kävi taas eilen kunnon myllerrys, tuntuu että tää ei nuku olleskaan B)
jahas, kello alkaa olemaan noin paljo, aamupalalle ja sit sinne arvauskeskuksee. mukavaa lauantaita kaikille :wave:
 
Nopeasti tää aika kyllä menee, mullakin max 20 työpäivää enää. Tammikuun eka viikko olisi vielä virallisesti töitä ennen ä-lomaa, mutta taidan pitää omaa lomaa. Helpommin menee tilinpäätöstä ajatellen, kun katkaisee työt vuodenvaihteeseen :)

Mennään tänään katsomaan "uutta" autoa. Vanhakin on ihan hyvä, mutta ei taida vauvan tavarat 3-oviseen mahtua.

Oletteko jo joululahjoja hankkineet? Löysin eilen suurimman osan lahjoista =)

Viikonloppuja :wave:
 
Huomenia! Kiinille piti sanoa että kokeile närästykseen nestemäistä Gavoscinia (tai jotain melkein tuonnimistä se oli :LOL: ). Auttaa mulla paljon paremmin kuin renniet tai edes tuo sama aine pureskelutabletteina. Melkein välitön vaikutus ja kestää pitkään!

:wave: Oikukas maaliskuisista rv 25+2
 
Ajatella, joulukuu jo =)

Ugh :x leivoin eilen pinaatti-feta-pasteijoita ja astianpesukoneeseen jäi likaiset leivonta-astiat odottamaan lisätäyttöä... Hyi hel***** että haisi pahalle, kun aamulla kiskaisin astianpesukoneen luukun auki. Oksentamaan piti juosta kiireen vilkkaan!!! Edellisestä posliinikerrasta onkin hurjasti aikaa, muistui ilkeesti se 24h-krapula-aika mieleen. Mieskin tuli ihmettelemään että mitäs tämä nyt on??? (ressukka varmaan luuli, että nyt se TAAS alkaa :LOL: ).

Joululahjoja olen ostellut jo hyvissä ajoin tänä vuonna. Enää puuttuu lahja oikeastaan mieheltä. Se onkin aina se hankalin... Jotain pientä voipi olla että kehitän lisää muutamiin lahjoihin, mutta pääosin alkavat olla kasassa :). Helpottaa sekin, kun ei tarvitse enää stressailla.

Kävin eilen ystäväni kanssa kaupungissa. Ajateltiin että ei nyt puolelta päivin perjantaina vielä tunkua kaupoissa ole, mutta äläs mitä. Ihan turkasen täynnä jokapaikka :eek: tuntui että ihan ahdistamaan alkoi jo ihmispaljous ja vilinä. Onneksi älysin jättää auton keskustan reunamille. H&M:ltä löytyi kaksi kivaa neulosmammapaitaa, taino samaa mallia olivat molemmat, eri värisiä vain ;) Ihan pakko oli ostaa sillätavalla, kun muut eivät istuneet ollensakaan ja tuo malli oli taas ihan löytö!

Piiju 29+3
 
Huomenta =)
Ja juuh...nyt on jo eilisestä "traumasta" selvitty. Pieni mies nukahti eilen itku silmässä hokien, että "se oli vahinko, vahinkoja voi sattuu" :'( Kyllä taas huomasi kuinka pieni ihmine oikeesti on luonnonvoimien yms äärellä :'( :'( :'( Onneksi nyt kaikki hyvin ja palovammakin näyttää oikeestaan aika hyvälle verrattuna siihen, mitä siinä tilanteessa tuli ekana mieleen =)

Tulin vaan kurkkaamaan uudn pinon, illalla kommentointeja sitten...nyt lähetään Kouvolaan isompien poikien jääkiekon sarja-avaus turnaukseen =)

Jahvetti 31+2
 
Moi Kaikille,

Olenkin ollut hiukan aikaa pimennossa ja hiljaa kun vihdoin ja viimein päästiin sitten takaisin tänne ihanan kylmään koti Pohjolaan. Lento ja matka meni ihan hienosti vaikka pelkäsin pahinta. Sain vielä pari päivää ennen matkaa ruokamyrkytyksen, joka säikäytti, mutta loppu hyvin, kaikki hyvin.

Nyt olen päässyt sitten tänne jo neuvola ja äippäpoli tarkkailuun ja tuntuu ihan hyvälle. Nyt sitten vain kasvatellaan noita pikkuihmisiä. Toivottavasti pysyvät kyytillä mahdollisimman pitkään.

Joululahjoja tosiaan pitäis vielä lähteä ostelemaan, mutta kyllä tämä etureppu alkaa jo niin painamaan, ettei oikein kovin pitkää reissua pysty tekemään.

Kaikki vaunut, sängyt ym. on vielä kans kaupassa, joten voi olla että kiirus tässä vielä tulee.

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!!!!

Kiinamama ja mukelot 29+4
 
joulukuu,jee! :D

mulla oli torstaina lääkärin neuvola, paikat on nätisti kiinni ja ei oo pehminny ja ei oo vaavikaan laskeutunu yhtään. ultralla kateltiin niin kaveri kölli siellä raivotarjonnassa ja oli naamansa upottanu minun sisuskaluihin niin hyvin että ei saatu kuvaa napattua..se jäi kyllä vähä harmittamaan,mut pääasia että kaverilla kaikki hyvin, painoarvio oli 1130g ja viikkoja oli sillon tasan 27.

me saatiin taas lisäystä vauvan vaatteisiin minun siskolta ja alkaa tuntua siltä että tuo ä-pakkaus oli kyllä turha hankinta, paitsi pakkauksen toppapuku ja makuupussi tulee kyllä tarpeeseen,no turha sitä enää on itkeä ja hyvähän se on että vaaville vaatetta riittää,niin ei tarvii palella :D nyt vielä odotellaan minun äidin luota esikoisen vanhaa pinnasänkyä ja sitte miehen siskon pitäis tuoda vaunut niin sitte alkaa olla aikalailla hommat hoidossa, enää vauva puuttuu :D

vitsi minä oon koko syksyn odotellu innolla joulua ja sitä että päästään minun äidin luo joulun viettoon, mut yllättäin minun ukko oli laitettu koko joulun ajaksi töihin, niin vietetään sittenki kerrostalo joulu. miehellä on aattona vielä hälytyspäivystys niin istuu kotona puhelin kädessä, työvaatteet päällä ja heti ku puhelin soi niin mies lähtee liikkeelle tulee kyllä elämäni ankein joulu.. :ashamed:
 
Kiinamama welcome to Finland! :D

Saanukalle kiitos uudesta pinosta taasen :flower:

Kiin ja Vinja närästys voi tuntua myös ylävatsassa. Lääkärille valittelin ylämaha kipua ja hän käski rennietä ottamaan ja sanoi että voi olla suolistoperäistäkin kipua kun tila vähenee jne jne.

Jahvetti :hug: hui kauhistus! Onneks pahemmilta vammoilta vältyitte! Se oli pienelle varmaan kova säikähdys. :/

Joululahjat on melkein hankittu. Muutamia vielä oon aatellu kattoa. Ihanaa olla kerrankin ajoissa eikä jää loppumetreille paineeksi.

Meitsi on taas leiponu. :D Tein sen domino/pätkis juustokakun, tiikerikakun ja täytekakun. Eiköhän me huominen noilla eväillä toivottavasti pärjätä. Vielä kun kaivelee pakkasesta noi tortut jne mitä jo aiemmin tein niin. Viimonen kakku on jo uunissa. Puoli tuntia niin saan huokasta. Toivottavasti. :D Pelottaa toi täytekakku et miten onnas. Juustokakun testaan illalla. :D

(.) poju liikkuu vilkkaasti ja tuntuu oikein välillä kun hän on poikittain. Kuperkeikkaa heitetään vähänväliä.
Sokerinmittauskoneesta on liuskat loppu ja unohdin hakea lissää joten pakollinen paussi tulee mittailuun tiistaihin asti. Ihan ok kyllä kun on nuo pirpanan synttärit niin tullee kuitenkin mässäiltyä.

Nyt meen laittaa lehteen synttäriilmoitusta!

Jepsu ja Martti 29+4 :heart:
 
Jepsu Tuo dominojuustokakku on niiiiin ihanaa :p Ex-anoppi teki sitä minttudominoista ja se oli varma tapa saada miut sunnuntaipäivälliselle (joista en muuten kauheesti välittäny), kun vinkkasi, että jälkkärinä olis sitä dominokakkua ;)
Mites poitsun selkä? :( Tuliko rakkoja? Varmasti on kipeä noin pienellä ihmisellä :(

Joulukalenterin luukkua avaamaan =) Ostin Mauri Kunnaksen joulukalenterin ja miun joulukylään syttyy ensimmäinen valo :saint: Mies saa availla sitä ilmaiskalenteria, joka tuli Sydänliitosta :p

Kiin ja My 30+5
 
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?storeId=1444&productId=170673&shopId=10009&findPath=true&compartmentId=10070&categoryId=10117&catalogId=1444&ddkey=ProductDisplay

Joku edellisessä ketjussa ei ollut löytänyt niitä NetAnttilan harsoja, tuosta ainakin löytyy niitä "tavallisia valkoisia"...
 
Kiin tällä viikolla on katottu paineet ja proteiinit ja kunnossa oli. Päänsärkyäkään ei ole ollut että luultavasti jotakin muuta taitaa olla, ellei sitten tuo ole se ensimmäinen oire.

Kiinamama
tervetuloa Suomeen!

Aikapaljon on muilla jo ostettuna ja laitettuna tavaraa! Meillä kaikki on ilosesti sekasin siellä sun täällä, okei hoitopöydälle on laitettu hoitoalusta (jossa neiti vaihtaa nukellensa vaipan) ja 2 bodya siellä taitaa kans olla... Mitään noita pulloja ja tutteja ym pientä tavaraa en ees oo vielä aatellu ostaa, ehtiihän noita sitten lähempänäkin. Pulloja melko varmasti tullaan tarviimaan heti alussa, ainakin viimeksi mulla oli maito aika niukassa että lisäruokaa sai alusta lähtien. Kattelin noita imetyspaitoja kaupassa ja aattelin että noitahan tarvii vasta kun vauva on syntynyt, ei tullut pieneen mieleenkään että voishan niitä vaikka etukäteen ostaa :LOL:


Jahvetti
Hui kauhistus, onneksi ei käynyt pahemmin! Kyllä noi kynttilät saa aina varovaisemmaksi. Meillä on töissä kanssa noita ledituikkuja ja kun ne oli pöydällä päällä ja siihen lensi ilmapallo päälle niin säikähdys tuli mulle ekana ennenkun sisäistin että ei siitä vaaraa ole kun ei ollut se oikea tuikku.

Me lähdetään kohta joulun avajaisiin katsomaan joulupukkia! Kirpparillakin täytyy varmaan sitä ennen pyörähtää...
 
Päiviä :)

Kiitos Saanukalle uudesta pinosta!

Mä nukuin suht hyvin yöni, issisasta kyllä kisko ja isäntä kuorsas, mut noin niiku muute. Aamun askartelin joulukortteja, terapaeuttista. Paketoin kummipojan lahjan ja laittelin pyykkejä. Nyt oottelen serkkua sen pikku pojun kaa kylään :heart: . Testaan kyl pojulla hoitopöydän ja autokaukalon ainaki :whistle: :D

Illasta lähetään isännä kaa syömään. Kattelin just vaatteita, aika nihkeetä on. Kaikki ahdistaa ja sit pitäs vielä vetää niissä kuteissa vatsansa täyteen..iha ku ei jo ois. Voivoi..no pakko tunkee jotai, en mä kollege-lökäreissäkään aio ravintolaan lähtee!

Mukavaa lauantaita!

:heart: nelli&pulla-poju 30+2
 
joulukuuta mammatovereille! :hug:

jahvetti: onneks ei käyny pahemmin! mun mies on aikanaan ollu kuulemma pikku-pyromaani ja nyt se on palomies. :LOL:

joululahjoista mulla on kaks hankittuna: mutsille oon ostanu benettonin kylpytakin hulluilta päiviltä ja kummipoika saa pehmopupun ja kaks yöpukua. suunniteltuna on kyllä kaikki, mitä aion hankkia, mutta ei oo vielä joutanu/ jaksanu kaupoille lähteä...

eilen oli neuvola:
- RR 104/66
- sf 30
- syke 158
- hB 122
- paino -859g/vko =)
- pissa puhdas
- sokerit hyvät! :D
- liikkeet ++
Kävin siis labrassa myös. Musta tuntuu, et mä oon lähes elämäni kunnossa: ei närki, ei oo selkä kipee, naamakaan ei enää kuki ihan niin paljon kuin alkuraskaudessa. Ainoo mikä vaivaa, on väsymys välillä...

Hankintoja olette myös listailleet. Meiltä löytyy:
- pinnis & reunapehmusteet
- turvakaukalo ja jalusta
- kärryt, pehmeä kantokoppa, hyttys- ja sadesuojat & verkkokassi
- kokoontaitettava hoitopöytä (kaverilta)
- hoitotaso pinniksen päälle (kaverilta)
- vaatteita (osa kavereilta saatuja, mun ja pikkusiskon vanhoja, huutiksesta huudettuja): kaikenlaisia 50-62 cm
- mustavalkoiset BabyVansit
- kylpypyyhe
- 3 lakanasettiä
- viltti ja mun vanha kudottu peitto
- leluja (joista osa mun vanhoja): pehmoja, vaunulelu ja pari helistintä
- tutteja, tuttipulloja ja pari tuttiketjua
- mobile
- vauvakirja
- kestovaippasysteemit ja muutama ilmaseks saatu kertisvaippa
- vauva-lehden kantoliina
- liivinsuojia: kankaiset ja kertakäyttöisiä (kaverilta saatu)
- äippäpakkauksen kamat
porukoitten luona on mun vanha keltainen (oiskohan samanlainen kuin teillä Kiin?) vanna, mut se pysyy siellä käytössä.

tulossa kavereilta:
- leikkimatto
- rintareppu
- untsikkamakuupussi

hankinnassa:
- sitteri
- kantoliina, trikoinen (toi vauva-lehden ei vaikuta hyvältä)
- hoitopöydän alusta
- patja ja petari
- vanna
- kosteusalustoja
- pari aluslakanaa
- rasvoja ja voiteita ym. hygieniakamaa
- pyöränsuojukset vaunuihin
- imetysliivit
- kylppäriin koreja vaipoille ym.
- kylppäriin kannellinen sankko vaippoja varten
- kylppäriin pieni poljinroskis kierrätettäviä kuivaliinoja varten
(- imetystyyny)
(- kankaisia liivinsuojuksia)
(- rintapumppu)
Et kyl tota tavaritsia alkaa meilläkin olemaan... Vähän nolottaa, etenkin vaatteiden määrä, kun pidän kuitenkin itseäni "ekoihmisenä", ts. kaikki kierrätetään, käytetään tuulisähköä ja muita ekologisia vaihtoehtoja, hankinnat yleensä mietitään todella tarkkaan ja vältetään tarpeetonta kulutusta... :whistle: :ashamed:
=) No, ensimmäiselle sitä vähän innostuu... :saint:

Kiin: Nuo sokeroidut viilit, jogurtit ja limuthan just on pahoja noitten sokeriarvojen suhteen... Samoin kuin valkoiset jauhot, riisit, pastat ja isot määrät hedelmiä ja perunaa. Eli siis kaikki, mis on runsaasti hiilareita ja etenkin nopeita sellaisia.

Meil on tulossa kiva viikonloppu: Tänään mennään kavereille kylään ja huomenna 4-vuotisjuhlille. Joutuu varmaan vähän repsahtamaan ruokavaliosta... :p :ashamed:

Niin, ja teretuloa Suomimaahan Kiinamama! :wave:

Rattoisaa lauantaita kaikille,

eva & helmi 30+3 :heart:
 
Mukavaa joulukuuta helmimammoille! :xmas:

Kiitos Saanukalle joulupinosta!

Kiinamama: kiva, että pääsit Suomeen vauvoja kasvattelemaan ja matka meni hyvin =)

Jahvetti: teillä on tosiaan ollu enkeleitä matkassa, onneks ei käynyt pahemmin. Tulen kanssa voi aina sattua ja tapahtua, nimim. pari kertaa lapsena lähes tulipalon sytyttänyt...

(.) Mä oon ihan onnessani, löydettiin paikallisesta K-Supermarketista "Unihiekkaa"-cd, jossa on kaikki ihanat, tutut kehtolaulut lapsuudesta ja mm. Tao Tao musiikit sun muuta :D Ja makso vaan 5 euroa. Nyt meidän typykkä saa kuunnella eka cd:ltä näitä lauluja, kunnes mamma oppii sanat ulkoa :heart:

t. Piipi + typykkä 29+1
 
Joulukuuta kaikille! Ja kiinamama, tervetuloa Suomeen! Saanukalle myös kiitokset ahkeruudesta pinon suhteen.

Meillä oli tänään esikoisen koululla vihkimisjuhla, uusi koulu vihittiin käyttöön. Oli kyllä herttaisia esityksiä kaikilla tenavilla. Tytöllä oli koulua ensin 11-13.00 ja me mentiin sillä välin Iso Omenaan kahville.. Ohjauduttiin sitten jotenkin kultakauppaan ja sulho teki tilauksen yhdestä ihkusta sormuksesta, jta kokeilin. IHANAA!!! Ja mä kun olin ihan varma että menen vihille ilman sormusta!! Että saisin sormuksen vasta ens vuoden elokuussa kun liitto siunataan ja on hääpuku ja juhlat sun muuta. Voi että, nyt alkaa tuntua jo siltä että olen menossa naimisiin. :heart: :heart:

Vanamo+Viltsu 29+3
 
Vinja No hyvä :) Sit se on varmaan närästystä. Kai se eri ihmisillä tuntuu erilaisena.

Nalle-Puh Niinpä. Helmikuu on kokoajan lähempänä :D Tuntuu kivalta, kun miulla on la heti ekoina helmikuun päivinä niin ei tartte jänskättää ihan loppuun asti kuuta :)

evaellen Saattaa olla samanlainen vanna meillä ;) Se keltanen tais olla 70-80- luvun taitteen muotiväri :x :D
Olishan miun pitäny ammatti-ihmisenä tajuta, että nuo viilitkään ole jogurttia parempia :ashamed: Sitä on joskus ihan ääliö... Pitää ostaa bulgarianjogurttia ja maustamatonta viiliä ja niihin laittaa marjoja tms. Miun intohimo on golden- ja red- omenat :p Nekään ei ole niitä parhaimpia vaihtoehtoja.

Piipi Pitää vihjasta miehelle tuosta levystä, jos vaikka meiänkin kaupan alekorista sellanen löytyisi :wave: Se on puhunu, että haluisi tytölle sellasen lastenlaulukokoelman.

Hitsi, että rupes väsyttämään |O Silmät ihan luppasee. Laitoin uuniin nakkikääröjä ja mies teki salaatin. Ruvetaan kattomaan leffaa ja napostellaan telkkarin ääressä :p
 
Piipi mun tarttee saada kans se cd. Oon ettinykin tollasta....vanhoja legendaarisia kipaleita...

vanamolle onnitteluita naimisiinmenosta. meillä oli marraskuussa 2v. hääpäivä. :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Jouluvalot on nyt viritetty. aah tätä tunnelmaa...mä niin rakastan joulua! :xmas:

Synttärivalmistelutkin on nyt hyvällä mallilla. Kakku pitää vain kostuttaa ja täyttää nyt illalla ja sit aamulla kuorrutus ja imurointi.
Kakulle tulee koristeeksi sydämen muotoisia karkkeja, itte väsäämiäni kukkia lidlin karkeista ja sydän nomparellejä sekä 1v kynttilä. Ihmeellistä stressiä pitää noistakin ottaa mutta kerranhan ne 1v. bileet on. Tiistaina on oikea synttäripäivä. :heart: ekasta synnytyksestä siis pian vuosi.Aika juoksee. ja toinen lapsukainen tulossa jo kovaa vauhtia.... :heart: :heart:

Jepsu ja Martti 29+4 :heart:
 

Yhteistyössä